Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?

Vierailija
02.07.2009 |

Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..

N 30

Kommentit (236)

Vierailija
201/236 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että mieheni alistaisi minua. Olen yrittänyt kertoa hänelle toiveistani, mutta en ole uskaltanut mennä yksityiskohtiin. Haluaisin tulla sidotuksi js piiskatuksi. Haluaisin että hän panee minua kurkuun ja pitelee minua aloillani. Haluaisin, että hän työntää leluja peppuuni ja panee minua kunnolla kaikkiin reikiin.

N37

Vierailija
202/236 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tykästyi aika paljon fantasiaan, sen verran oli kiemurtelua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/236 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kehdannut kertoa mitään. Enkä kyllä koe suurta tarvetta kertoakaan.

Vierailija
204/236 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kertoa vaimolleni, että ajattelen toisia naisia kun rakastelen häntä. Se kuitenkin kiihottaa lisää. Enkä tee sitä siksi, ettenkö haluaisi vaimoani

Mä olen myös viimeiset 20v ajatellut vieraita naisia kun vaimon kanssa sekstaamme. Mikäs siinä, pelkkää fantasiaa.

Vierailija
205/236 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen vieraita miehiä, ja naisia. N45

Vierailija
206/236 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oon jotenki aiva fiiliksissä. Että nopeaa, nopeaa, tule, tule. Silmät kiinni. Ja pimppi räjähtää

Vierailija
207/236 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, oon jotenki aiva fiiliksissä. Että nopeaa, nopeaa, tule, tule. Silmät kiinni. Ja pimppi räjähtää

Väärään kohtaan tuli! No, joskus on fantasiaakin kun ajattelen toista naista

Vierailija
208/236 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tulisi mieleenkään kertoa miehelle, että ajatus olisin kaulapannassa ja "isäntäni" astuttaisi minut uroskoiralla, kiihottaa. En muuten kertoisi myöskään, että minua on koira nuollut.

Nykypäivänä 15 jälkeenpäin lapset leikkii jotain therian leikkejään

Vierailija
209/236 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissipanot eli rintojen väliin ja lopuksi rojut naamalle. En vaan uskalla vaimolta pyytää ja toki vastauksen tietäisin jo etukäteen, että EI! 

Esitä asiasi juuri noin niin suostumus on saletti. Rojut naamalle ja ränniin niin naiset tykkää 

Vierailija
210/236 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hienoa kun vaimo ja sivukumppani olisivat yhtä aikaa sängyssä ja sivukumppanini opettaisi vaimoani ottamaan syvälle suuhunsa penistäni, kuten sivukumppanini tekee normaalisti minulle. Sitten saisi naida kumpaakin vuorotellen. Lopuksi sivukumppani imisi spermat suuhun vaimoni nähden.

Tätä fantasiaa en kehtaa vaimolleni ehdottaa.

Vierailija
211/236 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halausin saada eturauhas hieronnan vaimolta.

Taitaa olla niin peppu kaumoinen että ei onnistu.

M49

Vierailija
212/236 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus fantasioin että vaimo hakisi Tinderistä seksiseuraa ja kiimaisen yön jälkeen hän tulisi kotiin ja kertoisi kaikki yksityiskohtia myöden. Ja minä voisin vain runkata mielikuville hänen katsellen omaa kiimaa.

Vierailija
213/236 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että vaimo pesisi perseensä korkeintaan kerran viikossa. Ja saisin nuolla nuuhkutella sitä joka päivä

Vierailija
214/236 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että vaimoni sitoisi minut tiukasti sänkyyn ja tekisi sitten oikein kunnolla käsitöitä (suutakin saisi toki käyttää ;)). Öljyäisi meisselin liukkaaksi, eikä lopettaisi ensimmäiseen siemensyöksyyn, vaan jatkaisi armottomasti ja taukoa pitämättä kohti seuraavaa. Ei lopettaisi, ennen kuin nalli on palanut ainakin kolme kertaa.

Näin joskus aiheesta videon ja se jäi lähtemättömästi mieleen. Runkkaamisen jatkaminen orgasmin jälkeen on omatoimisesti täysin sietämätöntä ja mahdotonta, joten fantasian toteuttamiseen tarvitaan apua, kehtaisi vain ehdottaa...

M33

40 v. naisystäväni yllätti muutaman kk seurustelun jälkeen minut illalla. Ei sitonut tms mutta alkoi nuolla kassejani, kun olin jo melkein nukahtanut. Lopulta nuoli ja runkkaili kaluani, kunnes laukesin. Yllätyksekseni jatkoi peliään ja sai minut laukeamaan uudelleen melko pian. Olin uupunut, mutta hän jatkoi itsepintaisesti kassien hivelyä ja kalun härnäämistä. Lopulta tulin kolmannen kerran. En ollut koskaan edes tajunnut, että tällaista voi tapahtua. Pyysin lopettamaan, mutta hän härnäsi vieläkin. Neljättä kertaa en sentään lauennut. Piti lähteä suihkuun pesemään kaikki eritteet keholtani ja siinä vaiheessa tsekkasin kellonajan, Hän oli hoidellut minua suullaan ja käsillään hieman yli tunnin. Oli siinä 45 v mies ihmeissään uudesta kokemuksesta. Päädyimme naimisiin btw.

Vierailija
215/236 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta ollaan kyllä ehkä vähän keskusteltu. Tiedä sitten toteutuuko koskaan.

Todennäköisesti se olisi kyllä toinen nainen meidän kanssa. Naiselleni olen sanonut että se olisi minulle täysin ok jos sinulla olisi tunteita myös naista kohtaan, ei ole vielä ainakaan myöntänyt mitään mutta en ihmettelisi vaikka hänellä olisikin bi-seksuaalisia taipumuksia. Todella ison luottamuksen meidän välille tälläinen vaatisi tietysti kyllä. Mutta yhtäaikaa haluaisin että meidän kaikkien kolmen välillä olisi romanttisia tunteita, ei siis kertakäyttökamaa vaan todellista, rakkautta ja välittämistä.

Se olisi ihanaa.

Mut fantasia..

Viimeisin oli sellainen että siirryin yöllä sohvalle nukkumaan kuorsauksen takia(Naisella aikainen herätys jne), tätä ei tapahdu kovin usein. Niin, siinä nakuna sohvalta aikaisin herätessä ajattelin että mitä jos naisen kaveri olisikin kylässä ja tulisi nyt alakertaan.. Näkisi minut nakuna, säikähtäisi ehkä vähän mutta kiihottuisi aamuseisokista.

Himokkaana katselisi, tulisi viereen, suutelisi, riisuisi vaatteet, ihanaa olisi kosketella hänen pimppaa ja suudella rintoja.

Tulisi päälle ja ratsastaisi ihanan orgasmin.

Tämän jälkeen haluaisin antaa hänelle suuseksia antaumuksella, ihanaan orgasmiin asti.

Mitä sitten tapahtuisi, en tiedä. Jäisikö meidän kahden väliseksi salaisuudeksi vai tulisiko naiseni alakertaan ja yllättäisi kesken touhujen ja tulisi kiihottuneena mukaan..

Vierailija
216/236 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös fantasia "vahingossa" nähdyksi tulemisesta. Olisin vaimon siskon kanssa kaksin mökillä, koska olisin lupautunut tekemään hänen metsällään jotain hommaa tms ja hän olisi huolto- ja työnjohtotehtävissä. Nukkuisimme ihan asiallisesti erillään, minä tuvassa ja hän makkarissa, mutta hänen pitäisi kulkea vesikin tuvan läpi. Minä nukun alasti kuten aina, ja kuinka ollakaan, havahtuisin hänen hipsiessään, mutta en tietenkään näyttäisi sitä. Käännähtäisin niin että peitto jäisi syrjään ja paljastaisi aamuöisen erektioni.

Mitään enempää ei tarvitsisi tapahtua, kuulostelisin vain salaa, jäisikö hän katselemaan. Aamukahvilla asiasta ei puhuttaisi, mutta olisi mielenkiintoista seurailla, olisiko tapahtumasta tullut jotakin reaktiota.

Ja tosiaan vain fantasia, enkä tästä vaimolle lähtisi todellakaan avautumaan. Fantasiaan tuo kuitenkin lisäkiinnostavuutta tosielämän tapahtuma. Olin kerran yökylässä kyseisen siskon luona, ja illalla nukkumaan mennessä riisuin jo boksereilleni, kun hän tuli vielä sanomaan jotain nukkumapaikasta. Ei siinä sen enempää, mutta seuraavana aamuna hän oli kahvinkeitossa yläosa virka-asussa, mutta alaosa pelkissä sloggeissa, kun tulin keittiöön, eikä hänelle tullut mikään kiire mennä pukeutumaan loppuun. Sattumaa tai ei, mutta kiva hetki kuitenkin, kun jää miettimään, että olikohan se kuitti edellisillasta vai ei.

Vierailija
217/236 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on panna vaimon luvalla kaikkien hyvännäköisten työkaverinaisten kanssa. Ollaan vaimonkin kanssa työkavereita. 

Vierailija
218/236 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen että vaimon kanssa olisi useita kaveripariskuntia, joiden kanssa voisi saunoa, paljuilla ja naiskennella kimpassa ja paria vaihtaen.

Kerran kavereiden mökillä oltiin porukalla alasti paljussa. Vaimo lähti kaverini kanssa saunomaan ja minä jäin kaverin vaimon kanssa paljuun. Kerroin, että haluaisin yöksi hänen viereensä ja minun mielestäni hänen miehensä ja vaimoni voisivat tehdä saman. Nainen sanoi haluavansa samaa ja tunnusti olleensa pitkään rakastunut minuun. Syötiin toisiamme silmillämme, seisoi niin, että sattui, mutta emme koskeneet toisiamme. Kaukana ei ollut, että olisin lauennut pelkästä kiihotuksesta. Olisi ollut ihanaa rakastella sekaparein viereisissä huoneissa ja kuunnella seksiääniä seinän takaa. Lopulta mitään ei tapahtunut kun epäiltiin, jompi kumpi tai kumpikaan puolisoistamme ei suostuisi ja että joku saisi kilarit. Luulen että minun vaimoni olisi ehkä voinut voinut suostua vaihtareihin, mutta kaverini olisi todennäköisesti tullut mustasukkaiseksi vaimostaan. Jonkin ajan kuluttua yhteydenpito tuohon pariskuntaan hiipui kun he muuttivat toiselle puolelle Suomea. Kaiholla muistelen tuota kaverinaista, koska meillä oli vuosien ajan molemminpuolista vetovoimaa ja kemiaa. Pitkiä läheisiä halailua, poskisuudelmia ja hetkellisiä kiihottumisia lukuunottamatta mitään ei koskaan tapahtunut. 

Vierailija
219/236 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, että saisin istua mieheni naaman päälle, siis alasti. En oikein saa ehdotettua, mieheni aika rajoittunut seksissämme. Miten toimisin?

N 54

Vierailija
220/236 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, että saisin istua mieheni naaman päälle, siis alasti. En oikein saa ehdotettua, mieheni aika rajoittunut seksissämme. Miten toimisin?

N 54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme