Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti koska ei saanut tarpeeksi läheisyyttä, huomiota ja seksiä.

Vierailija
07.10.2013 |

Ei kuulemma kestä elää kylmän naisen kanssa. Ei ole toista naista, hän vakuuttaa. eikä mullakaan toista miestä. En halua erota! Mitä teen? Meillä on lapsiakin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapset väsyttää niin sitten ne vaan hoitoon ja vanhemmat kylpylään. Tai sitten miehen otettava vastuu lapsista hetkeksi. Tuollainen väsymys on jo paha, se pitää katkaista edes hetkeksi.

Vierailija
22/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman. Miehenä kaipaan kyllä paljon hellyyttä, lähekkäin olemista, koskettelua ja hyväilyjä. Jos sellaista ei naiselta saa, en viihdy suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää jättäkö ennen kuin olette kokeilleet seksiterapeutilla käyntiä!

Vierailija
24/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:19"]

Hei, Tosi mojovaa ja asiallista tekstiä. Olen samaisessa tilanteessa kuin m32. Tilanne on tämä. Ei heru, ei sitten millään.... saan selityksiä väsymyksestä ja lasteni vievät kaiken energian.

Ongelma on hellyyden totaalinen puuttuminen, hyvästi pusu huulille ja samoin kun nähdään työpäivän jälkeen lienee ainut kerta kun pääsee "luvalla" iholle. Pusut ei lohduta paljoakaan.  Seksiä ei tipu eikä syy ole kuulema minun. Noh, mitäs tohon nyt vastaisi?? Jos ei minun, niin kenen? Yritän päivittäin udella , mikä mielessä painaa ja edes vaihtaa kuulumisia, mahdollisesti rakentaa keskustelua, muustakin kuin töistä. En saa muuta vastausta kuin" yleistä väsymystä ", tai lapsien hoito selityksiä.

[/quote]

Hahhah! Näitä kun lukee, on niin onnellinen siitä, että aikanaan se viimeinenkin huono suhde loppui ja lopulta tajusin muutaman elämäntotuuden:

1. Parisuhde EI olekaan olennaisin elämänsisältö, vaikka niin väitetään.

2. Suomi on paratiisi sinkuille. Täällä ei putoa tyhjän päälle toisin kuin muualla maailmassa. Suomessa jos missä kannattaa olla sinkku.

3. Maailma ON uskomaton kusetus sen suhteen, miten paljon meille näytetään elokuvia, soitetaan musiikkia ja tehdään tutkimuksia siitä, että parisuhde ja romanttinen rakkaus ovat elämän tärkeimmät sisällöt. Vasta sinkkuna tajuaa, että ei se niin ole. Se on yksi vaihtoehto MUTTA VAIN YKSI. On järkyttävää, miten meidät kaikki on sumutettu uskomaan, että vain parisuhteessa voi olla "ehjä" ja onnellinen ihminen. Te, jotka täällä itkette, uskotte tuohon aivopesuun edelleen.

4. Tutkimusten mukaan naisen halut lopahtavat mieheen n. neljän vuoden jälkee viimeistään. Tämä johtuu evoluutiosta. Jälkeläisten perimälle on hyväksi, jos naisen lapsilla on eri siittäjiä. Silloin geenipooli on monipuolisempi. Joten jos haette syitä naisenne "väsymykseen"...

-> Ihmisen ei ole KOSKAAN ollut tarkoituskaan olla ikisuhteessa yhden ihmisen kanssa koko elämäänsä. Se, että uros- ja naarasihmiset pyrkivät tekemään jälkeläisiä useampien koiraiden/naaraiden kanssa on  perustilanne, joka jostain syystä aikoinaan rikkoutui. Oletettavasti kaupungistuminen, kiinteä maanviljelys ym. taloudelliset seikat muuttivat kuvion jo varhain.

Joka tapauksessa parisuhdekipuilut ovat seurausta siitä, että meillä on ikuinen ristiriita perimmäisten tarpeiden ja yhteiskunnan meille pakkotarjoileman eilinikäinen liitto -mallin kanssa. Te kaikki täällä itkevät olette vain tyylipuhdas merkki siitä. Haluatteko vain olla merkkejä jostain ongelmasta vai alkaa elää oikeaa elämää?

