Hoitajat sai taas 6% lisää palkkaa. Maistuuko nyt sitten työt siellä työpaikoilla?
Vai pitääkö ennen sitä, saada jotain etuja lisää?
Kommentit (12)
Tauot venyy entistä pidemmiksi kun pitää vertailla rakennekynsiä ja suunnitella viikonlopun risteilyä.
Kortistossa voivat sitten voimaannuttaa toisiaan.
Hoitajat keskittyvät vain seksikkäänä olemiseen. Ei se ole työtä?
Viddu ko on huono palkka tuhatviisisataa.
Kuulostaa siltä että ap:n kannattaa kouluttautua hoitajaksi niin loppuu kateus.
Palkka ei valitettavasti edelleenkään korvaa työvuoroista puuttuvia käsipareja.
Syytä olisi, kun nauttii oikeissa töissä olevien tienaavaa palkkaa .
Vierailija kirjoitti:
Tauot venyy entistä pidemmiksi kun pitää vertailla rakennekynsiä ja suunnitella viikonlopun risteilyä.
Tyhmempikin kyllä tietää että hoitoalalla työskentelevillä ei saa hygieniasyistä olla rakennekynsiä.
Mä olen Attendolla töissä ja mun peruspalkka sairaanhoitajana on n.2880€. Ei vuorolisiä koska teen päivätyötä. Mulla on viiden ja kahdeksan vuoden kokemuslisät tuossa peruspalkassa. Lähihoitajan työssä samoilla kokemuslisillä mun kuukausipalkka olisi n.2540€. Tällöin työ olisi vuorotyötä ja tulisi lisät.
Aioin jatkossakin torkkua yöt ja kytkeä puhelimen turhat hälyt pois.
T: Attendo-hoitsu
6% on lisäksi ilmeistä naisvihaa, insinöörit tienaavat it-firmoissa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Attendolla töissä ja mun peruspalkka sairaanhoitajana on n.2880€. Ei vuorolisiä koska teen päivätyötä. Mulla on viiden ja kahdeksan vuoden kokemuslisät tuossa peruspalkassa. Lähihoitajan työssä samoilla kokemuslisillä mun kuukausipalkka olisi n.2540€. Tällöin työ olisi vuorotyötä ja tulisi lisät.
Ei kun sori mun palkka on n.2971€. No silti vähemmän kuin julkisella samassa työssä.
Kuules arvon tollo. Tämä korotus tuli nyt yksityisen puolen hoitajille joilla on edelleen pienempi palkka kuin julkisella puolella.