Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?
Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..
N 30
Kommentit (236)
Haluaisin että minut sidottaisiin seksikkäisiin alusvaatteisiin pukeutuneena pukin päälle silmät sidottuna. Ja sitten kymmeniä tuntemattomia miehiä tulisi ensin lääppimään ja kourimaan minua, saisin sormia ja munia suuhun imettäväksi, ja samalla muut vetäisivät alushousuni sivuun ja sormettaisivat minua. Lopulta minua pantaisiin rajusti sekä pilluun että kurkkuun samanaikaisesti ja aina kun yksi on heittänyt isot lastit sisälleni niin toinen siirtyy jatkamaan. Kiihottaisi ihan todella paljon joskus kokea se että minut pumpattaisiin täyteen spermaa. Ja tästä syystä en ikinä tätä haluaisi toteuttakkaan, koska apua mikä tautiriski...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että minut sidottaisiin seksikkäisiin alusvaatteisiin pukeutuneena pukin päälle silmät sidottuna. Ja sitten kymmeniä tuntemattomia miehiä tulisi ensin lääppimään ja kourimaan minua, saisin sormia ja munia suuhun imettäväksi, ja samalla muut vetäisivät alushousuni sivuun ja sormettaisivat minua. Lopulta minua pantaisiin rajusti sekä pilluun että kurkkuun samanaikaisesti ja aina kun yksi on heittänyt isot lastit sisälleni niin toinen siirtyy jatkamaan. Kiihottaisi ihan todella paljon joskus kokea se että minut pumpattaisiin täyteen spermaa. Ja tästä syystä en ikinä tätä haluaisi toteuttakkaan, koska apua mikä tautiriski...
Sait aikaan kovan seisokin.
M
Vierailija kirjoitti:
M
Seisooko työt tehtaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Seisooko työt tehtaalla?
Ootko nimennyt kalusi tehtaaksi ?
Korvaanpieraisu kiinnostaisi. Haluaisin nähdä reaktiot. Mutta en ole saanut ketään suostutelluksi.
"menee kuulo", "repeää korvakalvo" jne. Selityksia kieltäytymiseen kyllä riittää..
Suuhun kakkaaminen olisi hienoa tehdä. Ei väliä sukupuolesta, kunhan ottaisi pökäleen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Olet mahtava nainen. Kiihotuin, kun luin kuvaustasi. M
Vierailija kirjoitti:
Perseeseen sua pantaisiin eikä kyseltäisi edes lupaa siihen.
Aika perinteinen fantasia eli nähdä vaimoni saamassa vierasta miestä. Joko niin, että vaimo ottaisi minulta samalla suihin kun vieras panisi häntä takaapäin. Tai ihan vaan vierestä seuraten. Mitään itseni nöyryyttämista en haluaisi, vaan vaimon nautinnon katselua. En ole uskaltanut ehdottaa.
Joskus rakastellessamme/pannessamme, olen polvillani istuvassa asennossa, ja vaimoni makaa selällään, ja hieroo klittaansa samaan aikaan kun panen häntä. Siihen liittyvä fantasiani olisi, että siinä olisi toinen nainen mukana, joka nuolisi vaimoni klittaa. Jos vaimoni laukeaisi ensin, toinen nainen laittaisi päänsä sivuttain vaimoni pillun päälle, ja siirtäisin kaluni pillusta suuhun, ja jatkaisin panemista kunnes laukeisin sinne suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Joskus rakastellessamme/pannessamme, olen polvillani istuvassa asennossa, ja vaimoni makaa selällään, ja hieroo klittaansa samaan aikaan kun panen häntä. Siihen liittyvä fantasiani olisi, että siinä olisi toinen nainen mukana, joka nuolisi vaimoni klittaa. Jos vaimoni laukeaisi ensin, toinen nainen laittaisi päänsä sivuttain vaimoni pillun päälle, ja siirtäisin kaluni pillusta suuhun, ja jatkaisin panemista kunnes laukeisin sinne suuhun.
