Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amy ja Chloe ovat kyllä tosi epäuskottavia sisaruksiksi. Ei siskokset aina ole kovin samannäköisiä mutta nämä ovat kuin yö ja päivä. Chloella esimerkiksi tosi voimakas punapigmentti.
Minulla on 2 siskoa ja olemme kaikki kuin eri puusta. Valokuvien mukaan 1 on isän puolen mummin näköinen, toinen äidin puolen ja kolmas taas ilmetty naispuolinen ukki. Ei meitäkään kukaan outo usko sisaruksiksi.
Ettehän te välttämättä täyssisaruksia olekkaan. Äitinne on voinut sutia useampien miesten kanssa. Sitten yritetään epätoivoisesti löytää samaa näköä jostain "mummeista ja ukeista".
Vieläkö ukkoja on tarjolla? Kukas se oli komistus joka sai Charityn kanssa muksun? Se.... tai hetkinen... Robert jos on bi.... tai David.... ei hitossa David, liian nysvä, vaikka muuten ei ole niin justiinsa. Cain olisi kyllä ykkösvaraus.... jaetaanko?
Ihanaa teidän huumorintaju ja leikkimielisyys. Oon saanu nauraa vedet silmissä. Hyvän tahdon keskustelu tämä.
Itse haaveilen Moirasta, vaikka hetero olenkin, täydellisen kaunis ja kipakka nainen. Miehistä tietysti Cain eli jonotuslistalle joudun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amy ja Chloe ovat kyllä tosi epäuskottavia sisaruksiksi. Ei siskokset aina ole kovin samannäköisiä mutta nämä ovat kuin yö ja päivä. Chloella esimerkiksi tosi voimakas punapigmentti.
Molemmat tosi ärsyttäviä. Se yhdistää ainakin. Ulkoisesti ei mikään. Amy lyhyt ja Chloe pidempi ja langanlaiha.
Niin, joskushan ne sisarukset ovat ihan toistensa vastakohtia. Minä esimerkiksi olen tummahiuksinen ja ruma, minua on ihan vauvasta saakka sanottu näyttävän ihan mummoltani, eli äidinäidiltä. Minua vanhempi siskoni on kaunis ja vaalea, ihan kuten isämme, hänellä on myös isän nenä ja luonne. Veljemme on taas ihan kuten äiti, hiuksia on paljon, mutta ne eivät ole minkään väriset, sellaiset likaisentummanvaaleat. Veljellä on myös ihan äidin ruumiinrakenne muutenkin.
Kylessä alkaa hienosti välillä näkyä "Kainin merkki", eli isänsä verenperintö. Ihan sävähdytti kun hänsilloin taannoin uhkaili Moiralle että "olisipa koulukiusaajilta mennyt suut suppuun, jos tietäisivät mitä oikeasti olen tehnyt". Jotenkin melkein näytti Cainilta sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ukkoja on tarjolla? Kukas se oli komistus joka sai Charityn kanssa muksun? Se.... tai hetkinen... Robert jos on bi.... tai David.... ei hitossa David, liian nysvä, vaikka muuten ei ole niin justiinsa. Cain olisi kyllä ykkösvaraus.... jaetaanko?
Mä varaisin Cainin sit kans, jos Mac ei katokkaa mun päälle... Pete kans mulle, varaus, jos j9ku ehti jo... Moira kans jonoon jos muutunkin Bi:ksi
(Ross sai Charin kaa muksun, se on kai vapaana, ota sä se)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 2 siskoa ja olemme kaikki kuin eri puusta. Valokuvien mukaan 1 on isän puolen mummin näköinen, toinen äidin puolen ja kolmas taas ilmetty naispuolinen ukki. Ei meitäkään kukaan outo usko sisaruksiksi.
Ettehän te välttämättä täyssisaruksia olekkaan. Äitinne on voinut sutia useampien miesten kanssa. Sitten yritetään epätoivoisesti löytää samaa näköä jostain "mummeista ja ukeista".
