Mies lähti koska ei saanut tarpeeksi läheisyyttä, huomiota ja seksiä.
Ei kuulemma kestä elää kylmän naisen kanssa. Ei ole toista naista, hän vakuuttaa. eikä mullakaan toista miestä. En halua erota! Mitä teen? Meillä on lapsiakin.
Kommentit (50)
No tota, mikset antanut huomiota,läheisyyttä ja seksiä?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:09"]
[/quote]
ei seksiä kuulu antaa. sitä harrastetaan yhdessä.
Minäkin lähtisin, jos noita en saisi.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:09"]
[/quote]
ei seksiä kuulu antaa. sitä harrastetaan yhdessä.
[/quote]Vaimo kyllä antaa seksiä, mutta ei osallistu siihen. Parempi olisi varmaan lähteä.
On sillä toinen nainen, siksi se lähti. Samaa vinkunaa minun ex esitti, jostain kumman syystä 18v oli saanut läheisyyttä, huomiota ja seksiä ihan tarpeeksi, mutta viimeisen vuoden aikana kaikki muuttui eli kuvioihin tuli erilaista läheisyyttä, seksiä ja huomiota antava nainen.
Mies lähtee kun löytää naisen jolta saa sen mitä tarvitsee.Jos mieheltä kysyy asiaa niin mies ei sano naiselle että ei saa koska nainen suuttuu siitä eikä sanomisesta ole muutenkaan mitään hyötyä.
Minulla sama tilanne kuin miehelläsi :( Lähtisin kylmän surkimusmiehen luota, mutta hyvä elintaso ja yhteinen lapsi estävät.
Minä tajusin tilanteen noin vuosi sitten... En saa tarpeeksi läheisyyttä, huomiota ja seksiä. Kaikkeni olen tehnyt sen eteen että asiat muuttuisivat parempaan, jotta nainen alkaisi omasta tahdostaan käyttäytyä niin kuin naisen toivoisi parisuhteessa käyttäytyvän. Mutta ei. Jopa parhaimmillaankin tilanne on se että illalla maataan vierekkäin ja silitellään, sitten nainen nukahtaa.
Suhteen alussa ihmettelin kuinka naiselle on osunut kohdalle niin monta k**ipäistä pettäjää, mutta nyt ymmärrän miksi ovat pettäneet. Mukavasta ihmisestä ei haluaisi erota, mutta kyllä miehetkin kaipaavat huomiota, hellyyttää ja erityisesti seksiä, jonka kautta voi paikata sitä muuten arjesta puuttuvaa hellyyttä ja huomiota.
Nyt vain mietin, kuinka ero onnistuisi mahdollisimman vähällä mielipahalla.
m32
Ai niin.. Ap:lle vinkki. Pyydä se isäntä illalla juttelemaan sellaisista arkisista asioista jotka ei aiheuta riitaa. Jossain kohtaa sitten kysyä töksäytät että "saisinko ottaa sulta suihin". Harva mies pystyy kieltäytymään siitä, varsinkaan jos antaa miehelle muutaman sekunnin aikaa ajatella mahdollisen tapahtuman "haittapuolia". Niitä kun ei tuossa tilanteessa näe ollenkaan.
Miehelle jää ajatus että "ehkäpä tuo nainen sittenkin rakastaa minua". Mutta valitettavasti fiksumpi mies huomaa että kyseessä on vanha jippo, eikä mitään luksusta tule kestämään kuin sen hetken mitä nainen jaksaa teeskennellä.
Kylmä nainen anelee: "Älä lähde! Minä rakastan sinua!"
Fiksu mies vastaa: "Äitini sanoi ihan samaa."
m32
Kohta mun mies varmaan lähtee samasta syystä. Ja meillä on seksiä, läheisyyttä ym. noin kerran vuodessa, koska mies ei viitsi / jaksa / ei kiinnosta, ja sekin mun aloitteesta.
Voi jee kun ei ollut seksiä vuoteen, yritin ja yritin (taas kerran), taisi mies velvollisuudesta vaivautua panemaan. Minä tein aloitteen, lämmitin ja mies työntyi siään. Ilman muuta esileikkiä. Seksi ja läheisyys kesti sitten varmaan alle 2 min. Sen jälkeen mies kävi pesulla ja nukahti omalle puolelleen sänkyä.
