Miehesi suhdestatus facebookissa?
Onko miehelläsi esim. Naimisissa tai parisuhteessa? Mitä syitä voi olla miksei mies halua laittaa sinne mitään vaikka muuten päivittäin siellä roikkuu!? Itselläni on, mieheni ei halua laittaa, mutta ei ole asiaa sen koomin perustellut...
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:08"]
Onko miehelläsi esim. Naimisissa tai parisuhteessa? Mitä syitä voi olla miksei mies halua laittaa sinne mitään vaikka muuten päivittäin siellä roikkuu!? Itselläni on, mieheni ei halua laittaa, mutta ei ole asiaa sen koomin perustellut...
[/quote]
Itse en käytä koko palvelua, välttyy ilmeisesti todella monelta harmilta. Esimerkiksi jonkun suhdestatuksen päivittelyltä tai taikinoinnilta.
Miettikää nyt, keitä tuo satus palvelee: mainostajia ja stalkkereita. Ovatko he teille tärkeitä yleisöjä? -10
Naimisissa ja näkyy vielä kenen kanssa. Itselläni on status piilotettuna.
Minusta tuo suhdestatus on jotenkin vaivaannuttava. Jos sen piilottaa niin siitä lähtee kaikille ilmoitus ja porukka olettaa, että on eronnut.
Ömmm, ei. Jos piilotat sen asetukset, että näkyy esim. vain sinulle, niin ei siitä mitään ilmoitusta lähde. Vain, jos se on sinulla näkyvänä (kuten nyt kai on) ja teet siihen muutoksen, niin sitten lähtee ilmoitus.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:36"]Naimisissa ja näkyy vielä kenen kanssa. Itselläni on status piilotettuna.
Minusta tuo suhdestatus on jotenkin vaivaannuttava. Jos sen piilottaa niin siitä lähtee kaikille ilmoitus ja porukka olettaa, että on eronnut.
Ömmm, ei. Jos piilotat sen asetukset, että näkyy esim. vain sinulle, niin ei siitä mitään ilmoitusta lähde. Vain, jos se on sinulla näkyvänä (kuten nyt kai on) ja teet siihen muutoksen, niin sitten lähtee ilmoitus.
No, mitä hyötyä sulle on tuosta statuksesta jos se on piilotettuna? Eihän se silloin näy kenellekään. Piilotetulla ainakin itse tarkoitan, ettei ole merkitty mitään tietoa eli onko suhteessa vai ei.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:15"]
Mieheni siis kuitenkin käyttää Facebookia päivittäin ja tykkäilee ja kommentoi kavereidensa tiloja, lisäilee silloin tällöin kuvia jne. Mutta tuntuu, että tuo parisuhde-statuks3n laitto on jotenkin helvetin vaikeaa! Alan pelkäämään jo, että on ihmisiä joiden ei halua tietää hänen seurustelevan, on jotain säätöä jonkun kanssa ym. Ja en edes epäilisi, jos osaisi perustella hyvin miksi ei sinne laita. :D Ei ja elämämme ei ole Facebook, mutta IHMETYTTÄÄ!
[/quote]
Mulla on ollut toi sama tilanne jo kaksi kertaa. Eli seurustelin ensin yhden miehen kanssa 2 vuotta ja sitten hänen jälkeensä toisen miehen kanssa 3 vuotta. Kummankin suhteen aikana laitoin fb:n itselleni statukseksi "parisuhteessa" ja sitten pyynnön miehelle, että vahvistaisi olevansa myöskin parisuhteessa minun kanssani. Kumpikin mies kieltäytyi. Jälkeenpäin sain tietää, että kumpikin mies oli ihan samanlaisia pettäjiä ja häntäheikkejä, jotka käyttivät fb:tä yhtenä lukuisista kanavistaan saada seksiä. Ottivat siis järjestelmällisesti FB:n kautta yhteyttä kiinnostaviin naisiin ja juttelivat siellä, sen vuoksi eivät tietenkään voineet olla julkisesti parisuhteessa minun kanssani.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:23"]Married vaikka itse en ole edes facebookissa. Ap minusta sun miehesi käyttäytyy epäilyttävästi. [/quote] Niin, voisitko tarkentaa? :) koska itselläkin epäilykset herää ja vielä oikeasti niin olemattomasta asiasta etten edes kehtaa tuoda epäilyjäni ilmi... ap
[/quote]
No siis just tää että on joku kenen miehesi ei halua tietävän parisuhteesta. Ei halua lopettaa silmäpeliä esim. työkaverin kanssa tai ehkä jopa suhdetta. Minusta tuo on aivan selvää. Sillä on takaovi auki. Se katselee muitakin joko tosissaan tai huvin vuoksi.
Naimisissa henkilön X kanssa, tämä on julkisesti näkyvillä muillekin kuin kavereille.
Jos mieheni olisi Facebookissa, voisin kuvitella, että parisuhdestatus olisi joko piilossa tai ihan kokonaan täyttämättä (voiko sen muuten jättää täyttämättä?). Itselläni lukee naimisissa.
Parisuhteessa henkilön ... kanssa
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:23"]Married vaikka itse en ole edes facebookissa. Ap minusta sun miehesi käyttäytyy epäilyttävästi. [/quote] Niin, voisitko tarkentaa? :) koska itselläkin epäilykset herää ja vielä oikeasti niin olemattomasta asiasta etten edes kehtaa tuoda epäilyjäni ilmi... ap
[/quote]
No siis just tää että on joku kenen miehesi ei halua tietävän parisuhteesta. Ei halua lopettaa silmäpeliä esim. työkaverin kanssa tai ehkä jopa suhdetta. Minusta tuo on aivan selvää. Sillä on takaovi auki. Se katselee muitakin joko tosissaan tai huvin vuoksi.
[/quote]
Niin toivon tosiaan, että näin ei olisi... Ja hävettää, että voin kuvitella jonkun FACEBOOKIN takia tuollaista, mutta kyllähän se niin voi olla... Kyllä kaikilla tuttavapariskunnilla on molemmilla tai sitten ei kummallakaan... En tiedä mikä asiassa on niin vaikeaa... Kyllä pitäisi vielä yrittää tentata...
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:53"]
[/quote]
[/quote]
Niin toivon tosiaan, että näin ei olisi... Ja hävettää, että voin kuvitella jonkun FACEBOOKIN takia tuollaista, mutta kyllähän se niin voi olla... Kyllä kaikilla tuttavapariskunnilla on molemmilla tai sitten ei kummallakaan... En tiedä mikä asiassa on niin vaikeaa... Kyllä pitäisi vielä yrittää tentata...
[/quote]
Minusta tuo on sama kuin että jättäisi tahallaan vaikka työpaikalla tai harrastuksissa kaikki siihen uskoon että olis sinkku. Tai piilottaa sormus. Facebook on nykyaikaa.
Tarkoitin, että facebook sotkii sillä maksullisella ilmoituksella etten voi katsoa mitään. Heti, jos yritän jotain ryhmääni katsoa, niin tulee ilmoitus, että valitse, haluatko maksullisen vai maksuttoman facebookin. Maksuttomassa käytetään asiakkaan tietoja hyväksi mainoksissa ja maksullinen on ilman mainoksia , maksu yli 12 € / kk
Avomiehelläni ei ole mitään, vaikka eipä tuo muutenkaan halua antaa facestaan mitään henkilökohtaisia tietoja. Tätä kunnioittaen en itsekään edes postannut mitään kihlauksestamme, muutenkin mukavampaa oli kertoa ihan itse kavereille joita sen jälkeen näki. Niillä ei ole niin väliksikään keitä en ole sattunut näkemään.