Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Meena oli ihminen, kuten kaikki muutkin näyttelijät sarjassa. Hirviöitä on lasten saduissa.
Off topic, mutta pakko jakaa ilouutinen
YLE esittääkin uuden vuoden klassikkoelokuvan Illallinen yhdelle YleTV1:llä ja Yle Areenassa uudenvuoden aattona kello 11:30.
Vierailija kirjoitti:
Meena oli ihminen, kuten kaikki muutkin näyttelijät sarjassa. Hirviöitä on lasten saduissa.
No katsos kun ihmisistäkin käytetään joskus nimitystä hirviö. Sillä kuvaillaan ihmisen pahaa luonnetta ja hirveitä tekoja, mutta sinähän tämän kyllä ymmärsitkin, kunhan nyt tulit veetuilemaan ajan kuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Off topic, mutta pakko jakaa ilouutinen
YLE esittääkin uuden vuoden klassikkoelokuvan Illallinen yhdelle YleTV1:llä ja Yle Areenassa uudenvuoden aattona kello 11:30.
Oikeesti? Ethän juksaa? Ehdin jo niiiiiin ikävöidä, oon kattonu vuosikaudet joka kerta
Miten toi nirppanokka Nicola jaksaa tota marrtyyri roolia vetää.
En juksaa, UV on pelastettu
https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-200300
Oon kattonu jo ihmisiän ja aina nauran vedet silmissä. Ihana perinne tuo ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Meena oli aikuisten sadun roolihahmo jota näytteli ihminen. Meena-nimistä näyttelijää ei sarjassa siis ollut. Meena on mielikuvitusta ja hirviö.
Nicolalla puolestaan on posttraumaattinen stressihäiriö, joten armoa tälle "sadun" hahmolle.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tuo Nicolan ulina ylittää jo kaikki säädyllisyyden rajat. Pahansisuisin akka kylässä, aukonut päätään vuosikaudet kaikille. Nyt kun omalle kohdalle sattui pikku haveri, itkeä pillittää joka käänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meena oli aikuisten sadun roolihahmo jota näytteli ihminen. Meena-nimistä näyttelijää ei sarjassa siis ollut. Meena on mielikuvitusta ja hirviö.
Nicolalla puolestaan on posttraumaattinen stressihäiriö, joten armoa tälle "sadun" hahmolle.
Meena on manpreetin sisko. Ja koska Manpreet on ihminen, on myös Meena ihminen. Kylässä ei esiinny hirviöitä.
Käsikirjoittaja ja ohjaaja käskevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meena on manpreetin sisko. Ja koska Manpreet on ihminen, on myös Meena ihminen. Kylässä ei esiinny hirviöitä.
Okei 🙄
Olin jo unohtanut, että Moira on alkkis ja korkki aukesi taas, mites Iisak? Poika vielä kotona asuu tiämmä.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo unohtanut, että Moira on alkkis ja korkki aukesi taas, mites Iisak? Poika vielä kotona asuu tiämmä.
Eiköhän siellä ole suurin osa aikuisista ja muutama mukelokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska nähdä Angelika kun pakkasivat Rodneyn kanssa autoa. Kingin lapset ovat olleet ehkä eniten bemelissä, ettei enää tiedä minkä kokoisia ovat.
En alkuun tunnistanutkaan. Kukas tää nuorinainen nyt Nicolaa halailee. :)
"Bemelissä" ??? Kylmälaukussa?
Piti itekin miettiä hetki, että mitä oon yrittänyt sanoa. Mutta näppäimistö jelppas. J ja B päällekkäin. Jemelissä, piilossa. Miksei sitten kylmälaukussakin. 😆
Hauska. Tuli päivän naurut. Kirjoita lisää tälläisiä höpsöjä, joita itsekin ihmettelet. Ei kaikki oo niin nökön nuukaa. Minäkin latelin: bemelissä, remelissä, missä ihmeessä?
Kiitos. 💚
Kyllä tätä palautetta lukee mieluummin kuin niitä jatkuvia korjauksia ja suunsoittoa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Zoe joutui silloin joskus?
Eikö Zoe pakannut kamansa ja lapsen autoonsa ja ajoi itkua niellen pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä ole suurin osa aikuisista ja muutama mukelokin.
Toisaalta jos minä joutuisin elämään noin valheiden täyttämässä kylässä en olisi päivääkään selvänä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti Moira on leimattu alkkikseksi, kun kerran elämässä lähti mopo käsistä? Kuitenkin ite sai korkin kiinni aika nopsasti ja on juonut viiniä mukin toisinaan.. Selittää tosin sen MacKenzien kyttäilynkin.
Satunnaiset kännit näin suomalaisittain ja brittiläisittäin varsinkin.
Olihan Matt paikalla ja se Mac, jos Isaacista huolehditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tuo Nicolan ulina ylittää jo kaikki säädyllisyyden rajat. Pahansisuisin akka kylässä, aukonut päätään vuosikaudet kaikille. Nyt kun omalle kohdalle sattui pikku haveri, itkeä pillittää joka käänteessä.
Vaikutat ihan Nicolalta.
Toivottavasti sä et koskaan joudu väkivallan uhriksi.
Chas käy siellä täällä silmät ymmyrkäisinä kuuntelemassa muiden huolia ja riitoja kuin paraskin hyväntekijä. Taitaa omatunto kolkuttaa. Kerrykin on nyt hälle niin rakas.
Meena oli hirviö, mutta toisi taas säpinää, vaikka onhan sitä muutenkin. Ross saisi palata, samoin Debbie.