Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
24681/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Saksassa, maaseudulla, asuin maalaistalossa.  Talon emäntä tuurasi läheistä ravintolaa kun tarvitsivat.  Joissakin paikoissa oli nähtävillä se että kun tuli vieraita niin mentiin syömään paikalliseen ravintolaan. Jokaisesta kylästä löytyi majoituspaikkoja yöksi.  Ei tarvinnut rakentaa omia huoneita vieraita varten. Kylien ihmiset olivat vuorovaikutuksissa keskenään. paaaaaljon.  Suomessa tuhottiin aikoinaan tämä kylärakenne joka oli jo olemassa.  Kuvitetltiin sen tarkoittavan sosialismia ja se totta tosiaan häitettiin.  Olin kylissä joissa oli tuhatvuotinen historia.  Kylä oli pieni ja kun oli kylän vuosijuhla niin tuhansia ihmisiä saapu paikalle. pääsymaksuja ei ollut mutta kaljasta piti maksaa ....  kiva maa se Saksa. Sama juttu vaikuttaa olevan Englannissakin ko sarjan perusteella Englannissakin.  Suomessakin vielä 60 vuotta sitten oli yhteishenkeä ja ihmiset tiesi jos joku tarvitsi apua. Ei nykyään.

Suomessa kaikki ovat muuttaneet Helsinkiin, siellä on niin ihqua. Maalaiskylät kuihtuvat pois. Englannissa asuvat kylissä, joissa samat suvut ovat asuneet vuosisatoja.

Vierailija
24682/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako täältä myös koiria? Chip olisi kiva lemmikki ja lenkkeilykaveri. 

Koiria toki saa, sikoja ei enää. Emmen viimeinen sika kuoli ja kuopattiin Samin toimesta🙃

Koira siis meni, mies mulla on, naista en harkitse (vielä), possu olisi ollut kiva, joten otan Kimin valkean pollen jos saan kanat kaupanpäälle, sekä opuksen horseriding for the dummies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24683/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve on tosi suloinen.

Vierailija
24684/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö ollaan mummon 90+ kanssa kippeenä, pietään toisillemme seuraa. Mummo kysy mitä mie hihittelen ja kun kerroin tiällä jaettavan Emmerdalen miehii, totes mummo, että hälle Eerikki. Sanoin että tais jo männä. Mummo sitte että Forresterin Eerikkikin käy. Mummo, väärä ohjelma. Tähän mummo jotta onko se muka jokin ongelma. Sitten naurettiin niin että saatiin kumpikin yskänpuuska ja tuli kiire juoda hunajavettä. Hulluilla halvat huvit! 

Vierailija
24685/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo pojat etuajassa aukoi paketit?

Vierailija
24686/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja keneltä ne paketit tulivat? Ei ainakaan Cainilta kun oli niin hämmästynyt kun niistä puhuttiin, että mitä paketeista kuoriutui.

Vierailija
24687/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moira jostain syystä antoi luvan.

Vierailija
24688/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettien lähettäjä lienee sama kuin se, jolle Cain soitti ja käski pysyä erossa hänen perheestään.

Vierailija
24689/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myö ollaan mummon 90+ kanssa kippeenä, pietään toisillemme seuraa. Mummo kysy mitä mie hihittelen ja kun kerroin tiällä jaettavan Emmerdalen miehii, totes mummo, että hälle Eerikki. Sanoin että tais jo männä. Mummo sitte että Forresterin Eerikkikin käy. Mummo, väärä ohjelma. Tähän mummo jotta onko se muka jokin ongelma. Sitten naurettiin niin että saatiin kumpikin yskänpuuska ja tuli kiire juoda hunajavettä. Hulluilla halvat huvit! 

Ihanaa kun joku käyttää murretta. Paranemisia. Tietysti mummosi saa Forresterin Eerikin 😍

Vierailija
24690/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiko se Dinglejen sikakriisi siitä, että niillä oli vain yksi "kantakirja"-emakko joka tuotti niiden kaikki porsaat? Ja nyt se sitten yllättäen kuoli (vaikka onhan sen täytynyt olla jo ihan käsittämättömän vanha, jos oli paljon Belleä vanhempi).. Ei kai ne nyt niin köyhiä ole, etteivät yhtä uutta emakkoa saisi ostettua, talo täynnä työssä käyviä ihmisiä.

Vierailija
24691/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat avas paketit, kun Moira luuli Cainin järjestäneen kivan yllärin.

Cainkö hankkis pojallen Golfin? Höpsis. Musta bemarihan se olis.

