Oletko ylpeä harmaasta tukastasi?
Te, joilla sellainen jo on, ettekä värjää hiuksianne?
Kommentit (13)
Lopetin hiusteni värjäämisen siinä vaiheessa kun huomasin ensimmäiset harmaani.
Olen. Minulla on hyvin lyhyt harmaa tukka ja välillä joku ihan ventovieras nainen tulee kehumaan rohkeuttani. Tuntuu kivalta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:31"]
En ole. Olen 40 ja hiukseni ovat ruvenneet harmaantumaan. Värjään ne aina pois. En tunne olevani vielä niin mummo.
[/quote]Täsmälleen sama juttu. Aloin harmaantumaan jo 25 vuotiaana, joten taatusti etsin hiuksiini mukavamman sävyn kuin harmaan.
Olisin jos tuo prkl rupeaisi harmaantumaan!
Suvussa vetää tukka vanhemmiten lähes valkoiseksi, säilyttäen silti paksuuden ja runsauden.
Ei teekään, mutta vanhustenhoitajana jotenkin harmaat hiukset tuovat mieleeni 80-vuotiaan mummelin. Kauniithan ne ovat.
En ole, käytän punaista peruukkia.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:39"]
Ei teekään, mutta vanhustenhoitajana jotenkin harmaat hiukset tuovat mieleeni 80-vuotiaan mummelin. Kauniithan ne ovat.
[/quote] Monet nuoret jopa värjäävät hiuksiaan harmaiksi. Ei mun mielestä mitenkään erikoista.
Kyllä :) Ajattelin ikääntyä arvokkaasti ja helvetin varmasti :)
En nyt sanoisi ylpeä, mutta minusta on kiinnostavaa seurata hiusteni harmaantumista. Oma värini on punaruskea ja harmaa näyttää sen seassa hassulta. Lisäksi inhoan hiusvärien hajua, siksi en halua käyttää niitä.
Olis kyl kiva kun itsellä jo harmaantuis hiukset valkoisiksi. Ei tarvis blondaa enää.
n23
Kyllä olen, erityisesti hopean värisistä, jotka harmaiksi voinee luokitella.
En ole. Olen 40 ja hiukseni ovat ruvenneet harmaantumaan. Värjään ne aina pois. En tunne olevani vielä niin mummo.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:31"]
[/quote] Eihän harmaus vielä mummoa tee. ;)