ALkakaa sinkuiksi. Sinkkuuden ainoa huono puoli on, että sitä pidetään häviäjäroolina tässä ytheiskunnassa. Mutta se on VAIN mielikuva. Maailmanhistoriassa ei ole ollut parempaa aikaa eikä paikkaa kuin nyky-Suomi olla sinkku. Kaikki edut vailla muita haittoja kuin epämääräisesti halveksittu rooli vanhanapiikana / peräkammarin poikana. Maksan tuon hinnan mielelläni, kun muistelen mitä helvettiä se "läheisyyden" ja muun vonkaus parisuhteissa on ollut. Ihminen on liian itsekäs edes kykenemään mihinkään muuhun kuin itsensä rakastamiseen siinä muita ihmisiä apuvälineenä käyttäen. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia.

Olen todella onnellinen päästyäni  epätoivoisen ähräämisen ja ikuisen kiintymyksen kerjäämisen kehästä pois. Nyt en edes tajua, mitä oikein tarkalleen hain? Miksi minun elämäni sisällön pitäisi olla se, että konttaan polvillani ja odotan että joku "tykkää" musta ihan kaikista eniten maailmassa. Te, henkiset viisivuotiaat, jotka olette jääneet tuolle tasolle, herätkää!

On mahtavaa tehdä mitä haluaa omilla rahoilla ja kokea elämä muutakin kun toisen ihmisen välittämisestä ja välittämättä jättämisestä kroonisesti huolestuneena.

Suosittelen kokeilemaan, t. Oikeasti tilanteeseensa onnellinen sinkkunainen

Vierailija
25/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lienee provo, sillä aloittaja ei ole vastannut yhteenkään kysymykseen. Provo tai ei, asia on omakohtaisesti koettu naisen taholta, ei mitään läheisyyttä, koskea ei saanut viimeisinä aikoina (vuosia) kuin vahingossa, seksiä oli edes turha odottaa kuin kerran kaksi vuodessa. Yritin keskustella asiasta monen monta kertaa ja vastaus aina jotain väsymystä, stressiä jne. Uskoin taustalla olevan toisen miehen ja niin olikin. Asia paljastui kun tokaisin suoraan, että kerro nyt ihmeessä missä käyt huoraamassa? Ensiksi nainen kielsi asian mutta huomaamattaan sanoi, että niin kuin sinä et kävisi, en käynyt, olisi kyllä pitänyt. Niiltä sijoita jäi se suhde menneisyyteen ja muuten olen tyytyväinen, paitsi että, seksiä ei ole ollut juurikaan enempää, mutta mieliala on huomattavasti parempi kun ei tarvitse kotona toivoa saavansa jotain minkä luulisi olevan suhteessa ihan arkipäivän nautintoja.

Suosittelen jokaiselle joka elää seksittömässä suhteessa siitä lähtemistä, ei sellainen ole yhdessäolon arvoista. Seksittömyys kertoo paljon suuremmista ongelmista kuin pelkästä seksittömyydestä ja silloin kun tilanne kärjistyy läheisyyden ja seksittömyyden puutteeseen on syytä nostaa kytkintä. Lapset, velat ym. joiden vuoksi ollaan olevinaan yhdessä ovat pieniä murheita loppujen lopuksi, siinä menee oma ja muiden mielenterveys sekä elämä, ei kannata tuhlata sitä ainoaa elämäänsä kun sitä voisi elääkin. Tässä vaiheessa omaa elämääni voin sanoa, että jos jotain kadun, niin tuota suhdetta ja siihen uhrattua aikaa, olen lähinnä itselleni katkera kun annoin näin mennä niin monta vuotta.

Vierailija
26/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ite PAHVI!!!

Kirjoitat paljon ja paskaa, se kuulunee sun periaatteisiin ja siinä olet hyvä. SIIS lannan luojan hommissa olet näitä asioita fundeerannut, vai?

Sulla ei ole lapsia näemmä  ja kun olet kohta 60v rupsahtanut akka, yksikään SINKKU ei sua kato tai OTA. Minusta kohta 4. tutkimus on tuulesta temmattu, ellei sitten ole niitä "amerikkalaisia" tutkimuksia, jotka lytätään puolessa vuodessa humpuukina.

