Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
621/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin sellainen, joka ei koe seksuaalista vetoa miehiä kohtaan

En tunnekaan, koska neuroleptiset lääkkeet tekivät minusta aseksuaalin. En myöskään koe minkäänlaisia romanttisia tunteita enää.

Vierailija
622/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin sellainen, joka ei koe seksuaalista vetoa miehiä kohtaan

En tunnekaan, koska neuroleptiset lääkkeet tekivät minusta aseksuaalin. En myöskään koe minkäänlaisia romanttisia tunteita enää.

Millaisiin miehiin ihastuit ennen neuroleptejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei poistu kotoa eikä ilmaise olemassaoloaan kellekään edes internetin välityksellä.

Vierailija
624/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan minunkaltaiseni, joskin olen nelikymppinen. Syitä lienee muun muassa:

- Itselleni ovat tärkeitä yhteiset, liberaalit arvot sekä yleinen maailmanparannus

- En ole lässy, kiltti koriste-esine saati joojottelija

- Olen suorasukainen

- Olen kriittinen ja tarkka enkä ole kovinkaan innostunut suurpiirteisyydestä

- Olen ihan tavikselle hankala, rasittava you name it, sillä keskustelunaiheet ovat usein raskaita/vaativia

- En ole kiinnostunut hissukoista

Jos on liberaali, älykäs ja tykkää pitää hauskaakin erinäisissä riennoissa, niin all good. ;)

Liberaali maailmanparannus on tärkeää ja siinä sivussa - kuin itsestään - voi luokitella lähimmäisiään mm. lässyiksi, joojottelijoiksi, taviksiksi ja tietysti hissukoiksi.

Tässä tapauksessa olisi syytä määritellä 'maailmanparannus' uudestaan.

Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä ajat takaa. Minähän kuvailin itseäni enkä toisia. Toisista puhuin sen verran, että "olen ihan tavikselle hankala, rasittava you name it", mutta tämähän on kritiikkiä itseäni kohtaan, sillä tiedän kokemuksesta, että jos on kovin perus-Pertti, joka haluaa mukavaa, helppoa elämää, niin ei hän jaksa minun syväluotaavia keskusteluitani ja miksi-kysymyksiäni. Yksinkertaisesti ei vain jaksa, vaan pitää sitä raskaana. 

Kuten myös se koski lähinnä minua, että en ole kiinnostunut hissukoista. Tässä myös tulee juuri se suorasukaisuus esille, sillä en tiedä, mitä lisäarvoa tuo, että paketoin hissukat mahd. kauniisti, kun kaikki todennäköisesti ymmärtävät parhaiten tämän sanan avulla, mitä tarkoitan. Hissukat ovat niitä, jotka eivät tee oikein mitään, vaan mieluusti jumittavat poteroissaan sohvalla. Niin minäkin teen, mutta YKSIN ollessani.  

Minulle maailmanparannus merkitsee poliittisia agendoja, vähemmistöjen ja heikossa asemassa olevien aseman parantamista. Ei sitä, etteikö ihmisiä voisi pitää ärsyttävinä, taviksina, hissukoina tai muuten itselleni sopimattomina. 

Olisiko kuitenkin niin että juuri sinun leimaamis- ja luokittelumaailmassasi ei kannata kuulua sen enempää heikkoihin tai vähemmistöihin.

Sinusta ei tekstisi perusteella löydä syvällisyyttä parhaalla tahdollakaan. Kuluneita stereotypioita uusissa kääreissä.

Vierailija
625/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku puhui fiksusta ja kauniista naisesta, jolla miehiä riittää, mutta mieluummin on yksin kuin parisuhteessa. Sellaisen naisen itse tiedän. Kyseinen on kasvoiltaan kaunis ja pitää itsestään huolta, entisen miehen jälkeen päätynyt jäädä yksin.

Vierailija
626/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei halua aikuista lasta ja riippakiveä hoidettavaksi:D

Vierailija
627/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä pari, joita kuvailisin latistetuiksi’ - ovat ihan Ok perheistä, mutta heidät on kasvatettu malliin: ”et sä nyt kummoinenkaan ole, turha sun on yrittää koreilla, me ei olla kauniita, etkä sä oo kovin fiksukaan, älä edes kovasti yritä ettet vaan epäonnistu, pidä ajatuksesi omana tietonasi, ne voi olla jonkun mielestä noloja kun sä oot vaan tommonen, ja mit teetkin niin älä nyt vaan kuitenkaan MOKAA niin että me saadaan hävetä sua” Miten tällaisella ihmisellä voisi olla mitään positiivista ajatusta itsestään, ja jos joku vaikka tuleekin juttelemaan niin ne on ihan paineessa että ’mitä toi nyt musta muka haluaa’ - se on tositosi surullista, varsinkin kun molemmat on ihan oikein kivoja ihmisiä.

