Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myö ollaan mummon 90+ kanssa kippeenä, pietään toisillemme seuraa. Mummo kysy mitä mie hihittelen ja kun kerroin tiällä jaettavan Emmerdalen miehii, totes mummo, että hälle Eerikki. Sanoin että tais jo männä. Mummo sitte että Forresterin Eerikkikin käy. Mummo, väärä ohjelma. Tähän mummo jotta onko se muka jokin ongelma. Sitten naurettiin niin että saatiin kumpikin yskänpuuska ja tuli kiire juoda hunajavettä. Hulluilla halvat huvit!
Olipa lysti viesti. Mutta murheuutinen teille: Forresterin Eerikki tekkee kuolemaa, kuukausia ennää elossa. Kiire tullee teil varrauksee. Mut jos muistakin sarjoista saa varata, ottakee Kettu, siinä vasta charmantti hoppeeparta.
Koettakee parrantua, nauruha tunnetusti lissää ikkää😏
SPOILERIVAROITUS ERIC FORRESTERISTA
Ei kuolekaan. Finn keksii parannuskeinon ja Eric jää henkiin. Kerkeää mennä kohti valoa ja nähdä Stephanien, mutta palaa elävien kirjoihin. Amerikassa nähdyissä jaksoissa Eric on juuri päässyt kotiin sairaalasta ja pitänyt kotonaan yllätyshäät Donnan kanssa, vihkijänä toimi Carter.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myö ollaan mummon 90+ kanssa kippeenä, pietään toisillemme seuraa. Mummo kysy mitä mie hihittelen ja kun kerroin tiällä jaettavan Emmerdalen miehii, totes mummo, että hälle Eerikki. Sanoin että tais jo männä. Mummo sitte että Forresterin Eerikkikin käy. Mummo, väärä ohjelma. Tähän mummo jotta onko se muka jokin ongelma. Sitten naurettiin niin että saatiin kumpikin yskänpuuska ja tuli kiire juoda hunajavettä. Hulluilla halvat huvit!
Olipa lysti viesti. Mutta murheuutinen teille: Forresterin Eerikki tekkee kuolemaa, kuukausia ennää elossa. Kiire tullee teil varrauksee. Mut jos muistakin sarjoista saa varata, ottakee Kettu, siinä vasta charmantti hoppeeparta.
Koettakee parrantua, nauruha tunnetusti lissää ikkää😏
SPOILERIVAROITUS ERIC FORRESTERISTA
Varoitit hienosti spoilerista mutta minua kiinnosti. Olin varma, että Eric kuolee, koska näyttelijällä on jo aika paljon ikää. Ajattelin, että näin poistuu sarjasta. Mutta joo tämä on Emmerdale ketju joten ei tästä tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Voi Leyla parka kun jouluseura peruuntui, eikä uskaltanut kertoa kellekään yksinäisestä joulustaan. Mutta eiköhän Leyla vielä jotenkin päädy sinne Rishille Liamin seuraan.
Kunpa Leyla ei kuitenkaan retkahtaisi vaikka viettäisikin joulun yksin. Ei se niin kauheaa ole. Söisi ja läpäisi kaikessa rauhassa.
Viime päivät on ollut kyllä naurussa pitelemistä tämän ketjun kanssa, kuka adoptoi hevosia, kanoja tai koiria, sikakin olis kelvannu...
Mut minä voisin ottaa Even, on niin kiva tyttö.
Liam oli tosi oudon näköinen parrassaan, vähän siihen malliin kuikuilivat Leylan kaa, notta yhteenkö viel pallaavat???
Onpa kiva huumoripitoinen keskustelu. Ei kai pienet off topicit haittaa kuten viittaus Forrestereihin ym?
Marlon, Vinny ja David vielä vapaana, sekä pappi?
Marlon hyvä kokki, Vinny liian poikanen, papille olen liian syntinen joten ruoan ystävänä valintani on Marlon. Ei ehkä tyyppiäni, mutta se on toisarvoista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Leyla parka kun jouluseura peruuntui, eikä uskaltanut kertoa kellekään yksinäisestä joulustaan. Mutta eiköhän Leyla vielä jotenkin päädy sinne Rishille Liamin seuraan.
Kunpa Leyla ei kuitenkaan retkahtaisi vaikka viettäisikin joulun yksin. Ei se niin kauheaa ole. Söisi ja läpäisi kaikessa rauhassa.