Olen varma, että tämä mies lähtisi läheisyyden, hellyyden ja seksin mukaan, jos kysyttäisiin. Itse en ole pihdannut ikinä, en koskaa kieltäytynyt seksistä. Mieheni halujen mukaan seksiä on tässä avioliitossa noin kerran vuodessa. Ei joka vuosi, joku vuosi 2 krt. Jos ei olisi lapsia, olisin lähtenyt jo aikoja sitten.
En haluaisi rikkoa lapsilta perettä seksin takia. Mieheni ei ole minusta kiinnostunut. Olisko kukaan muukaan, itseluottamus on karissut avioliittovuosina tältä osin täysin. Jos eroasin, olisin yh yksin. Nyt sentään lapsilla on molemmat vanhemmat ja ollaanhan me kavereita. Miehen mielestä asiat on hyvin!!!
Anteeksi tuppautuminen ketjuun, keskusteluahan tämä kai. Mutta aiempiin kokemuksiin perustuen uskon, että mies lähtisi seksiä tarjoavan vieraan matkaan heti.
Ja se olsi kai hyvä. Olisipa minulla mahdollisuus, voisi kannattaa vaihtaa. Vaihtoehtona kai loppuelämä ilman erotiikkaa. Tätä en tilannut!
Jotenkin surku..miten te jaksatte pysyä seksittömässä liitossa, eihän se ole normaalia. Kerran vuodessa, kerran kuukaudessa, ei edes joka viikko, eihän se ole mikään suhde, ihan kuin muuten vaan ollaan. Kyllä aika paljosta jää paitsi jos noin huonoa on. Siihen se sitten tuppaa loppumaan kun jommalle kummalle ilmaantuu toinen joka saa kiinnostuksen heräämään.
Kaverilleni kävi juuri näin, olivat kymmenen vuotta naimisissa, ei juuri seksiä enää vuosiin, muuten kaikki hyvin, ei rahahuolia, molemmat hyvännäköisiä ja ihana talo, eivät edes riidelleet. Mies oli vaan tullut kotiin ja sanonut että nyt se on loppu ja lähti samantien. Oli tavannut jonkun naisen ja lähti siltä seisomalta, jätti kaiken. Eikä uusi nainen ole kauniimpi eikä nuorempi kuin se entinen, mutta nyt kuulema seksi sujuu. Seksitön liitto on tuhoon tuomittu, ei sitä kukaan normaali halua eikä jaksa vuodesta toiseen. Kannattaa lähteä eikä tuhlata parhaita vuosiaan.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 00:39"]
Minä tajusin tilanteen noin vuosi sitten... En saa tarpeeksi läheisyyttä, huomiota ja seksiä. Kaikkeni olen tehnyt sen eteen että asiat muuttuisivat parempaan, jotta nainen alkaisi omasta tahdostaan käyttäytyä niin kuin naisen toivoisi parisuhteessa käyttäytyvän. Mutta ei. Jopa parhaimmillaankin tilanne on se että illalla maataan vierekkäin ja silitellään, sitten nainen nukahtaa.
Suhteen alussa ihmettelin kuinka naiselle on osunut kohdalle niin monta k**ipäistä pettäjää, mutta nyt ymmärrän miksi ovat pettäneet. Mukavasta ihmisestä ei haluaisi erota, mutta kyllä miehetkin kaipaavat huomiota, hellyyttää ja erityisesti seksiä, jonka kautta voi paikata sitä muuten arjesta puuttuvaa hellyyttä ja huomiota.
Nyt vain mietin, kuinka ero onnistuisi mahdollisimman vähällä mielipahalla.
m32
[/quote]
Voi pyhä sylvi, mikset itse toimi!!!??? Silittelyn jälkeen etene!!!
Meillä olisi seksiä useammin, jos mies käsittäisi käsitteen pikapano. Itse en arkisin jaksa, kun lapset on saatu nukkumaan, mitään pitkiä sessioita. Tästä johtuen välttelen jonkin verran jopa läheisyyttä, etten vain antaisi vääriä signaaleja.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 01:47"]
Kohta mun mies varmaan lähtee samasta syystä. Ja meillä on seksiä, läheisyyttä ym. noin kerran vuodessa, koska mies ei viitsi / jaksa / ei kiinnosta, ja sekin mun aloitteesta.
