Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeat silmät ovat silmistä kauneimmat

Vierailija
13.01.2015 |

Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:47"]

[/quote]

Kiinasta ja Japanista löytyy niitä mustasilmäisiä kaunokaisia, niihin silmiin uppoaa.

[/quote]

Totta, noi silmät on kivat... http://1.bp.blogspot.com/-158.jpg

Tosin eikai ne livenä ihan noin mustat ole, mutta suht tumman ruskeat varmaan.

Vierailija
42/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]

Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.

[/quote]

Unohdit tärkeimmän, ruskea on myös PASKAN väri!

[/quote] Tiedätkös, hienot ihmiset eivät käänny katsomaan jätöksiään tai ole muutenkaan tekemisissä ulosteiden kanssa. Niin että ruskea ei värinä tuo minulle ensimmäisenä mieleen ainakaan paskaa.
[/quote] Hieno ihminen my ass! Kysypä oikeilta hienoilta ihmisiltä mikä on hieno väri. Royal blue on esim ruotsin kuninkaallisten suosima väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:08"]

Mä en tykkää ruskeista silmistä, epäluotettavat. Tätä vielä vahvistaa se että kaikki tuntemani ruskeasilmäiset puhuu pahaa toisista selän takana.

[/quote]

En voi käsittää miten silmien väri vaikuttaa rehellisyyteen tai luotettavuuteen? Itse tunnen monta rehellistä ruskeasilmäistä ja tunnen vain yhden todella epärehellisen ja kaksinaamaisen ihmisen ja hän on erittäini sinisilmäinen ja vaalea. 

Vierailija
44/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aidoissa suomalaisissa herää aina niin kovat aggressiot kun tummatukkaiset tai ruskeasilmäiset ilmoittavat hyväksyvänsä itsensä ja olevansa jopa nättejä? Pitäisikö meidän aina itkeä rumuuttamme ja huonouttamme kun olemme syntyneet aitosuomalaisten mielestä värivammaisina? 

Vierailija
45/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ruskeat silmät on rumimmat, mutta ruskeasilmäisen usein aattelee niiden olevan viehättävä piirre. Onhan ne monen mielestä kauniit.

Vierailija
46/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väri vaan muoto ja koko. Isot kauniit silmät on upeimmat oli minkä väriset hyvänsä. Kauneimmat näkemäni silmät on sinivihreät suuret kuin mitkä nukkemaisissa kasvoissa.

Vierailija
47/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]

Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.

[/quote]

Myös uloste ja yrjö on monesti ruskeaa. 

Vierailija
48/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "sammalenvihreät"Ruskea sopii joillekkin, ei näytä hyvältä kaikilla...

Vierailija
49/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:47"]Mä rakastan ruskeita silmiä! Itselläni on tosin vihreät, mutta lapsellani täydelliset suklaasilmät<3
[/quote] Siis paskasilmät. Kakan väri ei ole mielestäni täydellinen.

Vierailija
50/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:47"]Vihreät tai siniset ei vaan koskaan erotu valokuvissa yhtä hyvin ja ole yhtä syvälliset ja tuliset kuin ruskeat silmät.Ooh! Ruskeat silmät on kauneimmat <3
[/quote] Ruskeat ja epäluotettavat. Eihän ruskea mikään syvällinen ole, pelkkä tyhjä katse vain. Hyi!

Vierailija
51/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ovat rumat ja elottomat, ei mitään ilmettä. Itse tykkään oikein sähkön sinisistä sekä vihreistä.

Vierailija
52/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei tarvitse näistäkään kiistellä. Tumma kun on dominoiva geeni joten meillä on kohta kaikilla tummat hiukset ja kakki simmut ;)

Vierailija
53/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojallani on maailman kauneimmat silmät! ne ovat melko syvänsiniset ja niissä on muutamia ruskeita pisteitä. ja päälle pitkät tummat ripset.

aivan ihanat, kyllä tytöt tulee tykkäämään!

Itselläni on niin tummansiniset silmät, että ne näyttävät kaukaa melkein ruskeilta tai mustilta.

Vierailija
54/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei pidä kiistellä. :) Minulla itselläni on todella vaaleanharmaat silmät, joista tykkään ihan hirveästi. Ovat aika huomiota herättävät, koska minulla on tummat hiukset (olen kuullut usein, että minulla on kauniit silmät).

Ja yhdellä kaverilla on todella vaaleanvihreät silmät. Todella kauniit, en ole vastaavia nähnyt kenelläkään muulla. :)

Vierailija
55/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:25"]

Itse omistan oikein tumman ruskeat nappisilmät. Olen aina halunnut siniset silmät sillä haluisin värjätä blondiksi hiukseni (nyt ruskeat kastanjan sävyiset) mutta pelkään ettei itselleni sovi blondit hiukset ruskeiden silmien kanssa

[/quote]

Ei kannata, koska lopputulos on maaoravamainen ja luonnoton kaikin puolin.

Vierailija
56/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruskeat ovat kauneimmat niin miten selitätte sen että on kehitetty laserointi joka tekee ruskeista silmistä siniset, harmaat tai vihreät ja se on erittäin suosittu tuolla maailmalla???

Vaaleat silmät kun ovat menestyjän ja yläluokkaisen ihmisen merkki. Tummat ovat rahvaan ja palvelijan merkki. Kautta historian.

Vierailija
57/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth Taylorin sinivioletit silmät ovat olleet kaikkien aikojen kauneimmat, ja ne vielä yhdistettynä tummiin hiuksiin ja vaaleaan lumikki-ihoon niin.....vau!  :)

Vierailija
58/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 08:46"]Kohta ei tarvitse näistäkään kiistellä. Tumma kun on dominoiva geeni joten meillä on kohta kaikilla tummat hiukset ja kakki simmut ;)
[/quote] vanhaa tietoa senkin vanhus ;)

Vierailija
59/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:33"]

Jos ruskeat ovat kauneimmat niin miten selitätte sen että on kehitetty laserointi joka tekee ruskeista silmistä siniset, harmaat tai vihreät ja se on erittäin suosittu tuolla maailmalla???

Vaaleat silmät kun ovat menestyjän ja yläluokkaisen ihmisen merkki. Tummat ovat rahvaan ja palvelijan merkki. Kautta historian.

[/quote]

Minä aion mennä laseroimaan ruskeat silmät sinisiksi tai vihreiksi heti kun se menetelmä tulee tuolta Jenkeistä tai Briteistä tänne pohjoiseen koska saan koko ajan kuulla kommenttia että olenko sukua mustalaisille tai olenko mamupakolaisen jälkeläinen :-(

Kerrankin eräs hieno, menestyvä, koulutettu, varakas mies sanoi ettei minussa ole mitään muuta vikaa ulkonäössä kuin silmien väri koska ei halua tulevalle lapselleen alaluokan ruskeita silmiä, sitten jätti!

Vierailija
60/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hilton on perheen ainoa ruskeasilmäinen ja käyttää sinisiä piilareita, eikö sekin kerro jotain siitä miksi ruskeat silmät eivät ole kovin suosittuja noissa suuren luokan rahapiireissä?