Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
"Chloen adopitioisä on rikas rikollinen ja äiti kuollut.
Äidiltä ei välttämättä ole jäänyt perintöä, kun rikkaat rikollisen kumppani oli."
Kerry on Chloen äiti.
Niin onkin, minä ainakin ymmärsin heti, että tarkoitettiin adoptioäitiä.
Ehkä vähän sivuseikka mutta eipä näytä sillä papin pojan miesystävällä (en nyt muista hänen nimeään) olevan kummoinen työmoraalia. Sanoi, että seuraava keikka odottaa mutta jäikin kahvilaan pelaamaan. Tänään notkui Hiden koelauluja kuuntelemassa hymyssä suin.
Eka kerta kun alan tykkäämään vähän edes Chloesta
Ekaa kertaa alan tykkäämään edes vähän Chloesta
Taisi Brendalla olla se jokeri ja hyvät kortit, ei vaan halunnut lytätä Vinnyä.
Kimhän nauttii siitä kun saa kaksi nuorta naista kilpailemaan hänen suosiostaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Taisi Brendalla olla se jokeri ja hyvät kortit, ei vaan halunnut lytätä Vinnyä.
Brandalla näytti olleen jätkäpari ja pöydässä olisi ollut kolmas.
Vinnyllä taas akkapari ja pöydässä kolmas.
Jokeri oli sitten jossain jemmassa, muttei kädessä.
Avasin äsken FBn ja uutisvirran joukossa oli Seiskan Emmerdale paljastukset ensi viikolle.
Tulihan ne silmäiltyä ja sitten otti päähän. Mikä pointti on moisessa paljastelussa viikkoa ennen?
Ekaa kertaa edes oli mitään Seiska juttuja yleensäkään. Jos mä olen jaksanut tähän mennessä olla spoilaamatta itteeni, niin kyllä mä vielä viikon jaksan. Sapettaa.
Sinänsä ihan hyvää tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa alan tykkäämään edes vähän Chloesta
Aika eksyksissähän tuo tyttöparka on. Yksin koittaa selvitä ja sitten vielä raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin noita koelauluja katellu pitempäänkin. Piti siihenkin iloon sotkea nyt sitten draamaa, kun Cathylle iski epävarmuus ja itsetunto kriisi.
Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
Cathy on yksi kyläläisistä. Ehkä tämä enteilee uutta juonenkäännettä.
Vierailija kirjoitti:
Avasin äsken FBn ja uutisvirran joukossa oli Seiskan Emmerdale paljastukset ensi viikolle.
Tulihan ne silmäiltyä ja sitten otti päähän. Mikä pointti on moisessa paljastelussa viikkoa ennen?
Ekaa kertaa edes oli mitään Seiska juttuja yleensäkään. Jos mä olen jaksanut tähän mennessä olla spoilaamatta itteeni, niin kyllä mä vielä viikon jaksan. Sapettaa.
Sinänsä ihan hyvää tulossa.
Ei se Seiska nyt ainoa "pahis" ole. Kyllähän sitä telkkarin ohjelmatiedoissakin on vihjauksia tulevien jaksojen sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ainakaan etelä-Suomessa sano petataan. Ainakaan kukaan tervejärkinen.
Meillä Savossa sanovat kaikki. Matkailu voisi avartaa
Sä et nyt myy Savoas houkuttelevasti. Ketään ei kiinnosta kierot puhevikaiset savolaisboomerit.
Tämmöisen viestin kirjoituksen jälkeen katsot varmaan itseäsi erittäin tyytyväisenä peilistä. Hyvä minä???
Itse en katsoisi...
Chloe ei pyöristy ollenkaan, milloinkahan vaavi syntyypi?
Vierailija kirjoitti:
20.4.2023. Meillä nähdään jakso varmaan joskus kesäkuussa, sen verran laahataan jäljessä katselussa.
Ihme, että Gabbyllä ei ole Amelian jälkeen ollut palkattua lapsenhoitajaa. Gabby on näkynyt jatkuvasti milloin missäkin ilman vauvaansa. Kimillä, Willillä, Bernicellä ja Lydialla on ollut omat työnsä, mikä rajoittaa lapsenhoitoa aika paljonkin. Ameliaa ei voi nyt pyytää, kun hänellä on oma vauva.
Ihmettelen kyllä sitä, että Dawn suostui Kimin tarjoamaan työhön. Kim myönsi Dawnille, että siinä joutuu tekemään pitkiä päiviä. Dawn sanoi tehneensä lupauksia lapsille. Noinko vain Dawn rikkoo ne lupaukset? Uusi vieras lastenhoitaja ei ole sama asia kuin se henkilö, joka ne lupaukset teki. Muutenkin tuntuu, että on unohdettu se, mitä sosiaalityöntekijä alun perin sanoi, että Clemmie tarvitsee taustansa takia erityistä hoitoa ja tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20.4.2023. Meillä nähdään jakso varmaan joskus kesäkuussa, sen verran laahataan jäljessä katselussa.
Pohdiskelin ketjun luonteen mukaisesti, en kaivannut eksaktia tietoa... osaan kyllä etsiä sitä itsekin...
Mac joutunee vaikeuksiin, a r v e l e n, tän uuden koijarin kaa...
Kyllä Clemmie varmaan kärsii, jos/kun taas tuodaan uusi ihminen häntä hoitamaan...
Joskus musta tuntuu, että täällä kirjoittaa Doc Martinin lähisuku... tietäjät tietää
Cathy kuvittelee olevansa hyvä bestis, kun tyrkyttää Aprilille kaikkia "fit" tyyppejä koulusta.
April käski lopettamaan ja siitä ne välit sitten nuhriintu.
Mandy vois väännellä valtavaa naamaansa jossain kaukana poissa. Sen silmät pulpahtaa kohta kuopistaan, jos jatkaa tuohon malliin. Lisäksi miksi sen pitää huutaa, kun toinen istuu vieressä.