Ei ole epätoivoa vaan ihan fakta, että yhdennäköisyys on selvä. 2 meistä on vielä sieltä isän suvusta saanut ulkomuotonsa, liekö sitten ympäristötekijä? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epätoivoa vaan ihan fakta, että yhdennäköisyys on selvä. 2 meistä on vielä sieltä isän suvusta saanut ulkomuotonsa, liekö sitten ympäristö
Eihän se Amy ja Chloe ole oikeesti siskoksia.
Cainista on moneksi, voidaan jakaa, en pane pahakseni 😂
Siivun Mac:sta otan kyllä korvaukseksi 😘
Hei,kuka tietää ,mitä ne Villapakan tiskillä olevat kullanväriset kappaleet ovat,joissa on reikiä,ja mikä niiden tarkoitus ja tehtävä on?
Vierailija kirjoitti:
Hei,kuka tietää ,mitä ne Villapakan tiskillä olevat kullanväriset kappaleet ovat,joissa on reikiä,ja mikä niiden tarkoitus ja tehtävä on?
Voisko pubissa olla ylimenosuojat kerääjät... Eli kun tuoppi täytetään piripintaan, niin on läikkymisvaara. Sitten se läikyntä valuu sinne reikiin? Kiireessä hyvät, jos ei kerkee rätin kanssa heilua. Sitten jossain vaiheessa koneeseen, jota muuten en muista Villapakssa nähneeni koskaan..
Viime viikolla Chloe piti puheenvuoron, kun ihmiset pitää häntä kylmänä ja kolkkona ihmisenä.
En keskittynyt, mutta meneisyyttään se pohti ja sen seurauksia.
Jäälady on siis tarkoituksellista, eikä niinkään pelkkää huonoa näyttelyä.
Niin ja mun mielestä sisaruksia Amy ja Chloe yhdistää nimenomaan punapigmenttisyys. Joku mainitsi, että vain Chloe olis punanen.
Amyhan on kasvoistaan hyvinkin pisamainen, hiuksia ei ole värjäämällä korostettu kuten Chloella. Joka myös meikkaa vahvemmin. Pisamiaan piiloon?
Erimallisiahan he ovat, mutta yleensä vanhemmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen joskus täältä kysellyt. Kaikenkarvaiset ystäväni -ohjelmassa on kanssa tuollaisia niiden pubissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen joskus täältä kysellyt. Kaikenkarvaiset ystäväni -ohjelmassa on kanssa tuollaisia niiden pubissa.
Eikös äskettäin joku (esim. Chloe) kaatanut sinne suurin piirtein koko lasinsa? Vai oliko se silloin kun Chastity jakeli niitä porttikieltoja sen Al-Char -kuvion selvittyä ja väkeä lähti pubista ovet paukkuen?
Minua ärsytti Marlonin väen Eve hoito.
Hoitomuksulle tulee usein ikävä vanhempiaan nukkumaan mennessä. Kaikenlaisilla vippaskonsteilla pitäisi lähteä kotiin nukkumaan tjms.
Aina kun mulla on ollut pieniä yökylässä, niin en suostu siihen, että keskellä yötä aletaan vaihtamaan yöpaikkaa. Tämän kerron vanhemmillekin etukäteen.
Lähdetään siitä, että vanhemmat ovat jossain tapahtumassa tai dokaamassa, joten ei voi edes soittaa.
Mä olen lapsia varten silloin. Ennen iltapalaa laittaa kukin mahdolliset puhelimet hyllyyn ja palataan seuraavana aamuna.
Syönnit, pesut ja pisut. Iltasatu ja ehkä rauhallista turinaa. Jään kunnes kukin nukahtaa ja palaan, jos herää (ikävään).
