Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?
Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.
Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)
Kommentit (1787)
Olen tuolla kans aiemmin myynyt ja meni suht kivasti ja huolettomasti tavara kaupaksi.
Ei mene enää, kun provisio ahnehdittiin 2,90 suuruiseksi.
Hinnat olin laittanut jo valmiiksi alhaalle.
Nyt mietin lunastaako tavarat takaisin vai antaako olla.
Siskoni on lähettänyt sinne tavaraa myytäväksi, tosi ison määrän vaatteita ja kuulemma huonosti menevät kaupaksi. Vaatteet lähes uudenveroisia, hyväkuntoisia. Ei mitään vanhoja rättejä, vaan tyylikkäitä vaatteita. Lieneekö syynä se, että tavaraa on niin paljon myynnissä, että osa hukkuu muiden joukkoon. Sama ongelma naisten vaatekirppiksillä FB:ssa jossa itse olen yrittänyt vaatetta myydä; ilmoituksia tulee niin hitosti, että oma ilmoitus hukkuu sinne muiden joukkoon ja vaatteet jäävät myymättä.
Hyvä ideana, mutta ei mee kaupaksi vaatteet. Vähän harmittaa, kun laitoin myyntiin tosi hyväkuntoista tavaraa, jota on oikeasti käytetty vähän. Myönnetään, muutamassa tuotteessa hinnat laitoin liian ylös, joten eivät mene kaupaksi sen takia. Ongelma varmaan juurikin se, että siellä on myynnissä niin tuhottomasti vaatetta, että kaikki hukkuu sinne sekaan. Seuraavaksi kokeilen Rekkiä tai Emmyä.
Kokemuksia myyjänä 2020?
Tai kannattaako suosiolla käyttää jotain eri palvelua, mitä suosittelette ihan perusvaatteille ja tavaroille?
70347 myyjänumerolla löytyy paljon laadukkaita vaatteita alennuksella!
Onko uusia kokemuksia täältä? Kannattaako ostaa, vai onko ihan kuraa? :)
Löysin tällaisen koodin jostain keskustelusta, joka taitaa toimia. Ilmaiset postikulut ekaan. Tosin taitaa muutenkin olla tänään naistenpäivän kunniaksi
https://vahankaytetty.fi/?ref=cnZjYm9Ia0hUM2s9
Lastenvaatteita pitäisi ostaa kasa ja mietin, että onko täällä hyvää tavaraa... torista olen ennen ostanut aika paljon.
Ihan kiva sivusto niin Suomen kuin Euroopan versio, mutta molemmat ihan käsittämättömän hitaita. Tuotteesta back-napilla listaukseen takaisin joka kerta 15 sekuntia. Ei kukaan jaksa tuollaista odotella, jos pitää katsella kymmeniä tuotteita.
Olen myynyt tuotteita kahteen eri otteeseen. Ihan hyvin mennyt, mutta paljon jäänyt myymättäkin hyviä vaatteita. Sivusto melko hidas ja vaatteet jäävät äkkiä uusimpien jalkoihin.
Vielä myynnissä muutamat uudehkot mekot jatkoajalla edulliseen hintaan. 51189 on nro :).
Vaatteita tuntuu väki kommentien perusteella täällä myyvän ja varmasti esim. lastenvaatteet menevät kaupaksi. Entä onko kokemusta miten esim. kirjat ja lehdet liikkuvat? Niitä kuitenkin näkyy siellä olevat tyrkyllä hyvä määrä... Olis kiva myös kuulla kokemuksia niiltä, jotka ovat myyneet lähinnä muuta kuin naisten ja lasten vaatteita, että onko kauppa käynyt ja mitä olette myyneet?
Yli kallis paikka.
Lelut täyttä roskaa mitä siel on. Jotain kinder ylläreitä, danone purkkeja, kulahtaneita juttuja.
Vaatteita vaikea ostaa kun ei o mittoja. 2krt tilannut oman kokoni vaatteita eikä yksikään sopiva. En siis tilaa enää.
Eli aika huono mesta.
Meneekö vaatteet kaupaksia vai hukkuuko massaan kun valikoimassa on jo yli 140.000 myytävää totetta?
Sivujen hitausongelma on korjattu. Muutenkin sivustoa kehitetään koko ajan, ja minusta se käy koko ajan kätevämmäksi. Haku toimii nykyään hyvin.
Joillakuilla on huonoja kokemuksia tavaroista. Ymmärrättehän, että riippuu ihan yksittäisestä myyjästä, miten tarkasti kuvailee tavarat tai miten asiallisesti hinnoittelee. Täten ei ole mitään yleistä Vähänkäytetty.fi-linjaa, että tavarat yleisesti siellä esim. olisivat riittämättömästi kuvailtuja tai ylihinnoiteltuja.
Jos tavarat ovat muuta kuin on kuvailtu, tai eivät vastaa kuntoluokitustaan, ne saa palauttaa maksutta. Ihmettelen, miksi porukka vain jää hiljaa tyytymättömäksi, eikä tee tätä. Tieto löytyy sivuilta kyllä ihan helposti.
Itse olen tilannut paljon ja saanut hyvää tavaraa. Luenkin aina tarkkaan myyntitiedot ja ostan vain sellaista, johon on jaksettu kirjoittaa tarkempaa kuvailua. Muutaman kerran on tullut vaate, jossa on ollut virheellisiä tietoja, ja ilmainen palautus on sujunut täysin ongelmitta.
