G: JULKKIS joka on yrittänyt pokata Sinua?
Kommentit (226)
Selitti koko ajan kuinka iso muna sillä on ja kuinka ajaa kaikki karvansa pois. Lykkäs numeronkin kouraan. Arvatkaa soitinko :D vaikutti muutenkin olevan aika sekaisin...
Mutta kyllä täällä helsingissä ikänsä asuneena noita on nähty. Tuttavapiirissä löytyy teemun ja jeren kanssa olleita. Wttä se niistä uskollisista aviomiehistä. Muakin yritti joskus pari vuotta sitten joku NHL kiekkoilija mut en mä tieNnyt sillon kuka se oli. Kaverit sanoivat myöhemmin et oli joku julkkis. Mua ei vois vähemmän lätkä kiinostaa.
T. Selänne joskus 90-luvun puolivälin tienoilla, taisi mennä vähän suuteluksi, mut sit livistin paikalta...
M. Salo, samoihin aikoihin, en lämmennyt
Suurlähettiläiden laulajan (Jussu? tms.) mukaan olisin lähtenyt alta sekunnin :) *KADEKADEKADE*
Yrittivät yhteen aikaan useampaan kertaan mun tosi hyvän näköistä ystävääni. Olen ollut katsomassa vierestä touhua. Aikanaan ainakin Jari Kurri oli kova häntäheikki ja Teemu Selänne on samanlainen.
Eräällä paikkakunnalla asuu nyt jo iso kouluikäinen lapsi, jonka isä on hyvin tunnettu mies. Kaikki ko paikkakunnalla tietävät asian, mutta kumma kyllä ei ole tieto levinnyt laajemmin.
Pasi Nielikäinen, Sedu, Arman Alizad, Jyrki Louhi.
Vierailija:
Pasi Nielikäinen, Sedu, Arman Alizad, Jyrki Louhi.
Mua Waltarin kitaristi ja Peltsi, molemmat tapahtui laivalla 90-luvun lopussa, suudeltiin, mut ei muuta...
Yritys vain, seurustelin. Mutta se oli silloin hurjassa nuoruudessa se :)
Ei tulis pakkeja... Makunsa kullakin :)
..oli kyllä paras tähänastisista :D anteeksi vahingonilo
Joku Stonen kundikin oli yrittänyt sitä. Samoin Veltto Virtanen. Toinen taas väitti kaverinsa pitäneen peliä kotiteollisuuden laulajan kanssa.
Mua on yrittäny iskee Hannu Jortikka (ketä se ei olis yrittäny).
(ei siis kaikki, mut osa), on kyllä yrittänyt kaikkia :D ja hybrid childrenin jasse. ne luumäkien basisti(ko han se oli..?!) joskus aikoinaan... sit joskus oli se jyrki ohjelma niin siinä oli joku nuori kundi, ville vissiin. se lähti joskus mukaan ja oli hauskaakin. en tosin tiennyt silloin että on joku pikkuluokan julkkis, selvisi vasta tapahtuman jälkeen, kun en kyseistä ohjelmaa koskaan seurannut. silloin vaan aattelin et onkohan se sakkolihaa kun oli niin nuoren näköinen, heh. mut siis kiva poitsu oli ja mukavaa oli.
Meillä oli hirmu flirtit, mut odotin silloin esikoistani, joten siihen se sitten jäi. En ollut silloin parisuhteessa, joten kieltämättä jäi kaivelemaan, on se sen verran namu!!!
Mutta aivan normaalia toimintaa tehdä tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen kanssa, jos on seuraa hakemassa. Eihän sillä ole merkitystä onko tavis tai julkkis.
vieläpä useampaan kertaan... : (
Tiedän kyllä, että hänellä vientiä riittäisi (ei ole helppoa olla julkkiksen vaimo), mutta en voi muuta kuin luottaa hänen uskollisuuteensa, teidänkin vihjailuistanne huolimatta.
Toivottavasti tajuatte edes hävetä!
Miks mua ei ole Costello Hautamäki yrtittänyt iskeä???