Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
24021/44653 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Vinny laittanut pokeripeliä varten omia rahojaan kassakaappiin? Tuskin sentään varastaisi korjaamon rahoja.

Hirveistä summista ne pelas😳

Vierailija
24022/44653 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten vaikka olisikin ruma? Jotkut ei oo hyvännäköisiä mutta ei se mitään haittaa. Tässä tapauksessa toisen ulkonäköä ei edes tiedetä. Turha siis haukkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24023/44653 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Vinny laittanut pokeripeliä varten omia rahojaan kassakaappiin? Tuskin sentään varastaisi korjaamon rahoja.

Mä taas luulen, että pelikiimassaan meni jo kassakaapille. Toki varmaan aikomuksenaan lainata rahaa ja maksaa myös takaisin.

Vierailija
24024/44653 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ainakaan etelä-Suomessa sano petataan. Ainakaan kukaan tervejärkinen.

Meillä Savossa sanovat kaikki. Matkailu voisi avartaa

Sä et nyt myy Savoas houkuttelevasti. Ketään ei kiinnosta kierot puhevikaiset savolaisboomerit.

Tämmöisen viestin kirjoituksen jälkeen katsot varmaan itseäsi erittäin tyytyväisenä peilistä. Hyvä minä???

Itse en katsoisi...

Mut sä ootkin ruma.

Mikskä toista sanoo, ite on😠

Niin? :D

Vierailija
24025/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ainakaan etelä-Suomessa sano petataan. Ainakaan kukaan tervejärkinen.

Meillä Savossa sanovat kaikki. Matkailu voisi avartaa

Sä et nyt myy Savoas houkuttelevasti. Ketään ei kiinnosta kierot puhevikaiset savolaisboomerit.

Tämmöisen viestin kirjoituksen jälkeen katsot varmaan itseäsi erittäin tyytyväisenä peilistä. Hyvä minä???

Itse en katsoisi...

Mut sä ootkin ruma.

Mikskä toista sanoo, ite on😠

Joka toista haukkuu, on ite!

Vierailija
24026/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen ja ilkeily tekee ihmisestä ruman.

Vierailija
24027/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuminen ja ilkeily tekee ihmisestä ruman.

Todellakin. On sisäistä ja ulkoista kauneutta, ulkoista ei voi olla, ellei sisäistä ole.

Jännityksellä odotan, miten "jakkupukuihin" pukeutuneet Dawn ja Gabby jakavat työkuvansa, eikös Kim keskity Orihalliin? Voipi tulla viileähköä ilmapiiriä kartanolla, ja Willi-nallukka sompailee siel välissä. Billykin.

Vierailija
24028/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku jo paljasti aiemmin, että Arthurin nuivan käytöksen syynä onkin se että hän tykkää pojista. Mutta jos sitä syytä ei olisi käsikirjoitettu, niin kiusaantuneisuuden syynä olisi voinut olla ihan sekin, että April ei ole ihan uskottava teini-ihastuksen kohde. Aprilin näyttelijä on niin pieni ja lapsenkasvoinen, että voisi vetää aika uskottavasti vaikka ekaluokkalaisen roolia.

Vierailija
24029/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoe Tate oli Emmerdalen ensimmäinen lesbo, jo vuonna 1993. Eka miespuolinen homo oli Jason Kirk joka oli sarjassa 1999-2002. Jason oli Paddyn serkku, paljon muuta en hänestä muista paitsi että hän muhinoi Bernicen sulhasen kanssa.

Vierailija
24030/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskottavaa tuo Mandyn ja Bernicen sananvaihto, hirmu riita -> sovinto - riita - sovinto B käyttäytyy kuin täysomistaja, eikä omista (vielä) siivuakaan

Oioi Vinny, ettet nyt seurais isukin jalanjälkiä? Kumpa Jimmy ois keksiny muun toimivan piristyskeinon

Menetinkö jotenkin vain minä Aprilin laulun, sitä kehuttiin jälkeen päin, mutten minä nähny/kuullu

Vierailija
24031/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zoe Tate oli Emmerdalen ensimmäinen lesbo, jo vuonna 1993. Eka miespuolinen homo oli Jason Kirk joka oli sarjassa 1999-2002. Jason oli Paddyn serkku, paljon muuta en hänestä muista paitsi että hän muhinoi Bernicen sulhasen kanssa.

Semmonen tietoisku tähän väliin, vaikken pointtia ymmärrä.

Vierailija
24032/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko Aaron Romuttamon Vinnylle häälahjaksi silloin, kun taloasiat siirtyivät Liville?

Vierailija
24033/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa minäkään kiinni miksi tässä nyt on "hienosti" kaivettu vuosiluvut ja kaikki esiin?

Vierailija
24034/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mielen kun Arttu nyt tulee kaapista että kukahan oli ensimmäiset. Ja koska.

Vierailija
24035/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te jaksatte koko ajan puuttua toisten kommentteihin. Raskasta luettavaa.

Vierailija
24036/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsinäyttelijät kasvaa kyllä eri tahtia. Minulla oli vuoden tauko, ja Arthur on venähtänyt siinä välissä hirveän pitkäksi. Mutta esim. Amba ei tunnu kasvavan yhtään.

Vierailija
24037/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsinäyttelijät kasvaa kyllä eri tahtia. Minulla oli vuoden tauko, ja Arthur on venähtänyt siinä välissä hirveän pitkäksi. Mutta esim. Amba ei tunnu kasvavan yhtään.

Ambaa näytetään aniharvoin. Hänen ikä tosiaan näyttää pysyvän samana. Kiloja siltä oli vähän karissut, kun viimeksi näyttäytyi.

Vierailija
24038/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

April ja Rhona on ihanat yhdessä💕

Vierailija
24039/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän liiankin. Ei ole enää uskottavaa, että tyttö sanois: kiitos Rhona ja halais pojista utelevaa äitipuoltaan. Ei oikeassa elämässä tapahtuisi. Tyttö vaikenis ja lähtis menee.

Vierailija
24040/44653 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän liiankin. Ei ole enää uskottavaa, että tyttö sanois: kiitos Rhona ja halais pojista utelevaa äitipuoltaan. Ei oikeassa elämässä tapahtuisi. Tyttö vaikenis ja lähtis menee.

Öh miten niin ei muka tapahdu oikeassa elämässä? Joillakin vanhemmilla ja lapsilla tai äiti /isä puolilla  on hyvät välit ja voi puhua ja kertoa mitä vain.

Ketju on lukittu.