Sen jälkeen, kun välityspalkkio on noussut, ei enää oikein ole kannattanut myydä mitään yksittäistä bodya tai paitaa, mutta ihan hyvin vielä sujuu, kun tekee paketteja. Lasten paita- ja housupaketit ainakin tuntuvat menevän hyvin. Kovin moni ei jostain syystä näytä paketteina laittavan, niin se tekee hyvän edun sille, joka laittaa. Pakettia tehdessäni mietin aina, minkä hinnan ostaja tulee kokonaisuudessaan maksamaan ja mitä se tekee yhtä vaatetta kohti.
Noin 60-70 % tavaroistani menee kaupaksi, muutaman vuoden ja useamman myyntipaketin kokemuksella. Joskus on tullut tarjous, että saa jatkoa myyntiajalle ilmaiseksi, ja silloin on lopulta mennyt melkein kaikki.
2019 keväällä lähetin tuotteita myyntiin kesti ikuisuuden (yli 5 viikkoa) että tuotteet tuli myyntiin. Taas lähetin paketin ja nyt ollaan kohta odotettu kuukausi eikä lähetystä myynnissä. =( Kiva kun sesonki on ohi kohta joillain kamoilla. Palvelun hitaus korpeaa. yleensä oon myyny hyvin kirjoja pelejä käsityötarpeita jne. Vaatetta en juuri myy koska kuulun vaatteiden loppuun käyttäjiin viiiti mitään lumppukuntoisia kamoja enää myydä ( näitä on kirpparit piukeena vuodesta toiseen) Tiliä oon tehnyt keskimmäärin 100-250 euroa per myyntierä. olen myynyt satoja tavaroita. palveluun kirjauduin 2016 vuonna muistaakseni eka kerran. Silloin homma oli nopeata ja huoletonta nykyään saa hermoilla onko myyntierä tullut edes perille. Mitään sutta ja sekundaa en myy kuvat on hyvät ja selostukset tarkat. Parikertaa olen itse ostellut vaatetta lähinnä ja välillä oon ollu tosi pettynyt koska kuvaus ei ole vastannut tuotetta.
Ihan hyvin on mennyt kaupaksi lasten, naisten ja miesten vaatteet. Myyntiin laitoin ekan kerran huhtikuussa 150 tuotetta ja nyt myyty niistä 72 ja rahaa juuri tilittämässä vähän yli 500€. Hyvät kuvat ja kuvaukset tuotteesta, ei mitään kulunutta ja lähikuvia niin että ostaja itsekin näkee kunnon. Melkein kaikki vaatteet sellaisia, joita olen livekirpulla yrittänyt myydä jo aiemmin ja olin jo viemässä kierrätykseen. Suosittelen kyllä 👍
Ostajan kokemus tässä.
Olen nyt tilannut kahdesti, lähinnä ilmaisten postikulujen houkuttamana. Lisäksi olen saanut pienen hyvityksen hintaan siitäkin, kun sivustolle on mennyt Bonuswayn linkin kautta. Bonusway se vasta hidas onkin, mutta kyllä sieltä pitkässä juoksussa myös rahaakin tulee, etenkin kun ostaa silloin kun on jokin bonuskerroin tai hyvä tarjous, voi saada ostohinnasta 5-10% takaisin sitä kautta. Olen kuitenkin tilittänyt sieltä reilussa vuodessa jo melkein satasen ostoksista, joita olisin tehnyt joka tapauksessa. Varta vasten nyt ei tietenkään kannata ostella mitään bonusta saadakseen.
Vähänkäytetty.fi on kyllä tosi hidas latautumaan, itse olen ostanut niin että olen hakenut jollakin hakusanalla ja selannut sitä kautta. Olen löytänyt jokusia naisten ja lasten vaatteita ja valtaosin ovat olleet hyviä hintaansa nähden. Yksi lastenvaatesetti oli sellainen, että laatu ei ollut todellisuudessa lähelläkään sitä kuin kuvassa, materiaali erilaista kuin käsitin ja ei lainkaan odotetun kaltainen. Olisin palauttanut, mutta palauttaminen olisi tullut postikulujen takia melkein saman hintaiseksi kuin itse setti, joten en siihen rumbaan irtoeurojen takia lähtenyt.
Kuitenkin sanoisin, että kun katsoo kuvat tarkkaan ja hinta on sopiva, kyllä sieltä saa hyviä löytöjäkin tehtyä. Myyjän kannalta vaikea sanoa, vaikuttaa siltä että siellä on paljon ihan kohtuutonta roinaa, ja kun kaiken päälle lisätään se sivuston lisähinta, en ihmettele jos ei mene kaupaksi. Harkitsin joskus, kun oli tarjous myyjällekin ilmaisista lähetyskuluista, mutten silloin kerinnyt kuvaamaan ja listaamaan tavaroita. Vaikutti vaivalloiselta.
No juuri katsoin että jos tuote olisi hinnaltaan 10 € (ja se menisi kaupaksi) niin vähän käytetyssä tienaisi 7,10 €, rekissä 3 € ja Emmyssä 2,73 €. Tietysti vähän käytetyssä myyjän pitää itse ottaa kuvat, kirjoittaa tuotekuvaus ja hinnoitella.
En suosittele vähänkäytetty.fi nettikirppistä.
Kokeilin ennen joulua (2019) vaatteiden ym. myyntiä. Sivuston ohjelma toimii aivan surkeasti ja kaikki tiedot eivät tuotteesta näy. Työläs myyntipaikka ja myynti tosi hidasta ja vähäistä. 😡
Kuukaudessa meni 23:tuotteesta kaupaksi vain 5 tuotetta. Työtä kuvaamisesta ja tuotteen selostuksesta kohtuuttomasti. Vaikka suuri osa myymistäni tuotteista oli merkkivaatteita ja osa käyttämättömiä, hinta kirppishinta. Älkää hyvät ihmiset langetko.