Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenäleikkaus Fin-Est

Vierailija
17.01.2015 |

Kaikki jotka olette olleet Fin-Estillä nenäleikkauksessa, suositteletteko paikkaa?

Onko hinta laatusuhde mielestänne hyvä? Ovatko muutokset tarpeeksi isoja vai liian pieniä?

Kuunnellaanko asiakkaan toiveita tarpeeksi?

Lisäksi millaista palvelua saa paikan päällä leikkausta ennen ja sen jälkeen?

Mitä mieltä olitte kuvanmuokkauksista ja kuinka hyvin lopputulos vastasi sitä?

Olen käynyt konsultaatiossa, mutta minulle jäi suppeampi kuva mitä odotin.

En nähnyt kuin muutaman kuvan ennen ja jälkeen potilaista, koska kuulemma moni ei halua kuvaansa kansioon.

Lisäksi en saanut paljoa mitään uutta tietoa toimenpiteestä konsultaatiossa, lähinnä vain sen suorittavasta kirurgista.

Olen edelleen halukas menemään nenäleikkaukseen, mutta mietin että onko Fin-Est sitten se paikka minulle. Kuvanmuokkauksessa sain vain sivu- ja etuprofiilikuvan joissa kyömy oli poistettu, mutta nenänpäälle ei oltu tehty juuri mitään muutosta vaikka sitä pyysin. Mietinkin voinko vaikuttaa muutokseen vielä paikan päällä vai eikö kirurgi suostu tekemään isompaa muutosta. Hinnoissa meinaan oli suuri ero, pelkkä kyömyn poisto 3700€ kun taas kyömyn poisto ja nenänpään muotoilu 5000€

Olisin todella kiitollinen rehellisistä kokemuksista. Pienetkin yksityiskohdat kiinnostavat.

(Ja jos jollain on ennen ja jälkeen kuvia niin olisin enemmän kuin kiitollinen niistä)

-J

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Uusia, tuoreita kokemuksia kellään?

Vierailija
82/87 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa tammikuussa Priitille! Palataaan asiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta leikkauksestani on jo pitkä aika takana, mutta viime aikoina (kun ikääkin on tullut lisää) olen alkanut huomaamaan "muutoksia" nenässä. Tämä tuli yllätyksenä ja on alkanut ehkä hieman häiritsemäänkin. Ennen nenä tuntui kapeammalta ja sirolta, mutta nyt vanhoihin kuviin verrattuna nenä tuntuu suurentuneen.

Nenänpäässäni on enemmän rustoa ja kudosta. Eikö se liiku juurikaan, vaan on kova ja kankea. Tuntuu, että ajan myötä nenänpää on hieman kasvanut ja leventynyt. Nenä ei siis näytä täysin samalta, kuin leikkauksen jälkeisinä vuosina. Ero ei ole mitenkään huomattava, mutta itsekriittisenä sen huomaa.

Olen edelleen tyytyväinen, että leikkauksen tein, mutta jos nyt päättäisin uudelleen, en usko että olisin valinnut Fin-Estiä paikaksi. Ja tämä nenän muuttuminen on saanut pohtimaan, josko uusi leikkaus nenänpäälle olisi vielä joskus tulevaisuudessa tarpeen.

-J

Vierailija
84/87 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nenää voi muokata huomattavasti myös täyteaineilla. Tämä vaihtoehto kannattaa pitää mielessä! 

Vierailija
85/87 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli sinun leikkaava kirurgi Fin-Estillä J? 

Vierailija
86/87 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykää Facebookissa ryhmään "Nenäleikkaus". Itse olen Priitille menossa tammikuussa. 

Vierailija
87/87 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen katsoin Valheen vangit jossa opettaja oli rakastunut toiseen opettajaan. Ihailin pääroolin näyttelijän ulkonäköä ja erityisesti kaunista kyömynenää. Älkää hyvät naiset vaihtako valttianne tavanomaisuuteen!

Vai oikein valtti. Vahinko, ettei ole oikeassa elämässä kukaan tullut kyömyäni kehumaan.