Oli mikä oli se ei paranna asemiasi, olet edelleen sinkku ja teet kuolemaa yksin. Kaikkihan kuolee yksin, mutta matkasi ollessa aluksi lupaava, huomaat  lopulta SINKKUUDEN tarjoavan vain yksinäisyyttä ja ettei ketään juurikaan kiinnosta kuka olet ja mistä tulet.

TSEMPPIÄ SULLE!!!! :P

Vierailija
27/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:01"]

Herää ite PAHVI!!!

Kirjoitat paljon ja paskaa, se kuulunee sun periaatteisiin ja siinä olet hyvä. SIIS lannan luojan hommissa olet näitä asioita fundeerannut, vai?

Sulla ei ole lapsia näemmä  ja kun olet kohta 60v rupsahtanut akka, yksikään SINKKU ei sua kato tai OTA. Minusta kohta 4. tutkimus on tuulesta temmattu, ellei sitten ole niitä "amerikkalaisia" tutkimuksia, jotka lytätään puolessa vuodessa humpuukina.

Oli mikä oli se ei paranna asemiasi, olet edelleen sinkku ja teet kuolemaa yksin. Kaikkihan kuolee yksin, mutta matkasi ollessa aluksi lupaava, huomaat  lopulta SINKKUUDEN tarjoavan vain yksinäisyyttä ja ettei ketään juurikaan kiinnosta kuka olet ja mistä tulet.

TSEMPPIÄ SULLE!!!! :P

[/quote]

:D Klassinen happamia sanoi kettu -tyyppinen ahdistusoksennus.

Mistä nyt tuulee?

Viittaamani tutkimus on peräisin saksalaiselta naisantropologilta ja saanut aika paljon kohua aikaan. Vastalauseista monet ovat olleet samanlaista aggression ja hylätyksitulemisen pelon sekaista ahdistusta kuin mitä itse tänne rykäisit.

Oletko umpimustasukkainen, ruma, hylätyksi tulemista pelkäävä aviomies vai vastaava nainen? Onnea vaan valitsemallasi tiellä, jo kirjoittamasi teksti vakuuttaa, että tuolla asenteella saa juuri sen mitä ansaitseekin.

:D, t: vapaa, onnellinen, hyvätuloinen ja HYVÄNNÄKÖINEN sinkkunainen. Tasan ei käy onnen lahjat, sinun harmiksesi

Vierailija
28/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:19"]

Hei, Tosi mojovaa ja asiallista tekstiä. Olen samaisessa tilanteessa kuin m32. Tilanne on tämä. Ei heru, ei sitten millään.... saan selityksiä väsymyksestä ja lasteni vievät kaiken energian.

Ongelma on hellyyden totaalinen puuttuminen, hyvästi pusu huulille ja samoin kun nähdään työpäivän jälkeen lienee ainut kerta kun pääsee "luvalla" iholle. Pusut ei lohduta paljoakaan.  Seksiä ei tipu eikä syy ole kuulema minun. Noh, mitäs tohon nyt vastaisi?? Jos ei minun, niin kenen? Yritän päivittäin udella , mikä mielessä painaa ja edes vaihtaa kuulumisia, mahdollisesti rakentaa keskustelua, muustakin kuin töistä. En saa muuta vastausta kuin" yleistä väsymystä ", tai lapsien hoito selityksiä.

[/quote]

Hahhah! Näitä kun lukee, on niin onnellinen siitä, että aikanaan se viimeinenkin huono suhde loppui ja lopulta tajusin muutaman elämäntotuuden:

1. Parisuhde EI olekaan olennaisin elämänsisältö, vaikka niin väitetään.

2. Suomi on paratiisi sinkuille. Täällä ei putoa tyhjän päälle toisin kuin muualla maailmassa. Suomessa jos missä kannattaa olla sinkku.

3. Maailma ON uskomaton kusetus sen suhteen, miten paljon meille näytetään elokuvia, soitetaan musiikkia ja tehdään tutkimuksia siitä, että parisuhde ja romanttinen rakkaus ovat elämän tärkeimmät sisällöt. Vasta sinkkuna tajuaa, että ei se niin ole. Se on yksi vaihtoehto MUTTA VAIN YKSI. On järkyttävää, miten meidät kaikki on sumutettu uskomaan, että vain parisuhteessa voi olla "ehjä" ja onnellinen ihminen. Te, jotka täällä itkette, uskotte tuohon aivopesuun edelleen.

