Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö ravitsemussuisitusten mukaan?

Vierailija
29.12.2022 |

Yritätkö noudattaa suosituksia vai onko ne täyttä puppua?

Syötkö pieniä annoksia 5 kertaa päivässä? Kasviksia 500g päivässä, rasvattomia maitotuotteita, täysjyväviljaa, kalaa, mahd. vähän punaista lihaa, pehmeitä rasvoja? Jne.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä sitä tietoa tarvitset?

Vierailija
2/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä sitä tietoa tarvitset?

Kunhan yritän saada aikaan keskustelua aiheesta, joka jakaa paljon mielipiteitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Syön terveellisesti.

Vierailija
4/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suisitan pizzaa, mutta ei ananakselle.

Vierailija
5/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti syön. Olen 159cm. ja 56kg. Kesään mennessä täytyy laihduttaa kuusi kiloa.

Vierailija
6/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis joku semmosen Olet mitä syöt -sovelluksen. Sinne syötettäis viikon ruoat ja animaatio näyttäs miltä pöytä näyttää.

Vierailija
7/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö enkä koskaan tule syömäänkään T. +60v 🤪

Vierailija
8/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokavalio on käytännössä tuon vastakohta. Pitäisi syödä harvoin, paljon rasvaa ja vähän hiilareita.

Itse syön yhden aterian päivässä, vähän hiilareita ja paljon rasvaa.

Vierailija
9/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis joku semmosen Olet mitä syöt -sovelluksen. Sinne syötettäis viikon ruoat ja animaatio näyttäs miltä pöytä näyttää.

No etkö itse voisi kuvitella miltä pöytäsi näyttää ilman mitään Tippa Laullukkaa. 

Vierailija
10/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Käytän finelin ruokapäiväkirjaa ja lähes päivittäin hiilarit jää alle suositusten.

Vierailija
11/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lammas.

Vierailija
12/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aika lailla suositusten mukaan. Ai kauheeta! Ja olen hoikka ja liikun myös suositusten mukaan. Mitä meni pieleen!?

Vierailija
13/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruokavalio on käytännössä tuon vastakohta. Pitäisi syödä harvoin, paljon rasvaa ja vähän hiilareita.

Mielenkiintoista nähdä alapeukutuksista kuinka paljon täällä on tietämättömiä tollukoita. Jatkakaa.

Vierailija
14/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etkö itse voisi kuvitella miltä pöytäsi näyttää ilman mitään Tippa Laullukkaa. 

No eikö ne siinä ohjelmassakin vois vaan kuvitella pöydän ja antaa katsojienkiin vaan kuvitella sen? Kyllä se vaan kummasti havainnollistaa kun näkee ruoan määrän ja laadunkin kokonaisuutena.

Vierailija
15/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön aika lailla suositusten mukaan. Ai kauheeta! Ja olen hoikka ja liikun myös suositusten mukaan. Mitä meni pieleen!?

Olet nuori ja sokeriaineenvaihduntasi kestää vielä tuon hiilarivyörytyksen. Ennenpitkää se hajoaa ja sitten alkaa alamäki ja painonnousu ja tien päässä odottaa diabetes.

Vierailija
16/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä alapeukutuksista kuinka paljon täällä on tietämättömiä tollukoita. Jatkakaa.

Et vissinkään harrasta paljoa raskasta liikuntaa?

-Alapeukuttaja

17/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Syön lämpimän ruuan kerran päivässä, illalla, muuloin teetä ja voileipiä. Aamiainenkin on voileipä

Illalla jotain marjoja tai hedelmiä. Joskus yöpalana voileipää ja teetä

Tosin syön terveellisiä ruokia, lisäaineita kartan, siis ei makkaroita jne.. Itsekasvatettua lihaa usein, kalaa, täysjyväleipää, ei margariineja, vaan voita. Eikä missään nimessä mitään sipsejä, pitsoja. Kasvisten määrä vaihtelee päivittäin

Olen hoikahko

Vierailija
18/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nuori ja sokeriaineenvaihduntasi kestää vielä tuon hiilarivyörytyksen. Ennenpitkää se hajoaa ja sitten alkaa alamäki ja painonnousu ja tien päässä odottaa diabetes.

Ööh, olen keski-ikäinen, kiitos kohteliaisuudesta 😘

Vierailija
19/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön terveellisesti, enkä isoja määriä. Mutta olen jo vanha ja vaivojen takia vähän liikkuva, niin olen kyllä hämmästynyt, miten vähän oikeasti pitäisi syödä, ettei lihoisi.

Vierailija
20/26 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissinkään harrasta paljoa raskasta liikuntaa?

-Alapeukuttaja

Käyn salilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi