Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?
Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..
N 30
Kommentit (236)
Onneksi on sellainen nainen kumppanina, ettei tarvitse ujostella fantasioiden kanssa. Osa on toteutettu, osa ei. Mutta kertoa voi mistä vain.
Vaimon ystävättär on pitkä ja todella hoikka. Hänen rinnat on varsin pienet. Niitä tekisi mieli hyväillä ja nostaa hoikat jalat olkapäille ja naida häntä. Toinen fantasia on bodarinainen, joka ei ole laittanut mitään järkkyjä silareita, mutta klitoris olisi iso ja imeskelisin sitä ennen panoa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että vaimoni sitoisi minut tiukasti sänkyyn ja tekisi sitten oikein kunnolla käsitöitä (suutakin saisi toki käyttää ;)). Öljyäisi meisselin liukkaaksi, eikä lopettaisi ensimmäiseen siemensyöksyyn, vaan jatkaisi armottomasti ja taukoa pitämättä kohti seuraavaa. Ei lopettaisi, ennen kuin nalli on palanut ainakin kolme kertaa.
Näin joskus aiheesta videon ja se jäi lähtemättömästi mieleen. Runkkaamisen jatkaminen orgasmin jälkeen on omatoimisesti täysin sietämätöntä ja mahdotonta, joten fantasian toteuttamiseen tarvitaan apua, kehtaisi vain ehdottaa...
M33
ihan kun olisi minun kirjoittama
Haluaisin kokeilla vaimoni kanssa anaaliseksiä. En vain uskalla edes leikilläni ehdottaa, voisi mennä se toinenkin paikka lopullisesti kiinni.
Minä, vaimo ja pienen kokoinen ladyboy.
Minä panisin vaimoa ja lady panisi mua samalla perseeseen.
Monenlaiset eroottiset ja seksikkäät roolileikit, joihin kuuluisi aiheeseen sopivat asusteet, puheet, toiminta jne. Aikuisten leikkejä siis. Pitkän parisuhteen perusteella valitettavasti tiedän, että ehdotusta seuraisi vaivautuneisuus ja vaikeneminen. Nuorena yritin, mutta homma törmäsi aina seinään. Siinä sai tehokurssin aiheesta "toista ei voi muuttaa".
Minä haluaisin rasvata vaimoni herkkutissit ja naida tissien väliin loppuun asti. Hän taas ei näin riettaasta menosta välitä. :(
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on sellainen nainen kumppanina, ettei tarvitse ujostella fantasioiden kanssa. Osa on toteutettu, osa ei. Mutta kertoa voi mistä vain.
Rispektiä sun kumppanille. Avarakatseinen, onko jo hieman kokeneempi nainen?
Rouvan ystävätär pörrää tindelissä lemmenkipeenä, hakee vain seksiä, mutta ei tykkää siitä säätämisestä. Voisi auttaa ystävää ettei tarvitsi säätää Kakskertaa kuukaudessa, varmasti suostuisi, mutten uskalla ehdottaa rouvalle!
Haluaisin, että naidessani vaimoani, hän kutsuisi minua entisten panojensa nimillä, esimerkiksi K****ksi tai S****ksi ja kehuisi, miten iso heillä on ja kuinka paljon paremmalta naiminen tuntuu, kuin minun kanssani.
Sama toisin päin, että voisin kutsua häntä joksikin naapurin naisista, esimerkiksi S***ksi. Kehuisin, miten ihana on saada vierasta ja miten tiukka pillu hänellä on.
Ja myös niin, että minä voisin naidessani häntä kysellä, miltä tuntuisi, kun joku naapurin miehistä, esimerkiksi J****, nussisi häntä isolla, paksulla kalullaan. Samoin hän kyselisi, miltä tuntuisi saada naapurin L***an tiukkaa pillua.
Mutta parempi vain pitää nämä omina ajatuksina ja käyttää mielikuvitusta...
Käyttöoikeus vaimon siskoon. Voitaisiin sen miehen kanssa sopia että annetaan toisillemme tällaiset oikeudet päittäin, että aina kun haluaa vähän piristää niin voi käydä purkamassa paineet "tuttuun vieraaseen".
M50
Koska tiedän, ettei vaimoni minun kanssani tule koskaan saamaan kunnon orgasmia, niin haluaisin, että kaksi hyvin varustettua tummaihoista miestä nussisi vaimoani niin, että hän suorastaan huutaisi ja itkisi nautinnosta saadessaan elämänsä ihanimman ja voimakkaimman orgasmin. Sen jälkeen saisin nuolla hänet puhtaaksi noiden tummien miesten spermoista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttöoikeus vaimon siskoon. Voitaisiin sen miehen kanssa sopia että annetaan toisillemme tällaiset oikeudet päittäin, että aina kun haluaa vähän piristää niin voi käydä purkamassa paineet "tuttuun vieraaseen".
M50
Aika erikoinen ajatus tuo että sulla tai lankomiehellä olisi jokin luovutettavissa oleva "käyttöoikeus" naiseen...
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Aika erikoinen ajatus tuo että sulla tai lankomiehellä olisi jokin luovutettavissa oleva "käyttöoikeus" naiseen...
M54
Maailmassa on erikoisia juttuja pariskuntien välillä sovittu kaikkei se ehkä olekaan sinulle tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
M54
Maailmassa on erikoisia juttuja pariskuntien välillä sovittu kaikkei se ehkä olekaan sinulle tuttua.
Sopimus on hieman eri asia kuin "käyttöoikeus". Ei mulla mitään sitä vastaan ole että vaimon siskoa pannaan, oman vaimonikin sisko viehättää omalla tavallaan eroottisesti, mitäpä sitä kieltämään. Kiinnitti vaan huomiota tuo sanavalinta, naisesta puhuttiin kuin jostain akkuporakoneesta. Mutta ehkä sekin sitten on jollekin se juttu, ja siinä kohtaa menee kieltämättä mulla vähän vieraammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
M54
Sopimus on hieman eri asia kuin "käyttöoikeus". Ei mulla mitään sitä vastaan ole että vaimon siskoa pannaan, oman vaimonikin sisko viehättää omalla tavallaan eroottisesti, mitäpä sitä kieltämään. Kiinnitti vaan huomiota tuo sanavalinta, naisesta puhuttiin kui
Jees ääsburgeri voi nyt mennä nukkumaan kun oudot asiat tuli vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei, nythän mä sen tajusinkin. "Vaimo" on valmistettu silikonista ja sen "sisko" on samaa tuotantosarjaa. Nyt käy järkeen, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei, nythän mä sen tajusinkin. "Vaimo" on valmistettu silikonista ja sen "sisko" on samaa tuotantosarjaa. Nyt käy järkeen, jatkakaa.
Nyt ääsburgeri närkästyi ja jäi jankkaamaan. Somaa.
Vierailija kirjoitti:
lauma miehiä sitoo sänkyyn... suutelee, puree ja panee peppuun ja pimppaan
Muuta Intiaan.
Naisten alusvaatteisiin pukeutuminen oli teknistä lähtien . Armeijan jälkeen tapasi entisen luokka toverin Annen. Kolmansilla treffeillä hän kysyi millaisista alusvaatteista minä pidän. Hämmentyneen en osannut vastata. Seuraavalla kerralla hän toi minulle rintaliivit ja naisten alushousut. Pyysi minua pukemaan ne päälleni. Sen jälkeen pukeudun naisten alusvaatteisiin aina viikonloppuisin.