Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
141/1787 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mullakaan mennyt enää juuri mitään kaupaksi hinnankorotuksen jälkeen. Aiemmista eristä taas meni melkein kaikki vaatteet. Ovat hyväkuntoisia vaatteita, mutta ei mitään sellaista merkkikamaa jota voisi kalliilla myydä.

Kyllä ärsyttää, Vähänkäytetyn konsepti oli niin hyvä mulle kun olen autoton ja itsepalvelukirppiksellä myyminen on siksi hankalaa kun ovat kauempana. Nyt ei näköjään enää kannata Vähänkäytettyynkään mitään lähettää. Emmy ja Rekki taas eivät ota halpismerkkejä vastaan.

Vierailija
142/1787 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähänkäytettyä käyttänyt useamman vuoden ajan. Oli musta kätevä systeemi vaikkakin jonku aikaa työläs ku kuvas ja lisäs tuotteet mut sit saa kaikki kerralla pois. Ja yleensä aiva hyvin menny kaupaks. Mut tuosta hinnankorotuksesta oon kyllä vihanen! Itse en ainakaan osta edes yleensä yli 3e tuotteita kirpparilta ellei sitten ole merkkivaatetta. Kirpparille kirpparin hinnat. Ei oo tavarat enää liikkunu korotuksen jälkeen. En suosittele enää myymistä enkä itse enää aio käyttää palvelua. Harmi että ajavat itsensä korkeilla hinnoilla alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1787 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt tuonne ekan kerran tuotteita nyt  vasta vuodenvaihteessa. Tuli hinnoiteltua oletuksena 1.90e provikkaa, mutta vasta lähetettyäni huomasinkin, että oli noussut. Ajattelin että ei varmaan mitään mene kaupaksi.

Ihme kyllä on mennyt yllättävänkin hyvin reilussa viikossa! Kallein näistä on ollut 11.90 provikkoineen, eli itselläni ei ole ne kalliimmat liikkuneet vielä. Ehkä alennettuina sitten. Myös lasten, miesten ja naisten asusteita (lapaset, pipot, sukat) on mennyt hyvin , mikä on ollut kyllä mukava juttu.  Tosin olen kyllä tehnyt kattavat kuvauksetkin, laittanut mitat, koot ja materiaalit kaikkiin sellaisiin, joista haluaisin ne itsekin ostaessani tietää, joten siihen puoleen kannattaa kyllä nähdä vaivaa.

Sen verran positiivinen kokemus kuitenkin ainakin tämä alkuvaihe, että varmaan tulee lähetettyä uudelleenkin. Tosin minustakin se 2.90 per vaate on kyllä liian paljon, teen vastaisuudessa enemmän settejä tai jos halvempiprovikkainen vastaava tulee ei-merkkivaatteille, niin harkitsen sitä.

Vierailija
144/1787 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan laittanut pakettia myyntiin sen jälkeen, kun se myyntiin laittaminen muuttui? Meneekö nyt paremmin kaupaksi, kun käyttävät hakusanoja, jolloin kääntyvät paremmin muille kielille? Ainakin väittävät, että alkuvuoden myynti on rikkonut ennätykset... Omat vaatteeni eivät ole menneet kaupaksi hinnankorotuksen jälkeen, mutta toisaalla niitä ei varmaan enää löydäkään kunnolla, kun hakutoiminnallisuudella (esim. värin valinta) saa varmaan seulottua vain uusimpia ilmoituksia, joissa on niitä hakusanoja.

Vierailija
145/1787 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vtuttaa oma tyhmyys. Myin viime kesänä karsimisesta innostuneena siellä paljon merkkivaatteita puoli-ilmaiseksi ja ainakin muutama oli sellainen joita oon jääny epätoivoisesti kaipaamaan. Jos jäljittäisin ne niin voisin maksaa niistä huomattavasti enemmän kuin mitä mä niistä pyysin, ha.

Ja onko tämä sinun mielestäsi oma vikasi vai jonkun muun vika?

Vierailija
146/1787 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi myydä myös paketteja, esim. 3 mekkoa / 5 euroa tai 3 paitaa / euron tai pussillinen koruja / 1 euro? Sehän on näppärää?

