Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruskeat silmät ovat silmistä kauneimmat

Vierailija
13.01.2015 |

Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!

Kommentit (190)

Vierailija
121/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.

Kuule, kyllä niistä ruskeista voi tulla jotain muutakin mieleen, jos tuolla tavalla ajattelee

Paska, ripuli ja oksennus on ruskeaa. 

Vierailija
122/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin blondeilla naisilla esim. Sanna Savikko, Pamela Tola, Mari Edler 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ''perus''ruskeat tai tummanruskeat ovat mielestäni todella tylsät ja mitäänsanomattomat, mutta rakastan sellaisia upeita oranssiin/meripihkaan taittavia silmiä! Vihreät ovat myös aivan ihanat.

Vierailija
124/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastua vihreän paavon ruskea silmä.

Vierailija
125/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ja vaaleat hiukset on kiva yhdistelmä. Harvinainenkin.

Vierailija
126/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruskeat on kaunein silmien väri minunkin mielestäni. Katse on jotenkin intensiivinen ja mieleenpainuva. Olen käyttänyt ruskeita piilareita mutta ei ne samalta näytä kuin aidot.

Vierailija
127/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:33"]
Jos ruskeat ovat kauneimmat niin miten selitätte sen että on kehitetty laserointi joka tekee ruskeista silmistä siniset, harmaat tai vihreät ja se on erittäin suosittu tuolla maailmalla???

Vaaleat silmät kun ovat menestyjän ja yläluokkaisen ihmisen merkki. Tummat ovat rahvaan ja palvelijan merkki. Kautta historian.

Minä aion mennä laseroimaan ruskeat silmät sinisiksi tai vihreiksi heti kun se menetelmä tulee tuolta Jenkeistä tai Briteistä tänne pohjoiseen koska saan koko ajan kuulla kommenttia että olenko sukua mustalaisille tai olenko mamupakolaisen jälkeläinen :-(

Kerrankin eräs hieno, menestyvä, koulutettu, varakas mies sanoi ettei minussa ole mitään muuta vikaa ulkonäössä kuin silmien väri koska ei halua tulevalle lapselleen alaluokan ruskeita silmiä, sitten jätti!

Buaaahhahhhaa….  luuletko, että uskon tuohon höpinääsi?  

Olet vain kateellinen ruskeasilmäisille ja haluaisit niin kovasti jotenkin loukata heitä, niin keksit tuon.

Kukaan mies ei tuollaisia sano.  Kukaan mies ei ajattele syntymättömien lastensa silmien väriä.  Ei kukaan.

Alaluokan ruskeat silmät....  oletko tyhmä?  Eikös tämä Suomen varakkain mieskin, tämä Poju Zabludowicz ole ruskeasilmäinen?  Erittäin yläluokkaisesta.

Nauran sinulle.

Vierailija
128/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin blondeilla naisilla esim. Sanna Savikko, Pamela Tola, Mari Edler 😍

tarkoitit varmaan että BLONDATUILLA naisilla?

Vierailija
129/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinoilta periytynyt. Liian tavalliset.

Vierailija
130/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:47"]

Vihreät tai siniset ei vaan koskaan erotu valokuvissa yhtä hyvin ja ole yhtä syvälliset ja tuliset kuin ruskeat silmät.Ooh! Ruskeat silmät on kauneimmat <3

Kyllä sinisetkin silmät suorastaan pomppaa esiin, jos ovat tarpeeksi syvää sävyä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/aa/a9/7e/aaa97e5def9866cda97f09ce87829623.jpg

Yli 90 % maailman ihmisistä on ruskeat silmät (myös minulla) ja ne ovat hirveä arkiset, toki muuten kauniilla ihmisellä nekin näyttävät hyvältä.

Ja koirilla.

Vierailija
131/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varattu aika silmien värinmuutoslaseriin Briteissä, tammikuussa 2019. Ruskeat silmät vaihtuvat sinivihreiksi.

Minua on kyselty lehtijuttuunkin koska olisin ensimmäinen suomalainen joka tuon tekee :)

Vierailija
132/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!

Yleisimmät eli geneeriset ja tylsät. Kirkkaan vihreät tai siniset ovat härkähdyttävät ja upeimmat. Aina kun somessa hehkutetaan jtn kuumaa felonia tai muuta löytöä, niin niillä on aina vaalean sävyiset silmät, mitkä erottaa ne. Useimmiten vihreät.

Vierailija
133/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenvihreät kun saisi!!

terv. p---skasilmä

Vierailija
134/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI JOKU NOSTI MONTA VUOTTA VANHAN KETJUN?

Vierailija
135/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ruskeat on kaunein silmien väri minunkin mielestäni. Katse on jotenkin intensiivinen ja mieleenpainuva. Olen käyttänyt ruskeita piilareita mutta ei ne samalta näytä kuin aidot.

Ruskea on tylsä, mitäänsanomaton ja arkinen väri. Omat silmäni ovat valitettavasti harmaanvihreät eli vähän valjut, mutta ystävälläni on upeat, hätkähdyttävän vihreät silmät. Olen kateellinen. Hänen sometilinsä on täynnä just noitten silmien ihailijoita. Tietty muutenkin nätti blondi.

Vierailija
136/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:)

Et ole sitten ollut biologian tunneilla läsnä perinnöllisyyttä käsiteltäessä?

Vierailija
137/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on semmosta seksuaalista vetovoimaa, karismaa, syvyyttä ja salaperäisyyttä. Rakastan miehillä tummanruskeita silmiä ne vie jalat alta ja saa kostumaan hetkessä. Mitä tuimemmat sen parempi.

Ai. Minusta ne ovat tylsät. Mutta joku viikinkityyppi husky silmillä. Kyllä kiitos.

Vierailija
138/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi tukka saattaa vielä tummeta ja tulla tosi tummaksikin.  Niin kävi minunkin tytölleni, ennen murrosikää hänellä oli vielä aivan vaaleat hiukset, mutta siis tummanruskeat silmät.  Sitten tukka tummeni yllättävän nopeasti ja hänestä kehkeytyi melkein mustatukkainen nappisilmä.  Ihan samoin kävi siskolleni, joka on vielä alaluokan luokkakuvissa aivan vaaleatukkainen, mutta jo rippikuvissaan yöntumma.  Itse olen ollut tummatukkainen ihan melkein vauvasta asti.  Tummanruskeat silmät siis meillä kaikilla.

Vierailija
139/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioitahan nämä on, mutta omasta mielestä ruskea on sama, kuin vaikka beige, harmaa, musta jne. Taustavärejä. Mitäänsanomattomia. Jos miettii vaikka mainoksia, niin juuri kirkas sininen tai vihreä silmäpari pomppaa esiin, siinä on sellainen wow faktori.

Vierailija
140/190 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Oikeastaan kaikki silmien värit ovat kauniita. Riippuu vähän minkä näköisen ihmisen päässä ne silmät ovat.