G: JULKKIS joka on yrittänyt pokata Sinua?
Kommentit (226)
Tuntuu olevan niin rakastunut Mikaelaansa, että olin tosi yllättynyt!
No, Tommi Mäkinen, Lapinlahdenlinnuista se yks pien ukko, Matti jotain.
Ilkka Kanerva (YÖK!!!)
Sitte se yks ällö jonka nimee en ees muista. Laulo " myrsky repi puita taivas salamoi. . " Tuputtu itteensä oikein urakalla.
Ja pikkukakkosesta se Kaapo ja Late, en tiijä kumpi niistä on se ihminen, mut se kuitenki. Ei se ötökkä :)
ettekö kukaan muka tiedä??kyseinen nainen vehtasi monen muunkin julkkiksen kanssa mm. tommi mäkinen, iiro seppänen, olli jokinen jne...
Mutta tuosta T. Selänteestä olen oikeasti kyllä nyt järkyttynyt, siis monesti olen ajatellut, että siinä on kunnollinen isä ja julkkis, ja heillä Sirpan kanssa hyvä parisuhde (ts. ovat uskollisia). Järkyttävää!
t. Yksi, joka aikaisemminkin jo Teemun kohdalla asiaa ihmetteli..
Ainii, Aki Rahunen oli tosi säälittävä tapaus. En tuntenut häntä ja piti sitten valmentajan kanssa siinä jotain pätevää läppää heittää. (On ollut nähtävästi joku tennispelaaja?)
Vierailija:
ettekö kukaan muka tiedä??kyseinen nainen vehtasi monen muunkin julkkiksen kanssa mm. tommi mäkinen, iiro seppänen, olli jokinen jne...
noin 5 vuotta sitten. oli tosi lyhyt ja ryppyinenkin, ei irronnut
ihan tavis, oli vaan hinku maata mahollisimman monen julkimon kanssa... ihan horatsu koko ämmä. sillä oli yksi lapsi niihin aikoihin kun häsläs näitten kanssa... nyt siis jotain 38 vuotias tätä nykyä, ja tää tapahtu noin 10 vuotta sitten....
julkimoista näin vapaata riista. siis, että saa paljastella juttuja toisten elämästä. ajatelkaa nyt hieman toisiakin. vai onko oma elämä niin vähäpätöistä?
Vierailija:
julkimoista näin vapaata riista. siis, että saa paljastella juttuja toisten elämästä. ajatelkaa nyt hieman toisiakin. vai onko oma elämä niin vähäpätöistä?
Mutta 47:lla menee vielä heikommin: Oskari Katajisto on KU-VOT-TA-VA!!!
Joskus ruotsinlaivalla vuonna kirves. Olis kuulemma pitänyt lähteä hänen hyttiinsä jatkoille - yäkyäkyäk!!
niin tuo Teemu-juttu ei voi yllättää kun ei-pääkaupunkiseutulaisen. Kyllä täällä päin (jos vähänkään on piireissä liikkunut) Teemun touhu on silminnähtävää. Muakin se puristeli Kaivolla perseestä, mä menin ihan sanattomaksi mut mun kaveri tokas sille, että mitä sä kuule luulet itsestäs. Teemu meni kyllä ihan noloksi...olihan se tylsää kun kaverit oli vieressä!
Mitähän sellainen hevi-körmy oikein näki tällaisessa tavis-tusina-blondissa? Varmaan se saa pillua niiltä faneiltaan ihan tarpeeksi?
Ehkä se oli kyllästynyt mustatukkaisiin teinityttöihin tai jotain...
Sitten tämä on tosi nolo: Kalpan jääkiekkojoukkueesta useampikin pelaaja ;D
En seuraa jäkistä joten en tiedä nimiä. Vai lasketaanko niitä julkkiksiksi, ehkä ei?
Oli kuulemma niiiiiiin kyllästynyt kylmiin, tyhjiin hotellihuoneisiin ja ainaiseen matkustamiseen, olisi halunnut naisen lämpöä edes yhdeksi yöksi :D Ei ollut uskoa kun kohteliaasti kieltäydyin kunniasta..
75: Ihan itse Villekö? Mulle kyllä kelpais!
Asko K ja Panda Kebasta, Popedan rumpali jne jne kaikkea en muista. Arvaatte missä piireissä liikuin aikoinaan..
Osan kanssa yllämainitusta olen kyllä seurustellukin oikeasti
Varsinkin Teemusta kirjoiteltu siihen malliin että voi olla kohta jollain mammalla matka poliisiasemalle selvittämäänä nettikirjoituksiaan.
Muistan vaan että avas keskustelun kertomalla olevansa bändistä ja uudesta levystään jtn.. Siis yök! Äijä lähenteli viittäkymppiä, minä kahtakymppiä! Että ne luulee julkisuudella saavansa mitä vaan..