Vierailija
628/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku puhui fiksusta ja kauniista naisesta, jolla miehiä riittää, mutta mieluummin on yksin kuin parisuhteessa. Sellaisen naisen itse tiedän. Kyseinen on kasvoiltaan kaunis ja pitää itsestään huolta, entisen miehen jälkeen päätynyt jäädä yksin.

Tähän ei voi kommentoida muuta kuin, että naisen exä sai minkä halusi. Tietenkin miehellä on erossa tavoite ja toive, että kumppani ei enää seurustelisi yhdenkään miehen kanssa koskaan. Nainen ei ole päässyt koskaan exästään yli. Exä pyörii edelleen mielessä joka päivä ja vaikuttaa edelleen naisen arkeen ja valintoihin, vaikka parisuhde on on ilmeisesti päättynyt aikoja. Kannattaa tällaisessa tilanteessa mennä ammattiauttojan kanssa keskustelemaan. Tilanne ei varmastikaan ole myöskään sitä mitä nainen haluaa elämältään.

Vierailija
629/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

634 jatkaa.

Ja toisaalta pari serkkua, myös yksi mies, jotka on oikein kivoja ja nättejä, mutta heidät on opetettu siihen, että he ovat jotenkin niiin erinomaisesta suvusta ja mahdottoman täydellisin geenein varustettuja, että heidän kuuluu rakastua vain johonkin suunnilleen aatelissuvun jäseniin. (Oikeasti he ovat aika normaali suvusta. Toisella puolella on toki varallisuutta ja muutama omassa kaupungissaan tunnetumpi ’tärkeä’ henkilö, mutta sehän nyt ei tunnetusti tee koko suvun jäsenistä mitenkään sen erityisempiä saati määrittele sitä kenen kanssa joku satunnaisten sukulaislapsi sopii yhteen...

Vierailija
630/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen etsii alfaa, vaikka itse olisi beta.  Siinä se ikuinen dilemma on. Ulkonäkö on naiselle niin oleellinen asia, että tippuu vääjäämättä betaksi, vaikka kaikki muu ois kohallaan. Jos siis ulkonäkö on  vaatimaton.  Montako rumaa, mutta muuten fiksua, koulutettua ja mukavaa naista olette nähneet ns. alfaurosten käsipuolessa? Ihan sama onko koulutusta tai ei, jos ulkonäkö on hyvä, ni se riittää. Se on karu tosiasia, joka meidän naisten on vaikea hyväksyä. Kun nainen sitten saa ne paperit yliopistosta kouraansa, niin luullaan, että saadaan alfauros. Mutta kun ei se niin mene...

Minusta sinä vedät kyllä mutkia suoriksi. Keskimäärin ulkonäkö on parinvalinnassa varmasti miehille tärkeämpää kuin naisille, mutta kyllä ne miehetkin on lopulta yksilöitä, ihan samalla tavalla kuin me naisetkin. Minä ainakin tunnen useita miehiä, joille naisen koulutus, älykkyys ja sivistys eivät ole lainkaan yhdentekeviä. Oma puoliso mukaanlukien.

Vierailija
631/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei voi kommentoida muuta kuin, että naisen exä sai minkä halusi. Tietenkin miehellä on erossa tavoite ja toive, että kumppani ei enää seurustelisi yhdenkään miehen kanssa koskaan. Nainen ei ole päässyt koskaan exästään yli. Exä pyörii edelleen mielessä joka päivä ja vaikuttaa edelleen naisen arkeen ja valintoihin, vaikka parisuhde on on ilmeisesti päättynyt aikoja. Kannattaa tällaisessa tilanteessa mennä ammattiauttojan kanssa keskustelemaan. Tilanne ei varmastikaan ole myöskään sitä mitä nainen haluaa elämältään.

Väärin. Hän vain totesi, että parisuhde ei ole hänen juttunsa ja ei mies häntä jättänyt vaan toisin päin. Kuinka vaikea se on joidenkin ymmärtää, että toiset vain tykkäävät olla yksin ilman parisuhdetta?

Vierailija
632/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani pari reilu 30-kymppistä sinkku ystävääni ovat kummatkin todella topakoita tapauksia. Kumpikin halajaa parisuhdetta mutta muutamia lyhyempiä suhteita lukuunottamatta ovat pysyneet sinkkuina. He tekevät kaiken itse juuri sillä oikealla tavalla, eivät tarvitse apua. Kummatkin ovat mukavia mutta luulisin "syyn" olevan liian määräilevä luonne.

Vierailija
633/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Itselleni ovat tärkeitä yhteiset, liberaalit arvot sekä yleinen maailmanparannus

- Olen suorasukainen

- Olen ihan tavikselle hankala, rasittava you name it, sillä keskustelunaiheet ovat usein raskaita/vaativia

Jos on liberaali, älykäs ja tykkää pitää hauskaakin erinäisissä riennoissa, niin all good. ;)

Liberaali maailmanparannus on tärkeää ja siinä sivussa - kuin itsestään - voi luokitella lähimmäisiään mm. lässyiksi, joojottelijoiksi, taviksiksi ja tietysti hissukoiksi.

Tässä tapauksessa olisi syytä määritellä 'maailmanparannus' uudestaan.

Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä ajat takaa. Minähän kuvailin itseäni enkä toisia. Toisista puhuin sen verran, että "olen ihan tavikselle hankala, rasittava you name it", mutta tämähän on kritiikkiä itseäni kohtaan, sillä tiedän kokemuksesta, että jos on kovin perus-Pertti, joka haluaa mukavaa, helppoa elämää, niin ei hän jaksa minun syväluotaavia keskusteluitani ja miksi-kysymyksiäni. Yksinkertaisesti ei vain jaksa, vaan pitää sitä raskaana. 

Kuten myös se koski lähinnä minua, että en ole kiinnostunut hissukoista. Tässä myös tulee juuri se suorasukaisuus esille, sillä en tiedä, mitä lisäarvoa tuo, että paketoin hissukat mahd. kauniisti, kun kaikki todennäköisesti ymmärtävät parhaiten tämän sanan avulla, mitä tarkoitan. Hissukat ovat niitä, jotka eivät tee oikein mitään, vaan mieluusti jumittavat poteroissaan sohvalla. Niin minäkin teen, mutta YKSIN ollessani.  

Minulle maailmanparannus merkitsee poliittisia agendoja, vähemmistöjen ja heikossa asemassa olevien aseman parantamista. Ei sitä, etteikö ihmisiä voisi pitää ärsyttävinä, taviksina, hissukoina tai muuten itselleni sopimattomina. 

Olisiko kuitenkin niin että juuri sinun leimaamis- ja luokittelumaailmassasi ei kannata kuulua sen enempää heikkoihin tai vähemmistöihin.

Sinusta ei tekstisi perusteella löydä syvällisyyttä parhaalla tahdollakaan. Kuluneita stereotypioita uusissa kääreissä.

Niin, toisaalta voisin arvella, että täällä av-palstalla en pyrkinytkään esittelemään mitään syvällisyyttäni. Määrittele toki, mitä sinusta on syvällisyys? Minulle ne ovat pitkät keskustelut, joissa asioita käydään pitkällisesti läpi, oli asia sitten mikä tahansa. En nyt oikein tiedä, mikä sinua varsinaisesti korpeaa. Enköhän minä itse tiedä, mihin parisuhteeni ovat karahtaneet. Erikoista, kun joutuu täällä jo sitäkin puolustelemaan/selittelemään - aivan kuin joku ilmeisen vihainen poikamies tietäisi itseäni paremmin. 

Vierailija
634/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Hän vain totesi, että parisuhde ei ole hänen juttunsa ja ei mies häntä jättänyt vaan toisin päin. Kuinka vaikea se on joidenkin ymmärtää, että toiset vain tykkäävät olla yksin ilman parisuhdetta?

Viestissä lukee "entisen miehen jälkeen päätynyt jäädä yksin." Jotain isoa on siis pakosti tapahtunut, kun nainen on vielä joutunut jättämään miehen. Toisekseen jossain vaiheessa nainen on ollut hyvin halukas parisuhteeseen, mutta yhden(?) kokemuksen jälkeen on luopunut koko ajatuksesta. Nainen ei kerro syyksi elämäntilannetta tai ettei ole sopivaa tullut eteen, vaan erityisesti painottaa, että ei halua parisuhdetta ja haluaa olla yksin. Miksi? Joskushan oli toisin. Nainen nyt myös kuluttaa energiaa siihen, ettei ajaudu tilanteeseen, jossa saattaisi ihastua tai rakastua johonkin mieheen. Ei kuulosta hirveän kevyeltä valinnalta. 

Vierailija
635/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja vanha ja sellainen, joka ei ole oman mielensä kanssa tasapainossa. Tai sellainen joka metsästää miestä epätoivon vimmalla.

Vierailija
636/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestissä lukee "entisen miehen jälkeen päätynyt jäädä yksin." Jotain isoa on siis pakosti tapahtunut, kun nainen on vielä joutunut jättämään miehen. Toisekseen jossain vaiheessa nainen on ollut hyvin halukas parisuhteeseen, mutta yhden(?) kokemuksen jälkeen on luopunut koko ajatuksesta. Nainen ei kerro syyksi elämäntilannetta tai ettei ole sopivaa tullut eteen, vaan erityisesti painottaa, että ei halua parisuhdetta ja haluaa olla yksin. Miksi? Joskushan oli toisin. Nainen nyt myös kuluttaa energiaa siihen, ettei ajaudu tilanteeseen, jossa saattaisi ihastua tai rakastua johonkin mieheen. Ei kuulosta hirveän kevyeltä valinnalta. 

Et vissiin ole nainen itse. En ole kyseinen kirjoittaja, mutta minulla samanlainen tilanne. Parisuhteesta en saanut mitään mitä en yksin eläessäni saisi, en ikinä ole etsinyt parisuhdetta edes. Olen myös kauniiksi kehuttu, salilla paljon käyvä ja itsestäni huoltapitävä nainen, jolla on niin paljon muuta elämässä etten miestä tähän enää tarvitse:) tietenkin jos joskus hyvä putkahtaa jostain, voisin ehkä harkita. Pääasiassa nyt mies olisi kumminkin tiellä ja en jaksa niitä kaupassa kahville ehdottelijoita myöskään.

Ihanaa päivää sinullekin!

Vierailija
637/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On seurustellut ennemminkin ja todennut ettei se vaan ole hänen juttunsa. Mitään draamaa ole tapahtunut, itse hän totesi että tykkää olla enemmän itsekseen, mitäs pahaa siinä on? Ja ei hänelle kelpaisi sinunlaistesi palstalla oleva sinkkumies, ihan eri luokassa hänen miehensä painivat jos hän sellaisen ottaisi😊

Vierailija
638/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutten kelpaa edes rumille, lyhyille/punkeroille miehille koska kasvot ovat mitä ovat...

Vierailija
639/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani sinkku, josta miehet eivät tunnu edes alustavasti kiinnostuvan, on todella negatiivinen ja vähän raskas, ja hänen ensimmäinen reaktionsa lähes mihin tahansa tuntuu olevan "ähh, ei...". Monille miehille naisen iloisuus ja positiivisuus ovat tärkeitä kriteerejä, joten ehkä siksi tällä sinkulla on hankaluuksia. Hän ei myöskään ole kedon kaunein kukka, eikä myöskään puheidensa perusteella aktiivisesti lähesty miehiä. Naamalla on aina hapan ilme. En kuitenkaan häntä kovin hyvin tunne, joten nämä ovat vähän pintapuolisia arvioita...

Vierailija
640/751 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen suorasukainen

Minkä sortin liberaali mahdat olla? Kertomasi perusteella vaikutat enemmänkin joltain uusliberaalilta, kuin arvoliberaalilta.

Mistä sinä uusliberalismin keksit? En todellakaan ole, aivan kauhistus itselleni.

No kirjoituksesi perusteella vaikutat enemmän joltain ylimieliseltä Elina Lepomäeltä, kuin suvaitsevalta Pekka Haavistolta.

Eiks uusliberalismi kuitenkin liity ensisijaisesti tuottavuuteen, tehokkuuteen ja (yksityiseen) markkinatalouteen? Eikä ylimielisyyteen. 

Niin en mä tiedä, onko Pekka Haavistokaan niin innoissaan kokoomuslaisista, persuista ym. Mutta joojottelija ja kiltti Pekka on varmasti huomattavasti enemmän kuin minä. :) Ylimielisyyteen se ei silti liity vähääkään. Jännittävä tulkinta, josta ehdottomasti kysyisin livenä enemmänkin perusteluita, sillä minä taas näin kuvaukseni jälleen kerran varsin itsekriittisenä.

Mä olen myös hankala arvoliberaali maailmanparantaja enkä osaa keskustella kevyistä aiheista! En kuitenkaan voi penttilinkolamaisen kriittisyyteni vuoksi sietää joitakin syvällä mageen coolissa cityviher-vassarikuplassa eläviä tekopyhiä imagovapaamielisiä (yes offense), joten heidän joukostaan ei mulle miestä löytyisi. Mulla kyllä on mies, mutta mulla kävikin tuuri, koska löysin toisen samanlaisen jöröttäjän vierelleni. Yhdessä suhtaudumme kyynisesti, sarkastisesti ja välinpitämättömästi koko muuhun ihmiskuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi