Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
24721/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leyla ja Liam oli jotenkin tylsiä yhdessä. Toivon, että Liamille ja Bernicelle tulisi vielä säpinää! Liam olisi ansainnut nyt jotain kivaa.

Vierailija
24722/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisillan jaksossa taidettiin viettää jouluaattoa? Sehän ei briteissä ole mikään juhlapäivä vaan tavallinen arkipäivä. Ihmettelin kyllä, että Charles ja Manpreet päättivät muuttaa jouluaattona ja saada vielä joulunkin järjestettyä sinne uuteen, remppakunnossa olevaan kämpään?! Eikö voinut odottaa muuttoa joulun jälkeen?

Eihän Emmersalessa ole vuosikausiin voinut mitään asiaa hoitaa järkevästi.

Eikös se "jouluksi uuteen kotiin" ole aika yleinen toive? Grand Designeissäkin ne britit on joskus syöneet joulupäivän aterian ihan puolivalmiissa talossa ihan periaatteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24723/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisillan jaksossa taidettiin viettää jouluaattoa? Sehän ei briteissä ole mikään juhlapäivä vaan tavallinen arkipäivä. Ihmettelin kyllä, että Charles ja Manpreet päättivät muuttaa jouluaattona ja saada vielä joulunkin järjestettyä sinne uuteen, remppakunnossa olevaan kämpään?! Eikö voinut odottaa muuttoa joulun jälkeen?

Eihän Emmersalessa ole vuosikausiin voinut mitään asiaa hoitaa järkevästi.

Eikös se "jouluksi uuteen kotiin" ole aika yleinen toive? Grand Designeissäkin ne britit on joskus syöneet joulupäivän aterian ihan puolivalmiissa talossa ihan periaatteesta.

Minä otin kyllä kantaa järkevyyteen en yleisyyteen. Ja nimenomaan Emmerdalessa enkä missään muussa ohjelmassa.

Vierailija
24724/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko rakennukset ja maat on jaettavana?  Ottaisin Moiran farmin oikein mielelläni, sillä pidän eläimistä, eikä ruumiillinen työkään säikäytä.  Tietysti joku vielä vapaana olevista miehistä voisi tulla rengiksi jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Jäikö vapaaksi ketään edes vähänkin työteliästä, mieluummin täysi-ikäinen?  Ilmoittaudun myös jonoon, siis jonottamaan Cainia.  Minulle käy vaikka vain vankilavierailut jotta pääsen edes näköetäisyydelle. 

Vierailija
24725/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko rakennukset ja maat on jaettavana?  Ottaisin Moiran farmin oikein mielelläni, sillä pidän eläimistä, eikä ruumiillinen työkään säikäytä.  Tietysti joku vielä vapaana olevista miehistä voisi tulla rengiksi jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Jäikö vapaaksi ketään edes vähänkin työteliästä, mieluummin täysi-ikäinen?  Ilmoittaudun myös jonoon, siis jonottamaan Cainia.  Minulle käy vaikka vain vankilavierailut jotta pääsen edes näköetäisyydelle. 

Oi. Minä otan sit Majatalon, Eric voi autella siellä. Olen kauan haaveillut leirintäalueen pidosta, kai sinne takapihalle (lavasteiden taakse) telttoja sopii.

Tervetuloa kaikki, saatte alennuksen yöpymisestä ja maittavan aamupalan

Vierailija
24726/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapakka miule.  Tarjoon ekan kierroksen kaikille ja tän keskustelun aktiiveille happy hour joka päivä.  Yläkerran kämpän vuokroon kun miule riittää alakerta vallan hyvin.  Marloni ja Naomi suap jiähä vanhoina työntekijöinä ja Bobi tietysti.

Vierailija
24727/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Bob on viety? Jos ei niin mulle!

Vierailija
24728/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, menit varaamaan Liamin kun juuri meinasin. Jotenkin olin unohtanut koko Liamin, kun ei ole vähään aikaan näkynyt. Oli kyllä namu siinä parrassaan. Ja muutenkin kiltin oloinen mies. Voidaanko jakaa? Mä en osaa kyllä tehdä mitään chutneyta eli ehkä Liam ottaa mielummin sut. :)

On jaettavissa. Liam oli niin söötti, kun tärkeenä oli keitellyt soseita kasaan. Hän varmasti tekee sullekin. Yms mitä maa hänelle antaa.

Vierailija
24729/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith osti lahjat pojille, eikö se tullut muille selväksi? Niin minä ainakin asian ymmärsin.

Ei tullut. Itse mielsin, että Cain soitti kirjeiden ja lahijen lähettäjälle.