MUTTA mitä ihmettä oli Dawnin porukka tehnyt kämpän seinille pois muutossa? Vähän luiovuutta käytetty, kun seiniltä irrotettu tavaraa. Sitten loppunut muuttokunto, kun jätetty moiset riekaleet vaan. Älytöntä touhua. 😄

Liam oli lutunen parrassaan ja chutneyn kanssa. Jimmykin kun kutsui jouluksi ja miten Liam herkistyi. 🥺

Opin uuden sanan! Marrow. En muista koskaan aiemmin kuulleeni. Courgette tai zucchini ovat tuttuja.

Liam mulle! Vapautan Kimin. Jos siis varausta ei vielä ollut. Menis kuitenkin tappeluksi Kimin kanssa, mutta Liamin kanssa tehtäis chutneyja ja larpattas. Mä teen aivan älyttömän hyvää omenachutneyta.

Mä oon pohtinut pääni puhki, että kuka piinaa Cainia. Olisko se joku katsojille tuttu menneisyydestä? Uuuu. Mut eihän se vois, kun puhelun sävy oli nega.

Vierailija
24692/44653 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam, hyvä se on perheessä lääkäri olla. Hyvä valinta 👍

Kim on kyllä hankala. Tappoiko se muinoin ukkonsa? Sen Frankin. Jätetään Kim  tyypille joka kutsui Chasia toosaksi. Ihan oikein sille 🤭

Itse kehräilen tässä Cainin kyljessä, vaikka tunkua on. Akkoja pyrkii sisään ovista ja ikkunoista. Jaetaan siskot, jaetaan 😉

Vierailija
24693/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith osti lahjat pojille, eikö se tullut muille selväksi? Niin minä ainakin asian ymmärsin.

Vierailija
24694/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, menit varaamaan Liamin kun juuri meinasin. Jotenkin olin unohtanut koko Liamin, kun ei ole vähään aikaan näkynyt. Oli kyllä namu siinä parrassaan. Ja muutenkin kiltin oloinen mies. Voidaanko jakaa? Mä en osaa kyllä tehdä mitään chutneyta eli ehkä Liam ottaa mielummin sut. :)

Vierailija
24695/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, menit varaamaan Liamin kun juuri meinasin. Jotenkin olin unohtanut koko Liamin, kun ei ole vähään aikaan näkynyt. Oli kyllä namu siinä parrassaan. Ja muutenkin kiltin oloinen mies. Voidaanko jakaa? Mä en osaa kyllä tehdä mitään chutneyta eli ehkä Liam ottaa mielummin sut. :)

Tämän piti olla vastaus/lainaus tuolle yhdelle, joka varasi Liamin, pieleen meni näköjään!

Vierailija
24696/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa lysti viesti. Mutta murheuutinen teille: Forresterin Eerikki tekkee kuolemaa, kuukausia ennää elossa. Kiire tullee teil varrauksee. Mut jos muistakin sarjoista saa varata, ottakee Kettu, siinä vasta charmantti hoppeeparta.

Koettakee parrantua, nauruha tunnetusti lissää ikkää😏

Vierailija
24697/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith osti lahjat pojille, eikö se tullut muille selväksi? Niin minä ainakin asian ymmärsin.

Mut kelles Cain sit soitti? Minusta selkeesti lahjojen antajalle... pohdin vaan, maltan kyllä odottaa tämän jännitykseni kanssa...

Leyla, kuka ottais sen - edes jouluksi?

Vierailija
24698/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paddy on turhan ankara, olisi kiitollinen kun on saanut kauniin vaimon!

Ei siinä kauneus paljon auta, kun on petollinen ja loukkaa toista syvästi. Chasin näyttelijä ois saanu olla ottamatta täytettä huuliinsa, niin

olisi pysynytkin kauniina.

Vierailija
24699/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liam, hyvä se on perheessä lääkäri olla. Hyvä valinta 👍

Kim on kyllä hankala. Tappoiko se muinoin ukkonsa? Sen Frankin. Jätetään Kim  tyypille joka kutsui Chasia toosaksi. Ihan oikein sille 🤭

Itse kehräilen tässä Cainin kyljessä, vaikka tunkua on. Akkoja pyrkii sisään ovista ja ikkunoista. Jaetaan siskot, jaetaan 😉

Kyllä sie Cainin ansaitset, kun vankilaan menit sen kylkeen kehräilemään, minä vartoon vuoroani siiheks kun vapautuu😏

Vierailija
24700/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Leyla parka kun jouluseura peruuntui, eikä uskaltanut kertoa kellekään yksinäisestä joulustaan. Mutta eiköhän Leyla vielä jotenkin päädy sinne Rishille Liamin seuraan.

Ketju on lukittu.