4. Tutkimusten mukaan naisen halut lopahtavat mieheen n. neljän vuoden jälkee viimeistään. Tämä johtuu evoluutiosta. Jälkeläisten perimälle on hyväksi, jos naisen lapsilla on eri siittäjiä. Silloin geenipooli on monipuolisempi. Joten jos haette syitä naisenne "väsymykseen"...

-> Ihmisen ei ole KOSKAAN ollut tarkoituskaan olla ikisuhteessa yhden ihmisen kanssa koko elämäänsä. Se, että uros- ja naarasihmiset pyrkivät tekemään jälkeläisiä useampien koiraiden/naaraiden kanssa on  perustilanne, joka jostain syystä aikoinaan rikkoutui. Oletettavasti kaupungistuminen, kiinteä maanviljelys ym. taloudelliset seikat muuttivat kuvion jo varhain.

Joka tapauksessa parisuhdekipuilut ovat seurausta siitä, että meillä on ikuinen ristiriita perimmäisten tarpeiden ja yhteiskunnan meille pakkotarjoileman eilinikäinen liitto -mallin kanssa. Te kaikki täällä itkevät olette vain tyylipuhdas merkki siitä. Haluatteko vain olla merkkejä jostain ongelmasta vai alkaa elää oikeaa elämää?

ALkakaa sinkuiksi. Sinkkuuden ainoa huono puoli on, että sitä pidetään häviäjäroolina tässä ytheiskunnassa. Mutta se on VAIN mielikuva. Maailmanhistoriassa ei ole ollut parempaa aikaa eikä paikkaa kuin nyky-Suomi olla sinkku. Kaikki edut vailla muita haittoja kuin epämääräisesti halveksittu rooli vanhanapiikana / peräkammarin poikana. Maksan tuon hinnan mielelläni, kun muistelen mitä helvettiä se "läheisyyden" ja muun vonkaus parisuhteissa on ollut. Ihminen on liian itsekäs edes kykenemään mihinkään muuhun kuin itsensä rakastamiseen siinä muita ihmisiä apuvälineenä käyttäen. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia.

Olen todella onnellinen päästyäni  epätoivoisen ähräämisen ja ikuisen kiintymyksen kerjäämisen kehästä pois. Nyt en edes tajua, mitä oikein tarkalleen hain? Miksi minun elämäni sisällön pitäisi olla se, että konttaan polvillani ja odotan että joku "tykkää" musta ihan kaikista eniten maailmassa. Te, henkiset viisivuotiaat, jotka olette jääneet tuolle tasolle, herätkää!

On mahtavaa tehdä mitä haluaa omilla rahoilla ja kokea elämä muutakin kun toisen ihmisen välittämisestä ja välittämättä jättämisestä kroonisesti huolestuneena.

Suosittelen kokeilemaan, t. Oikeasti tilanteeseensa onnellinen sinkkunainen

[/quote] Hienoa, että olet löytänyt sinulle oikean ja onnellisen tavan elää. Ikävää, että suhteesi ovat olleet helvetillisiä, etkä ole saanut kokea tasapainoista ja hyvää suhdetta josta ei halua luopua, koska siinä on niin hyvä olla. Kaikkea hyvää sinulle ja kiva kun toit tämänkin näkökannan keskusteluun. Terv. kymmenen vuotta aviossa ollut kahden lapsen äiti, edelleen hulluna mieheensä :)

Vierailija
29/50 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens olis hankauskilpailut naapurin kanssa?

Meillä ainakin lisännyt seksiä viime viikkoina, eilenkin oli ihan hyvää.