Kymmeniä lapsia yökyläillyt, ikäviä ollut ja ne on hoidettu. Yhden tyttären kaverin kanssa oli ongelma. Tai oikeastaan äidillä. Lapsi soitti hyvät yöt 20.00 maissa. Yhdeltätoista äiti koputteli ovella viinilasin kanssa, että kun hän ei saa lasta kiinni.
Niin, 8 vuotiaat olivat nukkuneet noin tunnin verran. Touhukas päivä.
Tää äiti sitten järjesti metakan, että lapsi on nähtävä! Kaikkihan siinä heräs ja alkoi se koti- ikävä itku.
Niin päästänkö 8 vuotiaan silminähden humalaisen matkaan vai tapellaanko?
Sovittiin, että hän lähtee lapsen kanssa (asuivat tuossa parin oven päässä) jos jotain sattuu, niin autan. :(
Aamuysiltä se muksu oli meillä aamupalapöydässä, kun äiti vaan kuorsaa.
Lähti lapasesta, mutta noi yökyläilyt kandee sopii etukäteen. Talontavat ainakin kertoa..
Rhona meni soittamaan Chasille, vaikka oli Eve Paddyllä. Paddy mokas ja dokas, mutta oli tuttu hoitaja kuitenkin.
Oonko se sitten mä, mutta Emmerdalessa tuo lasten ympärillä hyssyttely on toisinaan raivostuttavia. Tiedän, että tää yökyläily jakaa mielipiteitä.
Marlon kyllä Paddylle hyvin selitti asian ja silti mä olen eri mieltä, vaikka kuinka olisi uusi juttu Evelle. Chas mokas ja petti, nyt saadaan seurauksia.
Eikä ole niin kevyttä ja iisiä, kuten palstalla toitotetaan. "Lapsi sopeutuu kyllä" No, loppu viimeksi. Kuinka paljon saakaan paskaa kestääkseen ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hoitomuksulle tulee usein ikävä vanhempiaan nukkumaan mennessä. Kaikenlaisilla vippaskonsteilla pitäisi lähteä kotiin nukkumaan tjms.
Aina kun mulla on ollut pieniä yökylässä, niin en suostu siihen, että keskellä yötä aletaan vaihtamaan yöpaikkaa. Tämän kerron vanhemmillekin etukäteen.
Lähdetään siitä, että vanhemmat ovat jossain tapahtumassa tai dokaamassa, joten ei voi edes soittaa.
Mä olen lapsia varten silloin. Ennen iltapalaa laittaa kukin mahdolliset puhelimet hyllyyn ja palataan seuraavana aamuna.
Syönnit, pesut ja pisut. Iltasatu ja ehkä rauhallista turinaa. Jään kunnes kukin nukahtaa ja palaan, jos herää (ikävään).
Kymmeniä lapsia yökyläillyt, ikäviä ollut ja ne on hoidettu. Yhden tyttären kaverin kanssa oli ongelma. Tai oikeastaan äidillä. Lapsi soitti hyvät yöt 20.00 maissa. Yhdeltätoista äiti koputteli ovella viinilasin k
Hyvä, olet ymmärtänyt pointin. Tässä sarjassa on nimittäin lasten hoito ja kasvatus "se juttu", kaikki muu on jonninjoutavaa sivujuonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Kymmeniä lapsia yökyläillyt, ikäviä ollut ja ne on hoidettu. Yhden tyttären kaverin kanssa oli ongelma. Tai oikeastaan äidillä. Lapsi soitti hyvät yöt 20.00 maissa. Yhdeltätoista äiti koputteli ovella viinilasin k
En aina jaksa lukea pitkiä kommentteja mutta nyt luin ja hyvä niin. Puhut ihan asiaa. Mullakin on ollut lapsia yökylässä ja lähes laidastaan ne alkaa nukkumaan mennessä, yöpuvuissaan haikailemaan vanhempiaan. Olen rauhoitellut ja kertonut, että heti huomenna äiti/isä tulee hakemaan ja kaikki on hyvin.
Bear Wolf tänne!!!!!!!!