Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Osa näyttelijöistä kuten esim. Liviä esittänyt on itse halunnut pois sarjasta.
Koko tämä sarja pitäisi lopettaa täysin turhana. En tunne ketään joka tällaista hölynpölyä katsoisi.
Eikös tässä sarjassa ole vähän perinteenä että aina välillä hankkiudutaan kerralla eroon suuremmasta määrästä näyttelijöitä, jotka joko itse haluavat lopettaa tai joihin tuottajat ovat jostain syystä kyllästyneet. Samalla tulee näyttäviä juonenkäänteitä, jota vielä hehkutetaan englantilaisissa lehdissä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tämä sarja pitäisi lopettaa täysin turhana. En tunne ketään joka tällaista hölynpölyä katsoisi.
Hauskin trolli pitkästä aikaa. Naurattaa
kommentoi hölynpölynä, muttei muka katso. 🤣🤣🤣🤣🤣
Minä tunnen paljonkin ihmisiä jotka katsovat ja tiedän jopa pikkuvauvoja, joille on tullut raskausaikana tutuksi Emmerdalen tunnusmusiikki.
Itse en katso salattuja elämiä ja en lue seiskaa, joten en voi kommentoida niitä. ( jokin aavistus niistä on, joten en ole kiinnostunut).
Manpreet on myös nykyään ihan turha. Ei mitään tapahtumia. Joku ehdotti, et papin perhe vois poistua, niin hän vois mennä mukaan.
Outo kohtaus mielestäni, kun Marcus kovisteli Natea, mitä Naten pettämiset hänelle kuuluu? Ai niin: on 'tyttöystävänsä' veljen mies... no joo.
Onko Ethanin näyttelijä vaihtunut? Oli viimeksi niin vieraan näköinen.
Onneksi on tämä ketju, puoliso pääsee vähemmällä, kun täällä puhkun ja äimistelen...😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei katso, ihan muuten vaan on sarja jo 50 vuotta porskuttanut.
Olipa hauska nähdä Angelika kun pakkasivat Rodneyn kanssa autoa. Kingin lapset ovat olleet ehkä eniten bemelissä, ettei enää tiedä minkä kokoisia ovat.
En alkuun tunnistanutkaan. Kukas tää nuorinainen nyt Nicolaa halailee. :)
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska nähdä Angelika kun pakkasivat Rodneyn kanssa autoa. Kingin lapset ovat olleet ehkä eniten bemelissä, ettei enää tiedä minkä kokoisia ovat.
Samaa ihmettelin. Ens katoin et Sarah halaa Nicolaa... mitä ihmettä???
Vierailija kirjoitti:
"Bemelissä" ??? Kylmälaukussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti itekin miettiä hetki, että mitä oon yrittänyt sanoa. Mutta näppäimistö jelppas. J ja B päällekkäin. Jemelissä, piilossa. Miksei sitten kylmälaukussakin. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei maailma pyöri sinun halujesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti itekin miettiä hetki, että mitä oon yrittänyt sanoa. Mutta näppäimistö jelppas. J ja B päällekkäin. Jemelissä, piilossa. Miksei sitten kylmälaukussakin. 😆
Hauska. Tuli päivän naurut. Kirjoita lisää tälläisiä höpsöjä, joita itsekin ihmettelet. Ei kaikki oo niin nökön nuukaa. Minäkin latelin: bemelissä, remelissä, missä ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Manpreet on myös nykyään ihan turha. Ei mitään tapahtumia. Joku ehdotti, et papin perhe vois poistua, niin hän vois mennä mukaan.
Outo kohtaus mielestäni, kun Marcus kovisteli Natea, mitä Naten pettämiset hänelle kuuluu? Ai niin: on 'tyttöystävänsä' veljen mies... no joo.
Onko Ethanin näyttelijä vaihtunut? Oli viimeksi niin vieraan näköinen.
Onneksi on tämä ketju, puoliso pääsee vähemmällä, kun täällä puhkun ja äimistelen...😉
Manpreetilla ei ole menossa nyt mitään omaa juonta. Vastahan se oli niin isossa roolissa Meenan suhteen. Ehkä ei ole nyt hänen vuoronsa olla enempiä framilla. Pappia pidän ärsyttävänä, kun ei ole yhtään papilliinen ihminen. Se suuttuukin nollasta sataan pienistä asioista ja sitten ilmeilee ja mulkoilee.
Ethan oli sama. Harvemmin vaan näkee. Hyvä niin! ;)
Mun piti hetken funtsailla, että miksi se sähkäri on Naten kimpussa. :D Hieman vierähti, että tuli tuo ahaa, niin joo poikaystävän sisko. Onko ihmiset tosiaan noin puolustuskannalla toisten parisuhteissa? Olis outoa, jos mun veljen vaimo puuttuisi... tai no puuttuuhan se jatkuvasti, vaikkei mitään oliskaan.
Kyllästyin koko Emmerdaleen taas. Mutta tahtoisin nähdä niitä vanhoja jaksoja. Olin työttömänä joskus 98 tai 99 ja silloin oli ainakin Kathy, Tate pyörätuolissa, Zoe, Butch Dingle ja en nyt muista...
Mihin se Zoe joutui silloin joskus?
Helikopteriin. Pääsi muuten hengissä pois sarjasta.
Kylen näyttelijä Huey Quinn lyhyessä videohaastattelussa tällä sivulla:
https://metro.co.uk/video/emmerdales-huey-quinn-talks-things-kyle-winch…
Ei sisällä mielestäni juonipaljastuksia. Lapsi vähättelee että "ei se nyt niin vaikeaa ollut" näytellä tätä ampumisjuonta, vaikka Amyn näyttelijä ylistää vieressä tämän näyttelijänkykyjä. Poika oli oikein ehdolla vuoden parhaaksi nuoreksi näyttelijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Naatiskelkaa vaan, päivittäin saa lukea lasten kärsimyksistä, nälkäisistä ja bussipysäkeillä taapertavista pienistä, ihan oikeesti. Minä en halua katsoa moista vielä televisiosarjoissa.🤮🤮🤮🤮
Älä katso.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sieltä joku onnistunut lähtemään pois tappamattakin. Aika harva tosin.
Tuosta kylästä ei pois taida hengissä selvitä muuttamalla kun vankilaan. Jotkut muuttaneet palaavat ja taas häipyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskin trolli pitkästä aikaa. Naurattaa
kommentoi hölynpölynä, muttei muka katso. 🤣🤣🤣🤣🤣Minä tunnen paljonkin ihmisiä jotka katsovat ja tiedän jopa pikkuvauvoja, joille on tullut raskausaikana tutuksi Emmerdalen tunnusmusiikki.
Itse en katso salattuja elämiä ja en lue seiskaa, joten en voi kommentoida niitä. ( jokin aavistus niistä on, joten en ole kiinnostunut).
Sama huvittaa, valittajat ohjelmista mitä eivät katso mutta arvostelevat kuitenkin jatkuvasti.
Onhan sieltä joku onnistunut lähtemään pois tappamattakin. Aika harva tosin.