Onko Kipling -olkalaukku liian nuorekas nelikymppiselle naiselle?
Siis sellainen laukku, jossa roikkuu apina:) Etsin laadukasta kagaslaukkua ja esim. Kiplingin Defae laukku vaikuttaisi juuri hyvältä, mutta onko se ns. teinilaukku tai muuten ihan out?
Kommentit (43)
Ihan ok vaikka 7-kymppiselle
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta mitä ihmiset ajattelee tai on ajattelematta esim. laukustani. Ostan sen minkä itse haluan ja mikä silmää miellyttää.
T: 35-vee
Ei ole. Itsekin olen katsellut Kiplingin laukkuja ja saatan hankkiakin sellaisen. Olen 50+ ja pidän kanvaasilaukuista.
Ei ole. Itsekin olen katsellut Kiplingin laukkuja ja saatan hankkiakin sellaisen. Olen 50+ ja pidän kanvaasilaukuista.
Olen 52 v. ja minulla on Kipling-olkalaukku. Sen apinan tosin irrotin ennen käyttöönottoa. Tosi näppärä veska.
No hyvä, sitten tilaan sen:) Kiitos teille!
Onko hän nuo miten huonolaatuisia, kun hinnat on noin alhaiset?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:09"]
Onko hän nuo miten huonolaatuisia, kun hinnat on noin alhaiset?
[/quote]
Jos sisätiloissa käyttää, niin ok, mutta sateella tekopaperinahka sulaa!
Iästä viis mutta kamalia massalaukkujahan nuo on... Kivemman kanvaslaukun voisit saada vaikka jostain kivijalkaputiikista...
Voih, älä nyt rupea mummoutumaan, ap! Nelikymppisten tyyli on juuri sitä, mitä nelikymppiset käyttää. Minä en edes yritä muuttua ikäkauteen sopivaksi - tukka ja iho ovat nelikymppisiä, mutta tyyli on kolmikymppinen...ellei jopa 25.
T. N40v.
Hyviä ja kestäviä, reppu ollut käytössä jo ainakin viis vuotta, käsilaukku vuoden.
50+ minäkin. ei näitä teineillä näe. Tätilaukku.
Oon nelikymppinen ja mulla on monta Kiplingiä. Ovat ihan tosi kestäviä ja kivoja ja niitä voi käyttää vaikka lenkkareidenkin kanssa. Joistain olen ottanut apinan pois ja joissain annan sen roikkua mukana.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:25"]
Oon nelikymppinen ja mulla on monta Kiplingiä. Ovat ihan tosi kestäviä ja kivoja ja niitä voi käyttää vaikka lenkkareidenkin kanssa. Joistain olen ottanut apinan pois ja joissain annan sen roikkua mukana.
[/quote]
Samaa mieltä! Yks apina kotona on riittämiin!
Osta mieluummin joku aArimekon unikko laukku tms.
Käteviä laukkuja, lokeroita löytyy. Ja hyvät kestävät vetoketjut. Minä olen 49 v. Ja kaksi kiplingiä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:23"]
Voih, älä nyt rupea mummoutumaan, ap! Nelikymppisten tyyli on juuri sitä, mitä nelikymppiset käyttää. Minä en edes yritä muuttua ikäkauteen sopivaksi - tukka ja iho ovat nelikymppisiä, mutta tyyli on kolmikymppinen...ellei jopa 25. T. N40v.
[/quote]
Hienoa, että on rohkeita ja ikinuorekkaita miisuja. Ikä on vain numeroita; viinikinhän vaan paranee ajan hampaissa! Ja onhan siinäkin hiivaa!
Kyllä on käteviä ja kestäviä Kiplingit! Ei tosiaan teineillä näe, lapsilla joskus ja sitten meillä nelikymppisillä ja vanhemmilla. :-)
ja apina on mulle se tärkein juttu näissä laukuissa. Onneksi niitä saa ostaa nyt irrallaankin.
Olipas arkisen näköisiä kasseja! Piti googlata että mistäs nyt puhutaan .... Ihan vapaasti vaan. kyllä tuon näköisiä laukkuja voi pitää missä iässä vaan jos tykkää.
Siinä on ristiriitaa: teinilaukku mummoikäisellä!