Painoindeksini 43,5
Olen tänään elämäni tähän asti suurimmassa painossa. Jo 30 kiloa takaperin tunsin itseni lihavaksi.
Kommentit (15)
Oletpa sitten aika lihava! Meinaakko tehdä asialle jotain? (N52, BMI35 ja laskussa)
Periatteessa olisi kiva laihtua, muttei jaksa aloittaa.
Aiotko tehdä asialle jotain vai odotatko jo innolla diabetes lääkitystä tai jotain muuta mukavaa??
Vierailija wrote:
Periatteessa olisi kiva laihtua, muttei jaksa aloittaa.
Sitten et laihdu. Niin se vaan on.
Omahan on terveytesi syytä ihan itseäsi vaan.
Turha ainakaan valittaa, jos ei asialle aio tehdä mitään. En aivan ymmärrä miten ihmiset pystyvät päätymään tuollaiseen tilanteeseen. Helpompi on kun alkaa laihduttamaan jo silloin kun kiloja on kertynyt vasta muutama.
En käsitä miten joku jaksaa mässyttää ittensä noin läskiksi.
Sä et sitten saa kengännauhoja solmittua.
Vierailija wrote:
Turha ainakaan valittaa, jos ei asialle aio tehdä mitään. En aivan ymmärrä miten ihmiset pystyvät päätymään tuollaiseen tilanteeseen. Helpompi on kun alkaa laihduttamaan jo silloin kun kiloja on kertynyt vasta muutama.
Eiköhän ne suurimmat valittajat löydy näistä kommenteista. Ap:n aloitus ihan mukava.
Kohta on kakkostyypin diabetes, joka vaatii pistoshoitoa, nivelvaivoja ja rollaattori. Onnea valitsemallasi tiellä.
En tiä mikä mun bmi on, tai paino, mutta voi lähennellä tuota 40:ntä, no ainakin yli 30 on, mul ei kyl mitään vaikeuksia jossain kengännauhojen solmimisissa, oon notkea edelleen, jos ei sairaudet uusiudu nyt taas rankkoina niin voisin hyvin olla toukokuuhun mennessä -25kg.
Nyt oon vaan niin onnellinen ihan siitä että ei satu mihinkään, kivut poissa ja tervehtyminen menossa, ei tunnu kilot missään siinä. Laihtuminen on helppoa kun ei tartte maata suurinta osaa aikaa vuodepotilaana.
Vierailija wrote:
Pituus ja paino?
140 molemmat.
Vierailija wrote:
En käsitä miten joku jaksaa mässyttää ittensä noin läskiksi.
Sä et sitten saa kengännauhoja solmittua.
Mä olin vielä keväällä bmi 44,3 ja kyllä mä sain kengännauhani solmittua. Pituus 168cm ja paino 125kg. Nyt paino 111kg ja suunta alaspäin.
Mätä vähän lisää ruokaa nassuun niin saat kauniin tasaluvun 50.