Ihan kuin mun kirjoittama :(
Voi jee kun ei ollut seksiä vuoteen, yritin ja yritin (taas kerran), taisi mies velvollisuudesta vaivautua panemaan. Minä tein aloitteen, lämmitin ja mies työntyi siään. Ilman muuta esileikkiä. Seksi ja läheisyys kesti sitten varmaan alle 2 min. Sen jälkeen mies kävi pesulla ja nukahti omalle puolelleen sänkyä.
Olen varma, että tämä mies lähtisi läheisyyden, hellyyden ja seksin mukaan, jos kysyttäisiin. Itse en ole pihdannut ikinä, en koskaa kieltäytynyt seksistä. Mieheni halujen mukaan seksiä on tässä avioliitossa noin kerran vuodessa. Ei joka vuosi, joku vuosi 2 krt. Jos ei olisi lapsia, olisin lähtenyt jo aikoja sitten.
En haluaisi rikkoa lapsilta perettä seksin takia. Mieheni ei ole minusta kiinnostunut. Olisko kukaan muukaan, itseluottamus on karissut avioliittovuosina tältä osin täysin. Jos eroasin, olisin yh yksin. Nyt sentään lapsilla on molemmat vanhemmat ja ollaanhan me kavereita. Miehen mielestä asiat on hyvin!!!
Anteeksi tuppautuminen ketjuun, keskusteluahan tämä kai. Mutta aiempiin kokemuksiin perustuen uskon, että mies lähtisi seksiä tarjoavan vieraan matkaan heti.
Ja se olsi kai hyvä. Olisipa minulla mahdollisuus, voisi kannattaa vaihtaa. Vaihtoehtona kai loppuelämä ilman erotiikkaa. Tätä en tilannut!
[/quote]
Hei, Tosi mojovaa ja asiallista tekstiä. Olen samaisessa tilanteessa kuin m32. Tilanne on tämä. Ei heru, ei sitten millään.... saan selityksiä väsymyksestä ja lasteni vievät kaiken energian. Välillä luulen, etten ole ainoa mies tässä liitossa, kun vaimon harrastuksiin riittää ruhtinaalisesti aikaa ja energiaa, sitten kotiin tullessaan on poikki, kuin lahna konsanaan. Meillä on 3 lasta ja muuten ihan ok asiat. rahaa voisi olla enemmän, mutta kyllä näillä pärjää.
Ongelma on hellyyden totaalinen puuttuminen, hyvästi pusu huulille ja samoin kun nähdään työpäivän jälkeen lienee ainut kerta kun pääsee "luvalla" iholle. Pusut ei lohduta paljoakaan. Seksiä ei tipu eikä syy ole kuulema minun. Noh, mitäs tohon nyt vastaisi?? Jos ei minun, niin kenen? Yritän päivittäin udella , mikä mielessä painaa ja edes vaihtaa kuulumisia, mahdollisesti rakentaa keskustelua, muustakin kuin töistä. En saa muuta vastausta kuin" yleistä väsymystä ", tai lapsien hoito selityksiä.
Totuus lienee jokin muu, mutta alan saada tarpeekseni. Olen 40v mies, jolla paikat vielä toimii hyvin. Halua riittää vaikka jaettavaksi:)) LOL
Olisi kiva tietää, mitä nimim. m32:lle kuuluu. Jokos ovat portit auenneet?
Ei seksi ole mikään erillinen saareke, pitää kysyä, miksei sitä ole - miehen myös itseltään.
Itselläni esim. ollut kahdessa suhteessa ongelmana, etten koskaan saanut mitään läheisyyttä kuin seksin esileikkinä, edes pyytämällä. Se tappoi lopulta seksinkin.
saatko sinä ap läheisyyttä ja huolenpitoa?
No saiko se sinun mielestäsi läheisyyttä, huomiotasi?
Jos ei saanut ja olet sitä mieltä ettei jatkossakaan heru niin on varmaan reilua päästää se menemään. Ei ole oikein että toisella on paha olla liitossa.