Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi suhdestatus facebookissa?

Vierailija
09.01.2015 |

Onko miehelläsi esim. Naimisissa tai parisuhteessa? Mitä syitä voi olla miksei mies halua laittaa sinne mitään vaikka muuten päivittäin siellä roikkuu!? Itselläni on, mieheni ei halua laittaa, mutta ei ole asiaa sen koomin perustellut...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä hyötyä sulle on tuosta statuksesta jos se on piilotettuna? Eihän se silloin näy kenellekään. Piilotetulla ainakin itse tarkoitan, ettei ole merkitty mitään tietoa eli onko suhteessa vai ei

Täh? Vastasin vaan otsikon kysymykseen, että miehellä näkyy että on naimissa kanssani, minulla ei näy mitään parisuhdetietoa. Erikseen oli sitten tuo vastaus (siihen, että piilottamisesta lähtisi ilmoitus kavereille), että jos piilottaa oman parisuhdestatuksensa, niin ei siitä mitään ilmoitusta lähde. Vain jos muuttaa statustaan. En ole ottanut kantaa mistä on minulle mitäkin "hyötyä".

Vierailija
2/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa käyttäjän (meikän nimi) kanssa.

Mulla on sama juttu. En koe, että olisi mitään salattavaa asialla. Ei nimellä, eikä millään.

Vierailija
4/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo katsonut.

Vierailija
5/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa x:n (minun) kanssa, on status. Ja se näkyy vain kavereille, ei julkisesti. Mulla täsmälleen samalla tavalla. Olemme aktiivisia FB:n käyttäjiä. 

Vierailija
6/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kuten ei minullakaan. En suostuisi siihen, että mies linkkaisi minut siellä tai että joku merkkaisi minut serkuksi/siskoksi/kummiksi/kaimaksi. Nuo tiedot ovat vain juoruämmiä ja kerrostalokyttääjiä varten. Niin oikeastaan kaverilistatkin.

Vierailija
7/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF. Pitäiskö sinkun laittaa statukseksi "sinkku" jotta silläkin lukis tossa kohtaa jotakin?

Joku varmaan täyttää niitä tietojaan kengännumerosta lähtien sinne Facen rekisteriin. Ei sitten pidä ihmetellä USA:n immigrationissa kun kyselevät että tuleeko se vaimo ja lapset myös!

Vierailija
8/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilossa, kuten on omanikin. Kumpikaan meistä ei käytä facea kovin aktiiviesta eikä siellä ole meistä oikeastaan henk.koht. tietoa. Lähetellään synttärionnettelut ja sovitaan kaveriporukoiden tapaamisista facen messengerillä.

Ehkä olisi epäilyttävää jos molemmat siellä roikuttaisiin koko ajan ja postailtaisiin kuvia.

Vierailija
9/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kummallakaan mitään, vaikka kihloissa ollaankin. Ei vaan olla viitsitty laittaa, sama se meille onko sitä.

Vierailija
10/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siis kuitenkin käyttää Facebookia päivittäin ja tykkäilee ja kommentoi kavereidensa tiloja, lisäilee silloin tällöin kuvia jne. Mutta tuntuu, että tuo parisuhde-statuks3n laitto on jotenkin helvetin vaikeaa! Alan pelkäämään jo, että on ihmisiä joiden ei halua tietää hänen seurustelevan, on jotain säätöä jonkun kanssa ym. Ja en edes epäilisi, jos osaisi perustella hyvin miksi ei sinne laita. :D

Ei ja elämämme ei ole Facebook, mutta IHMETYTTÄÄ!

Vierailija
11/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole avomies enää facessa mutta silloin kun oli niin molemmilla oli piilotettuna suhdestatus. Joskus oli näkyvillä mutta laitettiin sitten pois en muista miksi.

Vierailija
12/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla meillä lukee parisuhteessa henkilön xx kanssa.

Vierailija
13/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä taida lukea siellä mitään. Minulla taitaa olla pelkkä "parisuhteessa". Olemme seurustelleet 3 vuotta. Joskus alkuaikoina oli näkyvillä ihan nimienkin kanssa, mutta mies otti kerran angstipäissään sen pois.

Vierailija
14/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo suhdestatus on jotenkin vaivaannuttava. Jos sen piilottaa niin siitä lähtee kaikille ilmoitus ja porukka olettaa, että on eronnut. Jos todella eroaa niin siitä tietää sitten kerralla koko kaverilista. En haluaisi mitään :,( -viestejä oman profiilin seinää täyteen jos oikeasti eroaisin.

Vierailija
15/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa henkilön xxx kanssa. Moneen vuoteen kummallakaan ei ollut mitään, mutta viime kesänä mies halusi laittaa näkyville. Ei meillä ole ollut mitään erityistä syytä siihen miksei aikaisemmin ollug näkyvissä tai miksi kesällä laitoimme näkyviin. Kaikki ystävämme tietää ilman facestatustakin, että olemme yhdessä ja kihloissa.

Vierailija
16/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilossa. Miksi antaa mainostajille tietoa ilmaiseksi? Kyllä kaikki kaverit tietävät meidän seurustelleen jo melkein kahdeksan vuotta.

Vierailija
17/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Married vaikka itse en ole edes facebookissa.

Ap minusta sun miehesi käyttäytyy epäilyttävästi.

Vierailija
18/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa henkilön (minun ) kanssa

Vierailija
19/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:23"]Married vaikka itse en ole edes facebookissa.

Ap minusta sun miehesi käyttäytyy epäilyttävästi.
[/quote]

Niin, voisitko tarkentaa? :) koska itselläkin epäilykset herää ja vielä oikeasti niin olemattomasta asiasta etten edes kehtaa tuoda epäilyjäni ilmi... ap

Vierailija
20/33 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei mitään luultavasti, en ole kyylännyt. Mulla "parisuhteessa" (ollaan naimisissa), ei kenen kanssa, ei tulis mieleenkään laittaa nimeä - ne tietää joiden tarvitsee tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä