Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti: Jos Cain jää vankilaan ja poika näiden sekopäänaisten hoteisiin lopetan katsomisen. Poika oireilee jo ja hullut akat puivat juoniaan. Hullu kylä, mutta minun makuuni liian hullu.
Älä lopeta, nopeat juonenkäänteet mahdollisia. En ennusta, arvelen vaan. Amy on oikeasti nätti, kun on hyväntuulinen. Joskus vitsailee Mattyn kanssa onnellisena, tosin harvemmin nykyään...
Dianalla on nätti tukka. Kerry ei osannut sanoittaa asiaa Amylle. Missä kaikki lapset? Tulisipa sarjaan enemmän hempeitä keskusteluja. Kyllä vaan Kim on nätti. Kuka asuu missäkin talossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Cainilta otettu käsistä ja vaatteista ruutijäämiä, joita jää aina ampumisen jälkeen? Vaatteista näkee jopa suunnan, että miten päin on ollut aseeseen nähden. Sehän olisi todistanut ettei Cain ampunut.
Hyvä huomio mutta eihän Emmerdalen rikoksissa poliisit/tutkinta ole ennenkään liiemmin loistanut. Tuntuu, että rikoksia selvitellessä siellä aina taannutaan sadan vuoden taa. Nyky tietämyksistä ja tekniikoista ei tietoakaan.
Juuri näin, ja vaikka kuinka on kyseessä fiktiivinen sarja, niin silti tuollaiset kämmit ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Dianalla on nätti tukka. Kerry ei osannut sanoittaa asiaa Amylle. Missä kaikki lapset? Tulisipa sarjaan enemmän hempeitä keskusteluja. Kyllä vaan Kim on nätti. Kuka asuu missäkin talossa?
Kuiskaa*: hys hys. Lapsista e i s a a puhua, toiset herkistyy liikaa...
Vierailija kirjoitti: Jos Cain jää vankilaan ja poika näiden sekopäänaisten hoteisiin lopetan katsomisen. Poika oireilee jo ja hullut akat puivat juoniaan. Hullu kylä, mutta minun makuuni liian hullu.
spoilaan. ei se vankilaan jää. joten voit jatkaa kattelemista.
Cain on kyllä kuuma, ja kummasti olen lämmennyt Bill'lekin.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Billy on jotenkin eläväisempi ja ilmeikkäämpi nykyään. Sata pojoa Billylle, Natelle 20.
Cain on tietty ihan parhautta, on kyl niiiiin in luv Moiraan
Naatiskelkaa vaan, päivittäin saa lukea lasten kärsimyksistä, nälkäisistä ja bussipysäkeillä taapertavista pienistä, ihan oikeesti. Minä en halua katsoa moista vielä televisiosarjoissa.🤮🤮🤮🤮
Onko Marlon jo kokonaan parantunut? Hämmästyin kun tulivat sieltä kalareissulta Paddyn kanssa.
Kiitos, kerro vielä kuinka pojan käy😊että saan jatkaa katsomista😏
Vierailija kirjoitti:
Onko Marlon jo kokonaan parantunut? Hämmästyin kun tulivat sieltä kalareissulta Paddyn kanssa.
Eikö ollut joku kävelytuki Marlonilla?
Vierailija kirjoitti:
Naatiskelkaa vaan, päivittäin saa lukea lasten kärsimyksistä, nälkäisistä ja bussipysäkeillä taapertavista pienistä, ihan oikeesti. Minä en halua katsoa moista vielä televisiosarjoissa.🤮🤮🤮🤮
Voishan olla onnellisia, leikkiviä, keinuvia lapsia sarjassa (ja että niitä näytettäis edes j o s k u s)
Ja sellaisia joille ei opetettais valehtelun jaloa taitoa jo pienestä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut joku kävelytuki Marlonilla?
Ok, meni multa ohi. Kiitti!
Jos sarja tuntuu ärsyttävän ja asiat siinä vastenmielisiä niin nyt on hyvä aika lopettaa katsominen. Päällekäyvä juoni on Charityn ja Macin röyhkeys ja typeryys ja lopulta Cloeta ahdistava käytös vauvan synnyttyå ja on jatkuvaa asioiden jauhamista lähes joka jaksossa ja katsojat kyllästyneet niihin. Jotain ikävääkin tapahtuu lokakuussa.
Ei juonipaljastuksia kiitos. Niitä haluavat löytävät ne esim. Emmerdalen FB:sta.
Vierailija kirjoitti:
Sama 😍🤭😁
Vierailija kirjoitti:
Millainen saippuasarja se sellainen olisi joka ei kuvaisi mahdollisia ongelmatilanteita? Et taida ymmärtää ideaa. Ei kukaan niitä kuvioita sen takia katso että saisi jotain nautintoa toisten kärsimyksistä.
Pistää vaan miettimään voiko jossain englantilaisessa pikkukylässä olla ainoastaan kärsimykisä
No sitähän sä jaksat jankuttaa.