Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?
Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..
N 30
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees ääsburgeri voi nyt mennä nukkumaan kun oudot asiat tuli vastaan.
Jaa ei, nythän mä sen tajusinkin. "Vaimo" on valmistettu silikonista ja sen "sisko" on samaa tuotantosarjaa. Nyt käy järkeen, jatkakaa.
Nyt ääsburgeri närkästyi ja jäi jankkaamaan. Somaa.
Yhden "ääsburgerin" vanhempana en voi sanoa, että arvostaisin tuota haukkumasanaa käyttävän juttuja ihan hirveän korkealle. Mutta kun nyt senkin sanavalinnan kuitenkin teit edellisten lisäksi, niin eiköhän tässä ala olla jo kohtuullisen kattava kuva sun persoonasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei, nythän mä sen tajusinkin. "Vaimo" on valmistettu silikonista ja sen "sisko" on samaa tuotantosarjaa. Nyt käy järkeen, jatkakaa.
Se on somaa , että olet nimennyt omat kätesi vaimoksi ja siskoksi.
Kumpi on vaimo , vasen vai oikea?
Lakkaatko kynnet myös kun pidät vähän kivaa "vaimon" kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden "ääsburgerin" vanhempana en voi sanoa, että arvostaisin tuota haukkumasanaa käyttävän juttuja ihan hirveän korkealle. Mutta kun nyt senkin sanavalinnan kuitenkin teit edellisten lisäksi, niin eiköhän tässä ala olla jo kohtuullisen kattava kuva sun persoonasta.
Yksivitunhailee mä sun analyyseistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on somaa , että olet nimennyt omat kätesi vaimoksi ja siskoksi.
Kumpi on vaimo , vasen vai oikea?
Lakkaatko kynnet myös kun pidät vähän kivaa "vaimon" kanssa?
Öfföfföffööö.
Fantasia, josta en kerro miehelleni: Kolmen kimppa MMN mieheni ja hänen erään kaverinsa kanssa. Taidan olla vähän pihkassa tuohon kaverimieheen. Haaveissani olen näiden kahden miehen suunnattoman himon kohteena ja tyydytän vuorotellen molempia.
minäkin antaisin M60+ ukm
Seksisaitti hyvä paikka hakea kumppania
Haluaisin naida vaimoani perseeseen.
Eikö sitä voi saada todeksi? Vai haluatko pitää sen fantasiana? Mulla mieheni suhteen sama f. Siis hän minua peppuun
Vierailija kirjoitti:
Minäkin myös. Sinun vaimoasi.
Fantasia se on tuo edellinenkin. Muakin haluttais, että mieheni mua peppuun, mutta pelottaa, että tekee kipeää. eli ehkä jääkin fantasiaksi. Toinen on toinen nainen seksissämme
Mulla se, että mieheni katsoo,kun mua pannaan ja masturboi siinä vieressä
Todella outo halu, mutta haluaisin vaimoni pyytävän minua työntymään peppuunsa, kun nousee wc-istuimelta. Pyytävän likaamaan kaluni....
Tätä en voi kertoa kenellekään irl.
Vierailija kirjoitti:
Fantasia se on tuo edellinenkin. Muakin haluttais, että mieheni mua peppuun, mutta pelottaa, että tekee kipeää. eli ehkä jääkin fantasiaksi. Toinen on toinen nainen seksissämme
Minä haluaisin että olisi nainen, joka haluaisi naitavan peppuun. Voitaisiin tehdä se kuinka varovaisesti tahansa, pitkään lämmitellen, täysin naisen ehdoilla ja tarvittaessa keskeyttäen. Mutta mitä saan pyyntööni - Ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin myös. Sinun vaimoasi.
Antaisin kyllä siunaukseni, varsinkin, jos saisin salaa katsella!
Vierailija kirjoitti:
Mulla se, että mieheni katsoo,kun mua pannaan ja masturboi siinä vieressä
Olisipa minullakin tuollainen vaimo!
Haluaisin olla n. viiden vaimoni naiskollegan kusiastiana.
Fantasian genreen kuuluvat mm. mielikuvitukselliset paikat, mielikuvitukselliset olennot ja mielikuvitukselliset tapahtumat. LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Fantasia
Mielikuvitteellisia asioita ei ole mahdollista toteuttaa, vaikka olisi rajattomasti rahaa ja todellista valtaa (yliluonnollista valtaa ei hyväksytä tässä). Fantasioiden jakaminen ei siis pääsääntöisesti ole noloa, eikä hävettävää, eikä mitään mutakaan, koska fantasiat ovat mielikuvituksellisia asioita, eivätkä siis toteutettavissa olevia todellisia asioita.
Todellisia asioita ovat mm. sellaiset unelmat, toiveet, halut, himot, mieltymykset, kiintymykset tai perversiot, ja yleensä kaikki asiat joita olisi mahdollista toteuttaa jos olisi riittävästi rahaa tai todellista valtaa (yliluonnollista valtaa ei hyväksytä tässäkään). Näiden jakaminen, etenkin joidenkin sellaisten jotka liittyvät seksuaalisuuteen, saattaa hyvinkin olla noloa, hävettävää, tms.
Se, että henkilö panee käsitteen "fantasia" alle kaikki asiat jotka ovat lähinnä seksuaalisia himoja tai perversiota, viittaa siihen että henkilö ei ole tasapainossa seksuaalisuutensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas?
Voi hyvinkin olla, seksuaalisen keski-iän ylittäneet naiset tyypillisesti tykkäävät vanhoista sedistä joilla on paljon kokemusta/osaamista.
No miksi et ehdota kumppanillesi?