Naapuri ei ollut saanut, mutta tänään aiko kuulemma rankasta oikein kunnolla!

m36v

Vierailija
30/50 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin sulle. ei muuten olen saksalainen  tutkimus, vaan itävaltalainen A.H.:n tutkimus

Vierailija
31/50 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:19"]Hei, Tosi mojovaa ja asiallista tekstiä. Olen samaisessa tilanteessa kuin m32. Tilanne on tämä. Ei heru, ei sitten millään.... saan selityksiä väsymyksestä ja lasteni vievät kaiken energian. Välillä luulen, etten ole ainoa mies tässä liitossa, kun vaimon harrastuksiin riittää ruhtinaalisesti aikaa ja energiaa, sitten kotiin tullessaan on poikki, kuin lahna konsanaan. Meillä on 3 lasta ja muuten ihan ok asiat. rahaa voisi olla enemmän, mutta kyllä näillä pärjää.

Totuus lienee jokin muu, mutta alan saada tarpeekseni. Olen 40v mies, jolla paikat vielä toimii hyvin. Halua riittää vaikka jaettavaksi:)) LOL

Olisi kiva tietää, mitä nimim. m32:lle kuuluu. Jokos ovat portit auenneet?

[/quote]

No autatkos sinä häntä niiden lapsien hoidossa?

Vierailija
32/50 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meilläkin mies lähtee seksittömästä ja läheisyydettömästä (olipas sana :D ) liitosta. Minä haluaisin rakastella ja mielelläni usein, vaikka joskus jopa hurjastella pari kertaa vuorokaudessa.

Haluaisin pitää kädestä kiinni, suukotella, halata jne.

Mutta mieheni on vaan niin väsynyt (minä valvon lapsen kanssa), stressaantunut (mistä?), sillä on toinen nainen (millä ajalla?), pitkät työpäivät (aivan normit)...

Siis syytä siihen, ettei meillä ole seksiä, en tiedä. Hän sanoo haluavansa minua, no ihan kiva kuulla, mutta haluaisin myös toimintaa!

Sanoo, että: "Pitäisi rakastella useammin." Mulle tulee tästä niin olo, että olen pakottanut johonkin epämukavaan.

Jos miehen aloitetta rakasteluun odotan, niin saan jäädä odottamaan...

Kaikesta huolimatta rakastan miestäni, hän on täydellinen isä, huumorintajumme natsaavat, mielestäni komea ja seksikäs. Ainoa puute on vällyjen välissä.

Voin kyllä tyydyttää itseni ja purkaa paineet, mutta ei auta kuin hetkellisesti ja rakastelua se ei korvaa...

Tänä vuonna ei olla rakasteltu, ehkä sitten ensi vuonna.

Vierailija
33/50 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toisinpäin, mies ei tee aloitteita, toisinaan tuskin vastaa halaukseen. On kuitenkin valmis, kun asian otan esille. Mielellään niin, että tenavat ovat unessa. Mielellään eri osoitteessa/kerroksessa kuin lapset.

Puhukaa! Jos pari kertaa kuussa edes, niin on ihanaa. Toteutuu varsinkin, kun on kesä ja hormonit hyrrää.

Viikon päästä elokuun kuutamo, siihen voi joitai järjestää viimeistään!

Vierailija
34/50 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin paneen mitenkään osallistumatonta lahnaa, tai laittoi päänsä peiton alle piiloon. Lopetin ja jo imetteli miksi seksi loppui. Onneksi saan muualtakin.

Vierailija
35/50 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:48"]

Tämä lienee provo, sillä aloittaja ei ole vastannut yhteenkään kysymykseen.

[/quote]

Enpä ehkä itsekään muistaisi 10 kuukauden päästä avauksesta tulla katsomaan, mitä ihmiset ovat sanoneet.

Vierailija
36/50 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut että olen muutaman vuoden jäljessä tähän kyseiseen asiaan kommentoidessa.

Mutta tosiaan, mitähän veikkaatte minkä takia ne teidän miehet ei sitä seksiä teidän kanssanne halua? Koska oot viimeks käyny peilin edessä ja antanut vartalollesi rehellisen palautteen? Naiset ymmärtäkää nyt että ei se mies kiihotu mistään valaasta tai vähemmän liiotellusti mätisäkistä.

