G: JULKKIS joka on yrittänyt pokata Sinua?
Kommentit (226)
Vierailija:
Varsinkin Teemusta kirjoiteltu siihen malliin että voi olla kohta jollain mammalla matka poliisiasemalle selvittämäänä nettikirjoituksiaan.
Vierailija:
Ja niin kuin joku muukin: lämpenin flirtille, mutten enää jatkoehdotteluille.
Flirtti on flirttiä, mutta teidän kanssanne ne miehet ovat naimisissa. Monilla miehillä voi olla tarve ottaa selvää vetovoimastaan flirttailemalla muille naisille, vaikka rakastaisivatkin omaa vaimoaan.
Olen itse laulajan vaimo. Minä saan olla sen julkkismiehen vieressä vuoteessa joka yö, mutta minä myös pesen hikiset vaatteet, haistelen ne mehevimmät pierut, huolehdin, että kaikki laskut tulevat maksetuiksi ja siedän hänen tunkeutuvaa äitiään. Ihmisiä ne julkkiksetkin ovat.
Teräsbetonin solisti Tampereella viime kesänä " tunnetaanko me jostain" pla plaaaa
ja vaimo oli kuulemma maha pystyssä...
Mua ei kyllä kukaan julkkis, tietääkseni ainakaan, ole yrittänyt iskeä, mutta työkavereiden kanssa kun oltiin laivalla vuonna X, niin Salkkareiden Ami (Aleksi --joku?!) oli kovasti työkaveriani iskenyt ja lopulta sänkyyn saanutkin.. :) Työkaveri oli kyllä ihan iloinen aiheesta. ;) Salkkareista se Hannan eksrakas, siis kuka tää nyt on.. Se tumma, joka ei oo enää sarjassa, Aleksi hänkin oli oikealta nimeltänsä?! Mutta hän oli kuulemma " Amin" juttuja paheksunut.. :>
T. eräs, joka ei seuraa salkkareita ja siksi nimet vähän hukassa..
Mutta Selänteestä näin ylempänä jotain. Totta se on että Selänne kävi joskus -99 vuonna Porvoon seurahovissa ja siellä näin miehen imuttelevan nuoren blondin kanssa.
Ihan ok suutelija,mutta siihen se minun puolesta jäi. Olin silloin neitsyt.
On kuulemma saanut vauvan hiljattain.
Teemukin kuulemma kova pettämään, ja monia yrittäny mut kukaan ei kuiteskaa ole suostunu :) no kenen kanssa se teemu sitten pettää ??
vaikka jo myönnän että olen itsekki nähny teemun vauhdissa vuokatissa kiekkoleirien aikaan. mun mies on kans jääkiekkoilija ja toi vakipano juttu pitää kuulemma paikkansa. ja että vaikka miten herrasmies imago hänella onkin. niin keikkopiireissä ei olisi kovinkaan pidetty tyyppi vaan täys kuspää...
yöksyöksyöks... en voisi kuvitella kosekvani metrin halollakaan.
Mitä tyydytystä siitä kukaan saisi? Itse en viitsi nimiä paljastaa mutta sen verran sanon, että täällä jo mainituista suurin osa aivan uskottavia (ja myös itseni todistamia) tapauksia.
vei mut uudenvuoden lounaalle..oli silloin jo aika deekiksellä ja surullista katseltavaa...
kotikadussa, näytti jo munansakin.
Kuka julkkis se vasta lehdessä kertoi, että sillä on ollut satoja naisia? Menee varmasti vähän pää sekaisin,kun naiset ovat heti valmiita levittämään jalkansa, kun on ollut kuva lehdessä.
Ja niin kuin joku muukin: lämpenin flirtille, mutten enää jatkoehdotteluille.