Moira toi Faithin kirjeen erikseen, sitä ei repinyt.

Ja sanoi puhelimeen, että jätä mut ja perheeni rauhaan.

Vierailija
24730/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Vinnyn kämppä! Inhoon niitä rappusia, mutta vaihdan heti. Muutoin se on pikkasen isompi kuin muut kämpät, kunnon piha kyykkimiseen ja näkösuojaa, vaikka keskeisellä paikalla onkin. Kiitos.

Yläkerran pikku kämpän saa kuka vaan ja vähän maata, jos kiinnostaa.

Vierailija
24731/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manpreet pyöritteli silmiään ja huokaili, kun kuuli, että pappi on koko joulun töissä. Ihan kuin yllärinä tuli.

Jos ei kirkolla hommissa, niin sitten kuluu aika puhelimessa, kun yksinäiset lampaat soittelvat juttuseuran puutteessa.

Vierailija
24732/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Vinnyn kämppä! Inhoon niitä rappusia, mutta vaihdan heti. Muutoin se on pikkasen isompi kuin muut kämpät, kunnon piha kyykkimiseen ja näkösuojaa, vaikka keskeisellä paikalla onkin. Kiitos.

Yläkerran pikku kämpän saa kuka vaan ja vähän maata, jos kiinnostaa.

Ootko koskaan nähnyt, millainen yläkerta on niiden kierreportaiden päässä? Minä en ole, siks asunkin omistamassani majatalossa. Kaappaan kyl Marlonin kokikseni ja alan tarjota gurmee-ruokia...

Vierailija
24733/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villapakka miule.  Tarjoon ekan kierroksen kaikille ja tän keskustelun aktiiveille happy hour joka päivä.  Yläkerran kämpän vuokroon kun miule riittää alakerta vallan hyvin.  Marloni ja Naomi suap jiähä vanhoina työntekijöinä ja Bobi tietysti.

Monelta happy hour? Mä oon jo tuloss, kunhan laskiaismäestä selviän, punaisin poskin

Vierailija
24734/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, Marloni kerkes jo kirjottaan 5v työsopimuksen eli jiäp Villapakkaan, mut suat ne eukot eli Chasin ja Charin iha mielellää. En kyl tiijä ossooko ne tehä ruokoo, mut mie en niitä kattele. 

Tietyst Marloni vois toki tehä meil puolta päivee eli valamistelis pöperöt ja myö Naomin kans hoijettas loput. Tehhäänkö näin? Käviskö siul? 

Vierailija
24735/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy hour voijjaan pittee millo siule soppii. 

Vierailija
24736/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen, Marloni kerkes jo kirjottaan 5v työsopimuksen eli jiäp Villapakkaan, mut suat ne eukot eli Chasin ja Charin iha mielellää. En kyl tiijä ossooko ne tehä ruokoo, mut mie en niitä kattele. 

Tietyst Marloni vois toki tehä meil puolta päivee eli valamistelis pöperöt ja myö Naomin kans hoijettas loput. Tehhäänkö näin? Käviskö siul? 

Käyp miul hyväst tämä, mut noit kantturoita, serkuksia hupakoita en kyl halluu! Onk siul joku kelpo syy irtisannoo ne, ettei tu lakkoloita?

Vierailija
24737/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie vähä luulen ettei ne muijat mihinkää liittoon kuulu kun eivät pysy avioliitossakaa, mutta jos nousoot kapinaan niin kuuratkoot sit vessoi ja peskööt sukulaistesa oksennuksii lattialt. Kohta pimut lähtöö iha vappaaehtosest kui pieru Saharast. Vielä mie sen Charityn kestäsin vaik raskas immeine onki, mutta se Chas. Mie en venkuloita kahtele.

Tännää tarjoukses ohrapirtelöt ota 3, maksa 4 (otin oppii Mr. Tokmannist) 

Vierailija
24738/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vähän ihmettelemään sitä, kun jossakin jaksossa Nate ohimennen mainitsi, että Tracy ja Frankie ovat joulun Vanessan kanssa. Kanadassako? 

Vierailija
24739/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin vähän ihmettelemään sitä, kun jossakin jaksossa Nate ohimennen mainitsi, että Tracy ja Frankie ovat joulun Vanessan kanssa. Kanadassako? 

Samaa ihmettelin. Nate surkutteli Macille yksinäistä jouluaan... vai matkustiko Vanessa Tracyn luo? Jäi vain maininnaksi...

Vierailija
24740/44653 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö Manpreet vois mennä naimisiin papin kanssa, tuommosta susiparia en kato hyvällä. Tuomitsin jo Harrietin ja Willin asumiskuviot... pappi sentäs!

Ketju on lukittu.