Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Chloen adopitioisä on rikas rikollinen ja äiti kuollut.
Äidiltä ei välttämättä ole jäänyt perintöä, kun rikkaat rikollisen kumppani oli."
Kerry on Chloen äiti.
Niin onkin, minä ainakin ymmärsin heti, että tarkoitettiin adoptioäitiä.
No niinpäs tietysti tarkoitettiinkin, sorry! 👍
Vierailija kirjoitti:
Joskus musta tuntuu, että täällä kirjoittaa Doc Martinin lähisuku... tietäjät tietää
Juu ymmärsin kyllä et kun laitan tuon päivämäärän ei kaikkia miellytä, mutta jos pohditaan Chloen ulkomuotoa kohtahan raskauden pitäisi ruveta näkymään jos huhtikuussa vauva syntyy. Naurattaa loppupäivän tuo Doc Martiniin vertaus nyt varmaan, mut just noinhan se ois vastannut. Suoraan kysymykseen suora vastaus, joo on tää hauskaa joskus. Tietäjät tietää ja rakastajat rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus musta tuntuu, että täällä kirjoittaa Doc Martinin lähisuku... tietäjät tietää
Juu ymmärsin kyllä et kun laitan tuon päivämäärän ei kaikkia miellytä, mutta jos pohditaan Chloen ulkomuotoa kohtahan raskauden pitäisi ruveta näkymään jos huhtikuussa vauva syntyy. Naurattaa loppupäivän tuo Doc Martiniin vertaus nyt varmaan, mut just noinhan se ois vastannut. Suoraan kysymykseen suora vastaus, joo on tää hauskaa joskus. Tietäjät tietää ja rakastajat rakastaa.
🙂😠😏🙃🤔
Amy antoi Chloelle jonkun lahjan ja sanoi, että se auttaa raskauspahoinvointiin. Chloe kommentoi, että ai sellaistakin on tulossa (tai jotain vastaavaa), mutta raskauspahoinvointihan tuppaa yleensä olemaan pahinta alkuraskaudessa, joten jos Chloella sellaista olisi, tietäisi varmaan asiasta kyllä. Onhan Chloe ollut raskaana jo jonkun aikaa, joten luulisi sen pian alkavan jo näkyäkin. Tosin Ameliakin synnytti jo aika pian sen jälkeen kun maha alkoi näkyä.
Toinen ärsyttävä juttu on tosiaan nuo Dawnin uudet työkuviot. Siinä ei paljon lapsia olla ajateltu. Mulla kävi myös mielessä, että Kim on aika ennalta-arvaamaton, mitäpä jos tulee ryppyjä rakkauteen Willin kanssa niin samaan syssyyn varmasti lähtee Dawnilta työpaikka. Itse en ainakaan menisi Kimille töihin, varsinkaan "sukulaisena". Ja totta tosiaan kun vielä muistetaan, että Kimin oli tarkoitus myrkyttää Dawn, ei siitäkään niin kauaa ole. Aikamoista.
Ei pyöristy, ei. Chloe siis, mutta aika hoikkana Ameliekin oli, kun synnytys alkoi. Eikö vaan?
(Kiva kun on Doc Martinin sukua paikalla, voidaan käsitellä lääketieteen asioita😏, korjaan: käsidellä...lääketiedeen...)
Mitähän sossutädit sanoisi Dawnin uusista kuvioista? Muuttojakin ollut tiheästi.
Eikös Billykin työskentele Kimille? Nyt on sitten koko perheen elanto kiinni Kimissä. Samoin asuminen. Nyt ei kannata riitaantua Kimin kanssa. Nyt ei edes voi enää palata Harrietin luo asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Amy antoi Chloelle jonkun lahjan ja sanoi, että se auttaa raskauspahoinvointiin. Chloe kommentoi, että ai sellaistakin on tulossa (tai jotain vastaavaa), mutta raskauspahoinvointihan tuppaa yleensä olemaan pahinta alkuraskaudessa, joten jos Chloella sellaista olisi, tietäisi varmaan asiasta kyllä. Onhan Chloe ollut raskaana jo jonkun aikaa, joten luulisi sen pian alkavan jo näkyäkin. Tosin Ameliakin synnytti jo aika pian sen jälkeen kun maha alkoi näkyä.
Kyllähän Chloella on jo ollut pahoinvointia. Kerran kun tuli kahvilaan ja joku pyysi haistamaan jotain, Chloe voi näkyvästi pahoin ja joku sanoi siitä jotain. Sillä kertaa Chloe kertoi paikallaolijoille olevansa raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Kim tarkoitti että katsotaan lastenhoitajaksi hakevien cv t yhdessä. Veikkaan, että tämä tuleva nanny on joku kyläläinen.