Olen siis itse mies vasta 21 vuotias. Enkä tätä pahalla sano mutta naiset kun tuntuu ajattelevan että "miehessä vika", kun todellisuudessa 90% naisista jotka tätä seksi elämän sortumista valittaa on ylipainoisia ja ei ole valmis tekemään mitään sen eteen. Jos se laihduttaminen on niin saatanan raskasta ja vaikeeta niin tää maailma on pullollaan kaikkia aineita mm. Clemputerol jolla varmasti lähtee nesteet ja läskit kävelee (kun tietysti samalla tekee muutakin kun syö hk:n sinistä ja röhnöttää kotona).

Ps. Pahoittelut vielä tästä tilityksestä ja jos kuulostaa pinnalliselta, mutta muistakaa että se vika voi myös olla omassa ulkomuodossa.

Vierailija
37/50 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tajusin tilanteen noin vuosi sitten... En saa tarpeeksi läheisyyttä, huomiota ja seksiä. Kaikkeni olen tehnyt sen eteen että asiat muuttuisivat parempaan, jotta nainen alkaisi omasta tahdostaan käyttäytyä niin kuin naisen toivoisi parisuhteessa käyttäytyvän. Mutta ei. Jopa parhaimmillaankin tilanne on se että illalla maataan vierekkäin ja silitellään, sitten nainen nukahtaa.

Suhteen alussa ihmettelin kuinka naiselle on osunut kohdalle niin monta k**ipäistä pettäjää, mutta nyt ymmärrän miksi ovat pettäneet. Mukavasta ihmisestä ei haluaisi erota, mutta kyllä miehetkin kaipaavat huomiota, hellyyttää ja erityisesti seksiä, jonka kautta voi paikata sitä muuten arjesta puuttuvaa hellyyttä ja huomiota.

Nyt vain mietin, kuinka ero onnistuisi mahdollisimman vähällä mielipahalla.

m32

Tuo vois olla ihan täysin minun elämästä. Paitsi meillä ei edes silitelty. Ihan samat tarinat kuulla tältäkin naiselta pettävistä existään. Telkkari ja tietokone oli kiinnostuksen kohteet, kun lapset meni nukkumaan. Läheisyyttä kun yritin antaa, niin tulin torjutuksi. Koskaan en olisi kuvitellut pettäväni, mutta toisen naisen huomion osoitukset ja läheisyys muuttivat minua järjen sumentamaksi sekopääksi. Olin sen jälkeen kuin toinen ihminen.

Vierailija
38/50 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille sellainen vinkki, että seksin osalla sitä naistakin pitää huomioida, eikä niin että hoidetaan itselleen loppuhuipennukset ja sen jälkeen käännetään kylkeä. Aiemmissa parisuhteissa on ollut tuollaista itsekkyyttä ja lopultahan se oma kiinnostus seksiin niissä lakkasi. Miksi olisi kiinnostanutkaan, kun itse niistä ei mitään saanut. Yksi ex oli vielä sitä mieltä, että minun pitäisi saada yhdyntäorgasmi (en saa kuin harvoin) jaa tästä veti monesti itsesäälikiukuttelut. Varma tapa sekin tappaa seksihalut, vielä kehtasi ihmetellä miksen lopulta enää ollut juuri koskaan halukas 👍

Nykyinen huomioi niinkin hyvin, että hänen kanssaan tekee lähes aina mieli ja mieluiten useita kertoja viikossa vaikka yli viisi vuotta yhteiseloa on jo kertynyt 😁

Vierailija
39/50 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä raplätään puhelunta tunti ennen sänkyyn menoa ja sit ollan niin väsyneitä että mikään muu enään kiinnosta. Ei haksa ei pysty ei kykene

Vierailija
40/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa sama homma, puhelimen näppäilyä tunti-kaksi ennen nukkumaan menoa ja sitten nainen jo kuorsaakin hetken kuluttua. Ollaan kolmenkympin hujakoilla oleva pariskunta ja seksiä ja muuta läheisyyttä nykyään noin kerran kuussa. Lapsi on kaksivuotias ja tätä menoa on jatkunut sen ajan. Osallistun yhtä paljon lapsen/kodin/raha-asioitten hoitoon kuin vaimokin, kaikki jakautuu 50/50-periaatteella tasaisesti. Vaimon omat menot/työreissut onnistuu joka kerta. Kysymys: kuinka kauan läheisyyden puutetta pitää sietää ennen kuin voi antaa luvan itselleen käydä vieraissa?