Lue keskustelun säännöt.
läksiäiset hoitopaikassa?
18.01.2006 |
minkälaiset on olleet kun kolmevuotias lopettaa? oletteko vieneet jonkin lahjan, minkälaisen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä hoidossa? Tarhassa? Kerro tarkemmin.