Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?

Vierailija
02.07.2009 |

Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..

N 30

Kommentit (236)

Vierailija
181/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluaisin kerrankin kokeilla anaali seksiä."

Ilmeisesti et halua pitää tätä pelkkänä fantasiana? Etkö voisi ehdottaa tätä kumppanillesi? Ensin voisi kokeilla vaikka vaan pakaroitten väliin. Tai jättää sille asteelle. Minusta tämäkin jo tuntuu kiihottavalta, miehen kalun liikkuminen siinä välissä...

Vierailija
182/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perinteinen fantasia eli nähdä vaimoni saamassa vierasta miestä. Joko niin, että vaimo ottaisi minulta samalla suihin kun vieras panisi häntä takaapäin. Tai ihan vaan vierestä seuraten. Mitään itseni nöyryyttämista en haluaisi, vaan vaimon nautinnon katselua. En ole uskaltanut ehdottaa.

Elän versiota fantasiastasi, ja oletan, että termi 'Hotwifing' on sinulle tuttu. Samalla tavalla teen pesäeroa cuckoldeihin, missä on nöyryyttämiskomponentti miestä kohtaan. Sitä en sietäisi, sillä pidän itseäni maskuliinisena. Satun nyt vain tykkäämään siitä, että naistani pannaan. Saan itsekin käydä vieraissa jos haluan, mutta saattaisin sallita naiseni silti panna muita, vaikka itse en saisi. 

On äärimmäisen kiihottavaa kuulla, mitä oma nainen on toisen kanssa tehnyt. Livenä en ole vielä nähnyt, ehkä joskus tulevaisuudessa. Min

Tiedän kyllä hotwife-kulttuurin. Juuri sellaisesta fantasioin. Minulle ei kuitenkaan riittäisi se, että puolisoni vain kertoisi seikkailuistaan. Haluaisin ehdottomasti nähdä vaikka videolla. Voisin aluksi olla myös viereisessä huoneessa pelkästään kuuntelemassa, mutta jossakin vaiheessa haluaisin samaan huoneeseen katselemaan. Kaukaiselta tuntuu ajatus, että tämä fantasia toteutuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tavattiin baarissa vieras mies, jonka kanssa oli viestitelty jonkin aikaa. Tarkoitus oli ensitapaamisella vaan tutustua, mutta päätettiinkin lähteä ajelulle, oma mies ratissa ja minä vieraan kanssa takapenkillä. Takana lämmiteltiin jo ajomatkan aikana ja kun sopiva metsätien risteys viimein löytyi, olin jo ratsailla. Oma mies ei tullutkaan takapenkille vaikka piti, vaan jäi kuskin paikalle tirkistelemään. Sain vieraalta kunnon kyydit ja sivusilmällä huomasin, että etupenkilläkin oli jotain omaa hauskaa. Vieras olisi kai halunnut pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa ja naida kimpassa, sillä uutta tapaamista ei koskaan tullut. Salaa haluaisin päästä uudelleen keinumaan tuon jämäkän vehkeen päällä. N44

Vierailija
184/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on sellanen, että toinen nainen nuolee mua ja mieheni panee takaapäin samalla tätä toista naista. Ei siis peppuun, tai jos haluais, miksei sinnekin. Oikeen sillai rytmikkäästi, pitää kiinni naisen pepusta. Haaveita vain!

Vierailija
185/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tosta tehdä totta? Me on joskus tehty vähän noin ja voin sanoa, että oli aivan ihanaa 🌟

Vierailija
186/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fantasia on sellanen, että toinen nainen nuolee mua ja mieheni panee takaapäin samalla tätä toista naista. Ei siis peppuun, tai jos haluais, miksei sinnekin. Oikeen sillai rytmikkäästi, pitää kiinni naisen pepusta. Haaveita vain!

Toi on ollut myös mun fantasiani pitkään. Luvalla vierasta ja spermat vieraaseen vaginaan vaimon nähden. Alkoi siitä, kun vaimo oli pussaillut baari-illan jälkeen jonkun uuden naispuoleisen kaverinsa kanssa ja kertoi, että nainen olisi halunnut tehdä muutakin. Sitä muutakin ja vieraan naisen takaapäin naimista miettiessä tulen alle minuutissa jos en välillä pysähdy.