Lastenhoitajaksi tulee mies nimeltä Nicky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim tarkoitti että katsotaan lastenhoitajaksi hakevien cv t yhdessä. Veikkaan, että tämä tuleva nanny on joku kyläläinen.
Ennustan, että Gabbyllä tulee sutinaa sen Nickyn kanssa.
Miten se Vinnyn pokerinpeluu on yhtäkkiä Mandylle ongelma? Kuten Vinny sanoi, Mandylle kelpasi aikoinaan se, kun sai siivun Vinnyn voittorahoista. Toki sen jälkeen oli esillä Vinnyn isän uhkapeliriippuvuus, mutta luulisi Mandyn tietävän, että kaikista pokerinpelaajista ei tule riippuvaisia. Nyt kun leskeksi jäämisen jälkeen Vinnyllä on vihdoin jotain mistä tulee hyvälle tuulelle, Mandy saisi olla tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että Gabbyllä tulee sutinaa sen Nickyn kanssa.
Gabbyn löytö tuo Nicky onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin äsken FBn ja uutisvirran joukossa oli Seiskan Emmerdale paljastukset ensi viikolle.
Tulihan ne silmäiltyä ja sitten otti päähän. Mikä pointti on moisessa paljastelussa viikkoa ennen?
Ekaa kertaa edes oli mitään Seiska juttuja yleensäkään. Jos mä olen jaksanut tähän mennessä olla spoilaamatta itteeni, niin kyllä mä vielä viikon jaksan. Sapettaa.
Sinänsä ihan hyvää tulossa.
Ei se Seiska nyt ainoa "pahis" ole. Kyllähän sitä telkkarin ohjelmatiedoissakin on vihjauksia tulevien jaksojen sisällöstä.
Ei varmasti olekaan.
Mä en vaan lue ohjelmatietoja tietoisesti. Nyt osaan varoa Seiskaa. Ainakin seuraavat 30 vuorokautta, kun estin sen pushfeedin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ainakaan etelä-Suomessa sano petataan. Ainakaan kukaan tervejärkinen.
Meillä Savossa sanovat kaikki. Matkailu voisi avartaa
Sä et nyt myy Savoas houkuttelevasti. Ketään ei kiinnosta kierot puhevikaiset savolaisboomerit.
Tämmöisen viestin kirjoituksen jälkeen katsot varmaan itseäsi erittäin tyytyväisenä peilistä. Hyvä minä???
Itse en katsoisi...
Mut sä ootkin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Miten se Vinnyn pokerinpeluu on yhtäkkiä Mandylle ongelma? Kuten Vinny sanoi, Mandylle kelpasi aikoinaan se, kun sai siivun Vinnyn voittorahoista. Toki sen jälkeen oli esillä Vinnyn isän uhkapeliriippuvuus, mutta luulisi Mandyn tietävän, että kaikista pokerinpelaajista ei tule riippuvaisia. Nyt kun leskeksi jäämisen jälkeen Vinnyllä on vihdoin jotain mistä tulee hyvälle tuulelle, Mandy saisi olla tyytyväinen.
Siitä on hyvä tuuli kaukana, jos Vinnyn riippuvuus pahenee ja pelaa vielä talorahatkin. Ei se Mandy turhaan ole huolissaan. Täysikäiselle ei vaan voi pistää mitään pelikieltoa saatikka kotiarestia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ainakaan etelä-Suomessa sano petataan. Ainakaan kukaan tervejärkinen.
Meillä Savossa sanovat kaikki. Matkailu voisi avartaa
Sä et nyt myy Savoas houkuttelevasti. Ketään ei kiinnosta kierot puhevikaiset savolaisboomerit.
Tämmöisen viestin kirjoituksen jälkeen katsot varmaan itseäsi erittäin tyytyväisenä peilistä. Hyvä minä???
Itse en katsoisi...
Mut sä ootkin ruma.
Mikskä toista sanoo, ite on😠
Pahoin pelkään, että tuo Darren vielä tekee Vinnylle jotain.
Olikohan Vinny laittanut pokeripeliä varten omia rahojaan kassakaappiin? Tuskin sentään varastaisi korjaamon rahoja.
Vinny ja Mackenzie yrittää nyt huijata, mutta kunhan nyt ei menis koko Vinnyn omaisuus hukkaan. Mac ei oo kiva ystävä kun yrittää rikastua Vinnyn siivellä. Muutenkin ällöttää koko tyyppi kun salaa Charitylta tuon lapsensa.