Samaa mietin. Ilmeensä oli ainakin sellainen, että vähintään viinipullo tyhjentynee... kunpa jäis siihen🤔
Tuo roolihahmojen omiminen ja jakaminen on mielestäni todellä tyhmää. Ei naurata eikä innosta liittymään keskusteluun. Lopettakaa jo. Sitä on jo tarpeeksi täällä kommentoitu. Pysytään sarjan juonien pohtimisessa otsikon mukaan. Kiitos.
Mä voin ottaa Davidin, mulla kun ei oo liiemmin rahaa tuhlattavaksi... D:n seurassa kun rahat ei säily.
Ethan on kans viel vapaana...
Vierailija kirjoitti:
Tuo roolihahmojen omiminen ja jakaminen on mielestäni todellä tyhmää. Ei naurata eikä innosta liittymään keskusteluun. Lopettakaa jo. Sitä on jo tarpeeksi täällä kommentoitu. Pysytään sarjan juonien pohtimisessa otsikon mukaan. Kiitos.
Höpsö, monihan on nauttinut näistä vitsailuista. Ohita vaan, ellei kiinnosta. Kyllähän maailmaan naurua mahtuu🙃
Eilisillan jaksossa taidettiin viettää jouluaattoa? Sehän ei briteissä ole mikään juhlapäivä vaan tavallinen arkipäivä. Ihmettelin kyllä, että Charles ja Manpreet päättivät muuttaa jouluaattona ja saada vielä joulunkin järjestettyä sinne uuteen, remppakunnossa olevaan kämpään?! Eikö voinut odottaa muuttoa joulun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Eilisillan jaksossa taidettiin viettää jouluaattoa? Sehän ei briteissä ole mikään juhlapäivä vaan tavallinen arkipäivä. Ihmettelin kyllä, että Charles ja Manpreet päättivät muuttaa jouluaattona ja saada vielä joulunkin järjestettyä sinne uuteen, remppakunnossa olevaan kämpään?! Eikö voinut odottaa muuttoa joulun jälkeen?
Pappihan olis odottanu, mut Manpreet vouhkasi joulua. Sai sielä Marcuksen mukaan, ja Naominkin...
Ihmettelin myös niitä seiniä...
Vierailija kirjoitti:
Eihän Emmersalessa ole vuosikausiin voinut mitään asiaa hoitaa järkevästi.
Mä ottaisin Leyla. Todella kaunis nainen.
Naomi kohkasi perhejoulusta uuden biologisen perheensä kanssa. Miten sille Naomin adoptioperheelle kävi?
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin adoptoida Even.
Mä ehdin ensin, ota sä Ester
Elekee pahoittako mieltänne jos myö vähän hupsitaan. Just tännään aamutelekkarissa 100v pappa sano jotta lapsenmiel on säilytettävä koko iän.
Tää on tuonu illoo myös mummolle, vaikka kuulemma meinas nielasta tekohampaansa kun kuul että Eerikki F on huonos hapes, onneks säikähyksel selevittiin. K&R on niät mummon lempiohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Elekee pahoittako mieltänne jos myö vähän hupsitaan. Just tännään aamutelekkarissa 100v pappa sano jotta lapsenmiel on säilytettävä koko iän.
Tää on tuonu illoo myös mummolle, vaikka kuulemma meinas nielasta tekohampaansa kun kuul että Eerikki F on huonos hapes, onneks säikähyksel selevittiin. K&R on niät mummon lempiohjelma.
Samaa mieltä. Hupsutellaan vaan. Sehän on köyhän ainut huvituskin tuo vilkas mielikuvitus🙃🙂
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ollut ihan hauska lukea näitä omimisia. Taidan itse kuitenkin pitää tuon oman mieheni kun parempaa en sarjasta keksisikään. Toki voisin noita nuorempia ottaa lapsenlapsiksi omien lapsenlasten vierelle, mutta pienimmät taisivat jo mennä.
Juuri lueskelin täällä toista ketjua turhista avioeroista. Sen jälkeen kun vaihdoin tähän ketjuun, tuli mieleen että Leylan ja Liamin ero menee kyllä luokkaan Turhat avioerot. Yhtäkkiä vain luovuttivat, käymättä edes terapiassa ensin?