Vierailija
187/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon teini-ikäistä tytärtä olisi hirmu kiihoittavaa päästä opastamaan seksin saloihin. Rauhassa tuottaa hyvää, ja seurata miten hänet saisi tosi kiimaiseksi.

On kyllä jotenkin hävytöntä kuolata semmoisen nuoren tytön timmin teinivartalon perään, mutta välillä ne ajatukset vaan harhailee, kun on liian puutteessa. Eikä tämmöistä voi vaimolle sanoa, että haluan seksiä ettei tarvi tyttärestä haaveilla... 

Vierailija
188/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissipanot eli rintojen väliin ja lopuksi rojut naamalle. En vaan uskalla vaimolta pyytää ja toki vastauksen tietäisin jo etukäteen, että EI! 

Eikö tuollaisen fantasian toteutukseen löydy helposti apua? Pari saturaista tiskiin ja netistä etsimään toteuttaja?

Vierailija
189/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon teini-ikäistä tytärtä olisi hirmu kiihoittavaa päästä opastamaan seksin saloihin. Rauhassa tuottaa hyvää, ja seurata miten hänet saisi tosi kiimaiseksi.

On kyllä jotenkin hävytöntä kuolata semmoisen nuoren tytön timmin teinivartalon perään, mutta välillä ne ajatukset vaan harhailee, kun on liian puutteessa. Eikä tämmöistä voi vaimolle sanoa, että haluan seksiä ettei tarvi tyttärestä haaveilla... 

Sama täällä. Onneks pääsee pyykkikorilta nuuhkimaan tuoksuja pikkareista

Vierailija
190/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän nuolisi kassejani ja ottaisi suihin. Itse nuolen kyllä hänen pillua, mutta sama ei toimi toisin päin.

M

Vierailija
191/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hän nuolisi kassejani ja ottaisi suihin. Itse nuolen kyllä hänen pillua, mutta sama ei toimi toisin päin.

M

Really???? Aika ahdasmielistä

Vierailija
192/236 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sopisin jonkun naisen kanssa roolileikin korvausta vastaan. Hän olisi vallassani esim tunnin, pari tuntia tai illan. Tai tunnin hotellissa. Tehdä pitäisi, mitä määrään. Ei mitään erityisen pervoa. Emme ikinä tapaisi toista kertaa.

Turvasana olisi tietenkin.

Vierailija
193/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Siis mitä. Ei toimisi niinpäin, että sinä nuolisit hänen kassejaan ja ottaisit suihin ja hän nuolisi pilluasi? Vaikka onhan tuo melkoinen fantasia.

Vierailija
194/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kuumottava tilanne. Tuohan on jatkuvaa taistelua siirtää noita haluja syrjään tai yrittää kieltää niitä. Toisaalta mitään muuta vaihtoehtoa ei juuri ole. Tiedän kyllä, että minulle asia olisi samanlainen ongelma enkä voisi sille kyllä mitään.

Vierailija
195/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kerroin vaimolleni, että haluaisin lähteä laivalle sen kanssa ja pukeutuisi avohaaraisiin pikkuhousuihin ja rintaliiveihin, mitkä jättäisi ison tissit avonaiseksi pelkät alatuet siis ja pitkä mekko päälle, jättäisin baaritiskille tyrkylle ja kun tulisin takaisin baariin haluaisin nähdä tanssivan jonkin vanhemman miehen kanssa kuka huomaisi läheltä mitä alta löytyy tai ei löydy, kädet kävisi kokeilemassa ja voisin vaan katsella sivusta

Vierailija
196/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vaimo siihen? Upea kuvitelma, täytyy näin naisena sanoa

Vierailija
197/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerroit? Piti olla juttu jota ei uskalla kertoa😱 Vai onko osa fantasiaa, että kertoisit sen? Voisi myös tuo tanssittajamies elää omaa fantasiaansa

Vierailija
198/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla mukana junarenkaassa yhtenä vaununa.

Vierailija
199/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa vaimolleni, että ajattelen toisia naisia kun rakastelen häntä. Se kuitenkin kiihottaa lisää. Enkä tee sitä siksi, ettenkö haluaisi vaimoani

Vierailija
200/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi seksi teinitytön ja hänen äidin kanssa samaan aikaan. Saada panna molempia vuorotellen ja sopivasti alistaa myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi