Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti koska ei saanut tarpeeksi läheisyyttä, huomiota ja seksiä.

Vierailija
07.10.2013 |

Ei kuulemma kestä elää kylmän naisen kanssa. Ei ole toista naista, hän vakuuttaa. eikä mullakaan toista miestä. En halua erota! Mitä teen? Meillä on lapsiakin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama tilanne kuin miehelläsi :( Lähtisin kylmän surkimusmiehen luota, mutta hyvä elintaso ja yhteinen lapsi estävät.

Onko hienoa olla loinen?

Vierailija
42/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en minäkään eksän kanssa enää halunnut kun alituinen nalkutus vei halut. Jos joskus ei nalkuttanut niin halusi uusia tavaroita. Jostain se haluttomuus johtuu. Ennen lapsia oli ihana ja rakastava vaimo. Lapsen syntymän jälkeen alkoi hamuilemaan kuuta taivaalta ja minä olin sylkykuppi kun en sitä sieltä hinattua saanut.. Eron jälkeen ymmärsin miten pieninä paloina olin kaikkeen suostunut. Toivottasti kyse on jostain muusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa kirjoitti:

Meillä kanssa sama homma, puhelimen näppäilyä tunti-kaksi ennen nukkumaan menoa ja sitten nainen jo kuorsaakin hetken kuluttua. Ollaan kolmenkympin hujakoilla oleva pariskunta ja seksiä ja muuta läheisyyttä nykyään noin kerran kuussa. Lapsi on kaksivuotias ja tätä menoa on jatkunut sen ajan. Osallistun yhtä paljon lapsen/kodin/raha-asioitten hoitoon kuin vaimokin, kaikki jakautuu 50/50-periaatteella tasaisesti. Vaimon omat menot/työreissut onnistuu joka kerta. Kysymys: kuinka kauan läheisyyden puutetta pitää sietää ennen kuin voi antaa luvan itselleen käydä vieraissa?

Jos olisit nainen niin saisit tämän palstan tantoilta heti luvan käydä vieraissa. Mies saa tämän palstan tanttojen mielestä kituuttaa pihtarin kanssa ikuisesti.

Vierailija
44/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille sellainen vinkki, että seksin osalla sitä naistakin pitää huomioida, eikä niin että hoidetaan itselleen loppuhuipennukset ja sen jälkeen käännetään kylkeä. Aiemmissa parisuhteissa on ollut tuollaista itsekkyyttä ja lopultahan se oma kiinnostus seksiin niissä lakkasi. Miksi olisi kiinnostanutkaan, kun itse niistä ei mitään saanut. Yksi ex oli vielä sitä mieltä, että minun pitäisi saada yhdyntäorgasmi (en saa kuin harvoin) jaa tästä veti monesti itsesäälikiukuttelut. Varma tapa sekin tappaa seksihalut, vielä kehtasi ihmetellä miksen lopulta enää ollut juuri koskaan halukas 👍

Nykyinen huomioi niinkin hyvin, että hänen kanssaan tekee lähes aina mieli ja mieluiten useita kertoja viikossa vaikka yli viisi vuotta yhteiseloa on jo kertynyt 😁

Väitä nyt vielä että se nykyinen on ihana lähi-idän mies.

Vierailija
45/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille sellainen vinkki, että seksin osalla sitä naistakin pitää huomioida, eikä niin että hoidetaan itselleen loppuhuipennukset ja sen jälkeen käännetään kylkeä. Aiemmissa parisuhteissa on ollut tuollaista itsekkyyttä ja lopultahan se oma kiinnostus seksiin niissä lakkasi. Miksi olisi kiinnostanutkaan, kun itse niistä ei mitään saanut. Yksi ex oli vielä sitä mieltä, että minun pitäisi saada yhdyntäorgasmi (en saa kuin harvoin) jaa tästä veti monesti itsesäälikiukuttelut. Varma tapa sekin tappaa seksihalut, vielä kehtasi ihmetellä miksen lopulta enää ollut juuri koskaan halukas 👍

Nykyinen huomioi niinkin hyvin, että hänen kanssaan tekee lähes aina mieli ja mieluiten useita kertoja viikossa vaikka yli viisi vuotta yhteiseloa on jo kertynyt 😁

Tyypillistä alkavaa eroprosessia. Asetetaan seksin ja läheisyyden vastineeksi vaatimus- ja kauppalista.

Vierailija
46/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma kestä elää kylmän naisen kanssa. Ei ole toista naista, hän vakuuttaa. eikä mullakaan toista miestä. En halua erota! Mitä teen? Meillä on lapsiakin.

Et mitään. Olet nyt yksin. Et tule ikinä saamaan miestä takaisin.

Vierailija
47/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeesi on hyvä myös lahnoille, mitä tapaa yllättävän useasti.

Vierailija
48/50 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 00:39"]

Minä tajusin tilanteen noin vuosi sitten... En saa tarpeeksi läheisyyttä, huomiota ja seksiä. Kaikkeni olen tehnyt sen eteen että asiat muuttuisivat parempaan, jotta nainen alkaisi omasta tahdostaan käyttäytyä niin kuin naisen toivoisi parisuhteessa käyttäytyvän. Mutta ei. Jopa parhaimmillaankin tilanne on se että illalla maataan vierekkäin ja silitellään, sitten nainen nukahtaa.

Suhteen alussa ihmettelin kuinka naiselle on osunut kohdalle niin monta k**ipäistä pettäjää, mutta nyt ymmärrän miksi ovat pettäneet. Mukavasta ihmisestä ei haluaisi erota, mutta kyllä miehetkin kaipaavat huomiota, hellyyttää ja erityisesti seksiä, jonka kautta voi paikata sitä muuten arjesta puuttuvaa hellyyttä ja huomiota.

Nyt vain mietin, kuinka ero onnistuisi mahdollisimman vähällä mielipahalla.

m32

Voi pyhä sylvi, mikset itse toimi!!!??? Silittelyn jälkeen etene!!!

Tämä. Kyllä meilläkin mies jäisi usein ilman seksiä jos ei itse olisi niin hyvä johdattelemaan asiaa eteenpäin. Mitä vaimosi noissa silittelytilaisuuksissa pitäisi sitten mielestäsi tehdä? Silitteleekö hän sinua? Ehkäpä hän luulee, ettet halua enempää jos et anna siihen mitään merkkiä.

Vierailija
49/50 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä, ei ole itselläkään, enkä pettämään lähde, mut lusikoitten jakoon laitto ajatuksia on alkanut tulemaan. Ei riitä, vaikka rakastan puolisoa, tartteen itsekin tulla huomatuksi, ja saada tuntea itsekin olla rakastettu/haluttu, sekä voida tuntea ja kokea myöskin, nämä parisuhteen lujittavat tekijät, ja kaivannut jo liian kauan toista lähelleen, sekä tulla huomatuksi. Kun puoliso on muuten todella vetävä ja hyvä vaimoke, sekä osaa koskettaa mua, kyllä siten että ei jää epäselväksi tunne puoli, eikä jätä kylmäksi muutenkaan  kuten en itsekkään,vähempää takaisin anna hälle. Ei noi läheisyys asiat oo, mikään yksiselitteinen juttu, ja kaipaan ,häntä juurikin kun tiedän, että osaa sit oikeesti näyttää kaiken,ja koskea just kuten kuuluukin.

Vierailija
50/50 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:19"]

Hei, Tosi mojovaa ja asiallista tekstiä. Olen samaisessa tilanteessa kuin m32. Tilanne on tämä. Ei heru, ei sitten millään.... saan selityksiä väsymyksestä ja lasteni vievät kaiken energian.

Ongelma on hellyyden totaalinen puuttuminen, hyvästi pusu huulille ja samoin kun nähdään työpäivän jälkeen lienee ainut kerta kun pääsee "luvalla" iholle. Pusut ei lohduta paljoakaan.  Seksiä ei tipu eikä syy ole kuulema minun. Noh, mitäs tohon nyt vastaisi?? Jos ei minun, niin kenen? Yritän päivittäin udella , mikä mielessä painaa ja edes vaihtaa kuulumisia, mahdollisesti rakentaa keskustelua, muustakin kuin töistä. En saa muuta vastausta kuin" yleistä väsymystä ", tai lapsien hoito selityksiä.

[/quote]

Hahhah! Näitä kun lukee, on niin onnellinen siitä, että aikanaan se viimeinenkin huono suhde loppui ja lopulta tajusin muutaman elämäntotuuden:

1. Paris

Mahtavaa! Juuri näin! Vapaus valttia👍