Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Charityn varaan, tosin en tykkää silleen naisista... mut jos tilanne muuttuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei,kuka tietää ,mitä ne Villapakan tiskillä olevat kullanväriset kappaleet ovat,joissa on reikiä,ja mikä niiden tarkoitus ja tehtävä on?
Tätä olen joskus täältä kysellyt. Kaikenkarvaiset ystäväni -ohjelmassa on kanssa tuollaisia niiden pubissa.
Mä olen aina ajatellut että niistä valuu ylimääräiset oluet johonkin altaaseen/viemäriin jos tulee tuoppi liian täyteen.
Mie otan sit Chas:inkin jos tiällä ei tarvii niin ronkeli olla 😂
Vierailija kirjoitti:
Amy ja Chloe ovat kyllä tosi epäuskottavia sisaruksiksi. Ei siskokset aina ole kovin samannäköisiä mutta nämä ovat kuin yö ja päivä. Chloella esimerkiksi tosi voimakas punapigmentti.
Huomaatteko yhdennäköisyyttä Heathissa ja Cathyssa, hehän ovat oikeastikin kaksossisaruksia ja olleet jo pienestä asti sarjassa mukana.
No nyt uteliaisuus heräs, en kysy, mutta pohdiskelen: kellekäs 'meidän yhteinen' Cain mahtoi soittaa???
Olipas eipäs juupas Chasin ja Paddyn keskustelu
Vierailija kirjoitti:
No nyt uteliaisuus heräs, en kysy, mutta pohdiskelen: kellekäs 'meidän yhteinen' Cain mahtoi soittaa?
Ihana tuo "meidän yhteinen" Cain!
Kellekäs? Selviää jos kattoo tulevien jaksojen juoniselostukset, mutta jännitys parasta.
Veljelleen kaalepille? Toivottavasti siitäkin ei tehdä homoo. Se lapsenpiikahan on homppeli.
Olin Saksassa, maaseudulla, asuin maalaistalossa. Talon emäntä tuurasi läheistä ravintolaa kun tarvitsivat. Joissakin paikoissa oli nähtävillä se että kun tuli vieraita niin mentiin syömään paikalliseen ravintolaan. Jokaisesta kylästä löytyi majoituspaikkoja yöksi. Ei tarvinnut rakentaa omia huoneita vieraita varten. Kylien ihmiset olivat vuorovaikutuksissa keskenään. paaaaaljon. Suomessa tuhottiin aikoinaan tämä kylärakenne joka oli jo olemassa. Kuvitetltiin sen tarkoittavan sosialismia ja se totta tosiaan häitettiin. Olin kylissä joissa oli tuhatvuotinen historia. Kylä oli pieni ja kun oli kylän vuosijuhla niin tuhansia ihmisiä saapu paikalle. pääsymaksuja ei ollut mutta kaljasta piti maksaa .... kiva maa se Saksa. Sama juttu vaikuttaa olevan Englannissakin ko sarjan perusteella Englannissakin. Suomessakin vielä 60 vuotta sitten oli yhteishenkeä ja ihmiset tiesi jos joku tarvitsi apua. Ei nykyään. Siis se johtuu vuorovaikutuksesta jota on Emmerdalin asukkailla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amy ja Chloe ovat kyllä tosi epäuskottavia sisaruksiksi. Ei siskokset aina ole kovin samannäköisiä mutta nämä ovat kuin yö ja päivä. Chloella esimerkiksi tosi voimakas punapigmentti.
Huomaatteko yhdennäköisyyttä Heathissa ja Cathyssa, hehän ovat oikeastikin kaksossisaruksia ja olleet jo pienestä asti sarjassa mukana.
Huomaan kyllä. Heidän kasvoissaan on paljon samaa. Lisäksi vaaleat hiukset ja siniset/vihreät silmät. Ruumiinrakenne on eri Cathy varmaan liikkuu vähän ja mässäilee, siksi hän on lihava, Heath syö terveellisesti ja urheilee ja pysyy sutjakkana. Helppoa.
Paddy on turhan ankara, olisi kiitollinen kun on saanut kauniin vaimon!
Vierailija kirjoitti:
Charityn varaan, tosin en tykkää silleen naisista... mut jos tilanne muuttuu...
Joku tuolla jo nappas Moiran, vaikka hetero onkin. Tässä samaa haisua. :D Mä ymmärrän.. Noita kovanaama naisia on hyvä pitää omassa "nurkassa", jos jotain sattuu. Ehkä Moira on luotettavampi. Charity voi vaihtaa nopeestikin puolta, jos rahaa on tarjolla.
Mitä mä tässä nyt höpisen, kun tyhjin käsin olen jäämässä... Tai sitten tyydyn Kimiin! ;D
Hetero myös, Declanin ottaisin olleista vesseleistä.
Saako täältä myös koiria? Chip olisi kiva lemmikki ja lenkkeilykaveri.
Kim on kuuma puuma, nappaa se 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden silmät ja nenän alue osuu samaan.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, sehän sitä kiukuttaakin, kun sai tietää, että Al sai tätä samaa kaunista naista. Paddy olisi halunnut pitää Chasin omana toosanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, sehän sitä kiukuttaakin, kun sai tietää, että Al sai tätä samaa kaunista naista. Paddy olisi halunnut pitää Chasin omana toosanaan.
Ai että vaimo on susta toosa? Ilmankos sulla ei vaimoa ole, ei tule, vaan saat tumputtaa maailman tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Saako täältä myös koiria? Chip olisi kiva lemmikki ja lenkkeilykaveri.
Koiria toki saa, sikoja ei enää. Emmen viimeinen sika kuoli ja kuopattiin Samin toimesta🙃
Kotitilanteesta ahdistunu mukula itkee vanhempiensa perään vieraassa paikassa, isä tillintallin, joten ok soittaa äidille jotta hakee muksunsa luokseen. Hyvin toimittu.