Vierailija
147/1787 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan laittanut pakettia myyntiin sen jälkeen, kun se myyntiin laittaminen muuttui? Meneekö nyt paremmin kaupaksi, kun käyttävät hakusanoja, jolloin kääntyvät paremmin muille kielille? Ainakin väittävät, että alkuvuoden myynti on rikkonut ennätykset... Omat vaatteeni eivät ole menneet kaupaksi hinnankorotuksen jälkeen, mutta toisaalla niitä ei varmaan enää löydäkään kunnolla, kun hakutoiminnallisuudella (esim. värin valinta) saa varmaan seulottua vain uusimpia ilmoituksia, joissa on niitä hakusanoja.

Minulla on käynyt tasaisesti kauppa koko ajan, en ole kovin seurannut onko viime aikoina vielä siitä  vilkastunut. En ollut edes huomannut, että heille on tullut tuollainen hakusanasysteemi, ja kävin heti tsekkamassa löytyykö savunsinisenä ja korallinpunaisena mitään (lempparivärini :) ) ja löytyi kyllä :D! Kätevää! En ole itse tilannut sieltä vielä mitään kun on niin uusi juttu minulle, mutta tämä systeemi taitaa laittaa ostamaan heräteostoja joita ei tiennyt tarvitsevansakaan :D :D

Osassa oli merkintä "ale 2", eli kyllä koko valikoima varmaan näkyy noilla hakusanoilla, ei vain uudet?

Yksi toive itselläni olisi, katsoin farkkuja läpi ja olisi ollut varmaan viidet kiinnostusta herättäneet, mutta missään niistä ei kuvaa farkkujen takaa ja vain yhdessä vyötärömitta. Eli nähkää vaivaa mittaamisen/ kuvien kanssa, niin tilaamisen kynnys madaltuu. Itseäni kiinnostaa esim. housujen koko pituus ja lahkeen alaosan leveyskin sentteinä, kun kuvasta ei saa aina tarkkaa käsitystä eikä tiedä joustaako kangas vai ei. Ei huvita tilata vain todetakseni, että oli väärän mittaiset.  Voisin tilata farkut huonompienkin edestä/ takaa-kuvien perusteella, jos vaan olisi mitat. Joissakin vaatteissa on ollut hyvä tuoteseloste, kiitos niistä. Muutoin kyllä mielenkiintoinen kirppari minusta.

Vierailija
148/1787 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät! Onko näin keväällä mennyt paljon tuotteita myydyksi?

Mitä siellä kannattaa myydä, jotta ne menisi kaupaksi?

Mitä/millaisia ei kannata myydä, mitä ei osteta?

Kokemuksia

Vierailija
149/1787 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kyllä tuo hintojen korotus :( useamman kerran tilannut ja kaikki tuotteet on ollut hyviä. Mitä järkeä ostaa käytettyä h&m t-paitaa käytettynä 4 eurolla jos uuden saa 5 eurolla? Tuotekuvaukset ovat kanssa joskus aika puutteellisia et ole varma onko kuvan paita tummansininen vai musta kun sitä ei lue. Joskus ei myöskään lue mikä tavara kyseessä esim. kirja vai sittenkin dvd?

Vierailija
150/1787 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hakutoiminto on kyllä hyvä uudistus. Kaupppa käy tasaisesti toki halvimmat kannatyaa myydä pakettina koska yksittäisen markettiliikkeen vaatteen myyminen tuntuu aika turhalta kun tuo provikka on noin "suuri" per vaate. Merkkivaatteita myynyt tosi hyvällä menestyksellä ja ulkovaatteet menee myöskin hyvin kaupaksi😊

Vierailija
151/1787 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä, vikingin välikauden kengät, mini rodinin jumppista, gugguuta ym😍 itse ostan paljon myös merkkivaatetta tuolta 😊

Vierailija
152/1787 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja kalliiksi tuli. Laatikosta lensi tuholaishyönteinen ja nyt edessä helvetti. Älä tilaa, älä myy koska omat tuotteesi ovat myös saastumisen vaarassa. Kyseessä oli koiperhosten.