Olen myös jakanut tuon fantasian vaimoni kanssa, ja se on hänestäkin hyvin kiihottava fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös jakanut tuon fantasian vaimoni kanssa, ja se on hänestäkin hyvin kiihottava fantasia.
Sitten vain streffeistä hakemaan kolmatta, ei kauhiasti kustanna, jos löytää hyvän, on ihan huippujuttu.
Kokeitu on panon aikaista nuolemista, rouva oli todella täpinöissä.
Tissipanot eli rintojen väliin ja lopuksi rojut naamalle. En vaan uskalla vaimolta pyytää ja toki vastauksen tietäisin jo etukäteen, että EI!
Vierailija kirjoitti:
Aika perinteinen fantasia eli nähdä vaimoni saamassa vierasta miestä. Joko niin, että vaimo ottaisi minulta samalla suihin kun vieras panisi häntä takaapäin. Tai ihan vaan vierestä seuraten. Mitään itseni nöyryyttämista en haluaisi, vaan vaimon nautinnon katselua. En ole uskaltanut ehdottaa.
Elän versiota fantasiastasi, ja oletan, että termi 'Hotwifing' on sinulle tuttu. Samalla tavalla teen pesäeroa cuckoldeihin, missä on nöyryyttämiskomponentti miestä kohtaan. Sitä en sietäisi, sillä pidän itseäni maskuliinisena. Satun nyt vain tykkäämään siitä, että naistani pannaan. Saan itsekin käydä vieraissa jos haluan, mutta saattaisin sallita naiseni silti panna muita, vaikka itse en saisi.
On äärimmäisen kiihottavaa kuulla, mitä oma nainen on toisen kanssa tehnyt. Livenä en ole vielä nähnyt, ehkä joskus tulevaisuudessa. Minulla myös ripaus alistusfantasiaa puolisoa kohtaan. Saan parhaat fiilikset kun soimaan häntä asiasta ja nimittelen halventavasti rakastellessa, että hän on käynyt jakamassa muille. Olemme nähtävästi täydellinen pari, sillä hän kiihottuu solvauksia kuunnellessaan.
Tiedät paremmin millainen kumppanisi on, mutta kannattaa heittää verkkoa vesille. Aloita asteittain, pienillä vihjaisuilla. Vaikka että kuulit kaveriltasi tämän fantasiasta, että hän haluaa naisensa makaavan toisen miehen kanssa. Voit sanoa, että onpa outoa, ja jopa vähän epäreilua. Et jos vaikka sinä (puolisosi) saisit suhteen ainoana osapuolena käydä vieraissa, niin eikö se olisi epäreilua? Siitä sitten jotenkin navigoit ja teet johtopäätöksiä onko tässä otollista maaperää.
Erityisesti pidemmissä suhteissa nainen tuskin pahastuu saadessaan luvan käydä vieraissa, etenkin jos paketoit vaikka sen alkuun niin, että sinun ei tarvitse, sillä rakastat häntä. Että haluat vain, että hänen nautintonsa ovat maksimaaliset. Ketjun naiset voivat kommentoida, miltä kuulostaisi kuulla edelliset lauseet miehensä suusta, ja onko hypoteesini totta.
Vierailija kirjoitti:
Tissipanot eli rintojen väliin ja lopuksi rojut naamalle. En vaan uskalla vaimolta pyytää ja toki vastauksen tietäisin jo etukäteen, että EI!
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana ei kiinnostanut tämä, mutta nyt kun ikää tullut, alkanut kaihertaa. T. M50
Haluaisin kerrankin kokeilla anaali seksiä.
Jonkinmoinen tosissaan painiminen, päättyen "väkisin" ottamiseen kiihottaisi.
Samassa sängyssä kaverin ja tämän vaimon ja oman vaimon kanssa. Ovuloivat rouvat kontillaan edessämme ja meillä paljaat kalut vieraassa pesässä ja samanaikaisesti ruiskuttaisimme kaverin kanssa isot lastit toistemme vaimoihin. Tää on ollut mun fantasia jo ainakin 25v ajan. Jos ei meinaa naidessa nalli palaa, niin tätä miettimällä kyllä lentää.
Veit sanat suustani.