Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmin/huvittavin syy, jonka takia olette aikuisina itkeneet/raivonneet?

Vierailija
29.11.2014 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen pari omaa höpöilyä. Jospa nämä uskaltaisi jakaa, arvostaen ja kunnioittaen, tietty. ;)

Olin 23, ja pelasin avomieheni kanssa roolipeliä tietokoneella. Hän vesitti hienon suunnitelmani jollain ovelalla tempulla. Aloin itkeä ja raivota, miks hänen pitää aina pilata kaikki, ja lopetin pelaamisen siihen paikkaan.

Toinen kerta tapahtui 28-vuotiaana. Saimme joululahjaksi hienot suklaarasiat, minä toiveeni mukaan ihan pienen, mies ison. Pienessä sattui olemaan parikin makua, joista en pitänyt, ja kysyin, voisiko mieheni vaihtaa kanssani omastaan. Hän lupasi, mutta myöhemmin.

Muutama päivä aaton jälkeen palasin aiheeseen. Mieheni pahoitteli, oli syönyt jo kaikki. Minä suutuin, sätin ja itkin. Aikani reaktiotani kummasteltuaan mies paljasti huijanneensa, halusi vähän kiusata. Sitten suutuinkin siitä, että minulle VALEHDELTIIN. Js varmaan enemmän siitä, että olin suuttunut ihan tyhjästä aivan oikeastikin.

:D

(Mainittakoon, että enimmän aikaa olen ihan leppoisa, ja näille kahdelle jutulle on yhdessä naurettu makeasti monta kertaa.)

Onkos muilla tarinoita?

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone oli päällä kun pyykkivuoroni alkoi, ja jouduin odottamaan 20 min että saan omat pyykkini koneeseen, sillä seurauksella etten ehtinyt saunaan, jota odotin yli viikon kuin kuuta nousevaa. Pikkujuttu (kai) mutta olen vieläkin raivoissani sille joka julkesi laittaa koneen niin myöhään päälle!!

Vierailija
162/169 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itkuraivokohtaukset, kun piparien kuorruttaminen ei onnistunut nätisti. Toinen mikä tulee mieleen, niin joiduin kävelemään töistä kotiin inhottavassa pienessä tihkusateessa, oli kyllä sateenvarjo, mutta se ei auttanut mitään, kun oli oikein sellanen tihkusadeverho, joka kasteli housut ja kengät ja laukun... Kotimatka meni pala kurkussa ja eteisessä sitten repesin huutamaan ja vollottamaan lattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin niin hirveästi siitä, että sain yliopistossa kurssiarvosanaksi "vain" kolmosen, että painuin peiton alle vollottamaan ja lähetin tentaattorille viileähkön vaatimuksen avata arvosteluperusteita. Myöhemmin tuo oma reagointi nauratti, ehkä kolmekymppiseltä olis voinut jo vähän fiksumpaa suhtautumista odottaa. Selvää lienee, että uusin kurssin... ;-)

Vierailija
164/169 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää krapulassa kaikki suuret ja/tai mahtavat esineet - isot laivat, korkeat rakennukset, nopeat autot jne. Se on sellaista liikuttunutta ja onnellista itkua kylläkin, ei raivoa.

Vierailija
165/169 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessani hormonit heittelivät siihen malliin että itkin pienimmillekin asioille. Erikoisin taisi olla kun säälin kukkakaalia sen hajun takia:D kyllä miehellä oli ihmettelemistä!
Myös tv aiheutti monet itkut. Kerran näkyi niin suloisia kissoja että aloin sitä itkemään. (Siis hyvin voivia)
Itkin myös jos teki jotain oikein kovasti mieli enkä tiennyt mitä. Availin siis keittiön kaappeja ja jääkaappia yrittäen etsiä mielitekoani tietämättä mikä se on.
Kyllä sääliksi miestäni kävi välillä kun mitä ihmeellisimmät asiat itketti. Ja onneksi ei kauaa kestänyt tuo hormoni aika!

Vierailija
166/169 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä lääkärillä. Jostain syystä tuli puheeksi irtohiukset, joita löytyy joka paikasta. Lääkäri kertoi, että hän oli juuri vähän aikaa sitten tyyliin mikroskooppia apuna käyttäen irroittanut vauvan varpaan ympärille kiertyneen irtohiuksen. Liikutuin jostain syystä tästä tarinasta niin paljon, ettei itku ollut kaukana :D Kotimatkalla taisin tirauttavat pari kyyneltä. Säälitti varmaan pienet vauvat niin paljon.

Vierailija
167/169 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nuoruudessa avomieheni (elämäni suurin rakkaus) ei ottanut ollenkaan huomioon sitä mitä minä halusin, toivoin ja tarvitsin parisuhteen näkökulmasta, hän oli kamalan itsekeskeinen ja pääsääntöisesti moni muu asia meni aina minun edelle vaikka sanoi rakastavansa minua ja oli aina minut halunnut.... (ei osannut olla nuorena muuta).

Pihtasi seksiä torjuen lähentely-yritykseni toistuvasti. Häneltä sai läheisyyttä 30 sekuntia 2-3 vko välein. Joskus kihisin raivosta ja itku-potkuraivarit purkautui siten hallitsemattomasti ja tuli sanottua ja loukattua häntä tosi pahasti, niin kuin vain miestä voi loukata.

Oliko tyhmin/huvittavin syy.... no ehkä ei.

En ole ihminen jolla on tarve raivota ja itkeä pikkuasioista

Vierailija
168/169 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talossa on 4 naispuolista, äiti ja vaikka 3 tyttöä miten selviätte kaikkien kuukautisista täysjärkisinä? Lähteekö mies ja äiti vuorotellen hotelliin tai laitokseen lepäämään. Voin kuvitella sen ovien paukuttelen, tavaroiden heittelemisen, vuorotellen äiti ja vuorotellen tyttäret ja sitä itkun määrää. 

Vierailija
169/169 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa kuukautisissa on jo tarpeeksi kestämistä, tueppa siinä sitten 3 tytärtä, jotka menkkaraivoavat samoista asioista ja aukovat päätä.

Tapasin kerran miehen työkaverin vaimon juhlissa ja hän kysyi, että kuinka monta lasta meillä on ja kun sanoin 2 poikaa hän katsoi minuun oikeasti kyynelehtien olet onnekas, minulla on 1 poika ja 1 tyttö ja tyttö tuli teini-ikään ja hän ei tee muuta kuin paukuttele ovia ja huuda, olen niin väsynyt siihen.