Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: JULKKIS joka on yrittänyt pokata Sinua?

Vierailija
01.03.2007 |

Kommentit (226)

Vierailija
21/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vaan että avas keskustelun kertomalla olevansa bändistä ja uudesta levystään jtn.. Siis yök! Äijä lähenteli viittäkymppiä, minä kahtakymppiä! Että ne luulee julkisuudella saavansa mitä vaan..

Vierailija
22/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan niin rakastunut Mikaelaansa, että olin tosi yllättynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:47

Vierailija
24/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Tommi Mäkinen, Lapinlahdenlinnuista se yks pien ukko, Matti jotain.

Ilkka Kanerva (YÖK!!!)

Sitte se yks ällö jonka nimee en ees muista. Laulo " myrsky repi puita taivas salamoi. . " Tuputtu itteensä oikein urakalla.

Ja pikkukakkosesta se Kaapo ja Late, en tiijä kumpi niistä on se ihminen, mut se kuitenki. Ei se ötökkä :)

Vierailija
25/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö kukaan muka tiedä??kyseinen nainen vehtasi monen muunkin julkkiksen kanssa mm. tommi mäkinen, iiro seppänen, olli jokinen jne...

Vierailija
26/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuosta T. Selänteestä olen oikeasti kyllä nyt järkyttynyt, siis monesti olen ajatellut, että siinä on kunnollinen isä ja julkkis, ja heillä Sirpan kanssa hyvä parisuhde (ts. ovat uskollisia). Järkyttävää!

t. Yksi, joka aikaisemminkin jo Teemun kohdalla asiaa ihmetteli..

Vierailija
27/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii, Aki Rahunen oli tosi säälittävä tapaus. En tuntenut häntä ja piti sitten valmentajan kanssa siinä jotain pätevää läppää heittää. (On ollut nähtävästi joku tennispelaaja?)

Vierailija
28/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettekö kukaan muka tiedä??kyseinen nainen vehtasi monen muunkin julkkiksen kanssa mm. tommi mäkinen, iiro seppänen, olli jokinen jne...

Vierailija
29/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 5 vuotta sitten. oli tosi lyhyt ja ryppyinenkin, ei irronnut

Vierailija
30/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavis, oli vaan hinku maata mahollisimman monen julkimon kanssa... ihan horatsu koko ämmä. sillä oli yksi lapsi niihin aikoihin kun häsläs näitten kanssa... nyt siis jotain 38 vuotias tätä nykyä, ja tää tapahtu noin 10 vuotta sitten....

Vierailija
31/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkimoista näin vapaata riista. siis, että saa paljastella juttuja toisten elämästä. ajatelkaa nyt hieman toisiakin. vai onko oma elämä niin vähäpätöistä?

Vierailija
32/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

julkimoista näin vapaata riista. siis, että saa paljastella juttuja toisten elämästä. ajatelkaa nyt hieman toisiakin. vai onko oma elämä niin vähäpätöistä?

Vierailija
33/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 47:lla menee vielä heikommin: Oskari Katajisto on KU-VOT-TA-VA!!!

Vierailija
34/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ruotsinlaivalla vuonna kirves. Olis kuulemma pitänyt lähteä hänen hyttiinsä jatkoille - yäkyäkyäk!!

Vierailija
35/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo Teemu-juttu ei voi yllättää kun ei-pääkaupunkiseutulaisen. Kyllä täällä päin (jos vähänkään on piireissä liikkunut) Teemun touhu on silminnähtävää. Muakin se puristeli Kaivolla perseestä, mä menin ihan sanattomaksi mut mun kaveri tokas sille, että mitä sä kuule luulet itsestäs. Teemu meni kyllä ihan noloksi...olihan se tylsää kun kaverit oli vieressä!

Vierailija
36/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sellainen hevi-körmy oikein näki tällaisessa tavis-tusina-blondissa? Varmaan se saa pillua niiltä faneiltaan ihan tarpeeksi?

Ehkä se oli kyllästynyt mustatukkaisiin teinityttöihin tai jotain...

Sitten tämä on tosi nolo: Kalpan jääkiekkojoukkueesta useampikin pelaaja ;D

En seuraa jäkistä joten en tiedä nimiä. Vai lasketaanko niitä julkkiksiksi, ehkä ei?

Vierailija
37/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma niiiiiiin kyllästynyt kylmiin, tyhjiin hotellihuoneisiin ja ainaiseen matkustamiseen, olisi halunnut naisen lämpöä edes yhdeksi yöksi :D Ei ollut uskoa kun kohteliaasti kieltäydyin kunniasta..

75: Ihan itse Villekö? Mulle kyllä kelpais!

Vierailija
38/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko K ja Panda Kebasta, Popedan rumpali jne jne kaikkea en muista. Arvaatte missä piireissä liikuin aikoinaan..

Osan kanssa yllämainitusta olen kyllä seurustellukin oikeasti

Vierailija
39/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia

Vierailija
40/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Teemusta kirjoiteltu siihen malliin että voi olla kohta jollain mammalla matka poliisiasemalle selvittämäänä nettikirjoituksiaan.