Vierailija
153/1787 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ja kalliiksi tuli. Laatikosta lensi tuholaishyönteinen ja nyt edessä helvetti. Älä tilaa, älä myy koska omat tuotteesi ovat myös saastumisen vaarassa. Kyseessä oli koiperhosten.

Mikä tuli kalliiksi?Onhan tuolla palautusoikeus.

Vierailija
154/1787 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hinnat nousseet roimasti.uusia saa samaan hintaan.esim.kirjat ja vaatteet.

Vierailija
155/1787 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä vaatteita myynnissä vk:llä, ollut toukokuusta asti. Kauppa käynyt tasaisesti. Ei merkkivaatreita vaan ihan perusvaatteita. Se 2,90€ vaatteen hintaan on liikaa. Aion seuraavat vaatteet lähettää rekkiin, katsotaan mimmoisen tarjouksen sieltä saa. Minulla paljon 1€-2€ vaatetta vk:llä myynnissä ja osa mennyt jo hyväntekeväisyyteen. Aletuotteita menee hyvin, mutta Itelle niistä ei jää edes 1€/kpl. Rikastumaan ei pääse, mutta 100€ paremmalle puolelle jo myynnissä päässyt. Näillä nettikirppiksillä myyminen on vähän niin ja näin, ihan niinkuin kivijalkakirppiksilläkin, että ei voi etukäteen tietää mikä menee kaupaksi ja mikä jää myymättä. Vk:llä on alennussysteemi kuitenkin tosi hyvä, että edes jollain hinnalla menis, topista 0,50€ on rahaa. Tyytyväinen oon kuitenkin ollut pääpiirteittäin. Sen isoimman homman alussa kun on tehnyt, kuvannut ja kirjannut, niin on kiva koneelta seurata reaaliajassa mitä on mennyt kaupaksi.

Vierailija
156/1787 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monella sama kokemus, että lähetyksestä on kadonnut tavaraa. Ei ole enää sattumaa.

Vierailija
157/1787 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kokeilin, täysi susi, en suosittele!!

Osa tavaroista haisi niin pahasti homeelta, että ne piti viedä heti ulos (huom. en ole sisäilmaoireilija, en homeallerginen enkä muutenkaan herkkä - homeen haju oli pistävä ja läpitunkeva). 

Osa tuotteista oli rikki, osa ilmaisjakeluna saatuja joita myytiin viiden euron hintaan.

Harmi, kun osa tuotteista oli hyvässä kunnossa ja ihan kelpo tavaraa. 

Palauttaminen tehty todella hankalaksi, pitää näpytellä koodit yksitellen ja kertoa joka tuotteen kohdalla syy ja täyttää samat tiedot, jotka heillä jo on rekisterissään... jännä, että muissa nettikaupoissa palautus onnistuu ihan sillä samalla lomakkeella jossa on yhteenveto ostoksista ;)

Olen kokeillut muita nettikirppiksiä (joissa tavara tarkastetaan PALJON huolellisemmin!) ja tämä oli pohjanoteeraus. En aio enää ostaa enkä myydä.

Vierailija
158/1787 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppikseltä saa kirjoja halvalla.nyt ne on jotain 7.90e.paljon myydään yves rocherin ilmaisia tavaroita.koot puuttuu.monesti tullut tosi huonoja vaatteita.en enää ole tilannut pitkään aikaan,tavaroiden kuntoa ei valvo kukaan.sääli rehellisten myyjien puolesta.

Vierailija
159/1787 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn ennemmin rekki.fi:ssä.

Helpompaa kun ei tarvitse kuvailla vaatteita tms. säätöä, tarvii vain viedä paketti matkahuoltoon ja odotella tarjousta. Toki sinne ei kaikki merkit (esim. HM) kelpaa, mutta se on ihan ymmärrettävää, koska muuten varmaan hukkuisivat niihin huonolaatuisiin virttyneisiin trikoorätteihin.

Viimeksi sain sieltä 200€ kun osa oli lähes uutta tavaraa.

Vierailija
160/1787 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3713 kirjoitti:

Myynnissä, vikingin välikauden kengät, mini rodinin jumppista, gugguuta ym😍 itse ostan paljon myös merkkivaatetta tuolta 😊

Voisitko mitenkään lopettaa mainostamasta itseäsi täällä?