Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
601/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillainen.

Vierailija
602/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minunkaltaiseni, joskin olen nelikymppinen. Syitä lienee muun muassa:

- Itselleni ovat tärkeitä yhteiset, liberaalit arvot sekä yleinen maailmanparannus

- En ole lässy, kiltti koriste-esine saati joojottelija

- Olen suorasukainen

- Olen kriittinen ja tarkka enkä ole kovinkaan innostunut suurpiirteisyydestä

- Olen ihan tavikselle hankala, rasittava you name it, sillä keskustelunaiheet ovat usein raskaita/vaativia

- En ole kiinnostunut hissukoista

Jos on liberaali, älykäs ja tykkää pitää hauskaakin erinäisissä riennoissa, niin all good. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta lisäyksenä vielä edelliseen: aikaa on tuhraantunut paljon siihen, kun on antanut mahdollisuuksia lisää ja lisää eikä ole uskonut intuitiota. Olen nimittäin myös todella sinnikäs suhdeyrityksissä enkä minä ole se, joka jättää, jos jotain lähtee yrittämään. 

Vierailija
604/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Itselleni ovat tärkeitä yhteiset, liberaalit arvot sekä yleinen maailmanparannus

- Olen suorasukainen

- Olen ihan tavikselle hankala, rasittava you name it, sillä keskustelunaiheet ovat usein raskaita/vaativia

Jos on liberaali, älykäs ja tykkää pitää hauskaakin erinäisissä riennoissa, niin all good. ;)

Liberaali maailmanparannus on tärkeää ja siinä sivussa - kuin itsestään - voi luokitella lähimmäisiään mm. lässyiksi, joojottelijoiksi, taviksiksi ja tietysti hissukoiksi.

Tässä tapauksessa olisi syytä määritellä 'maailmanparannus' uudestaan.

Vierailija
605/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva ja omanarvontuntoinen

Eli oletusarvoisesti miesten kanssa parisuhteessa elävät naiset ovat paitsi heikkoja, mutta kärsivät myös heikosta omanarvontunnosta?

Vierailija
606/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olen suorasukainen

Minkä sortin liberaali mahdat olla? Kertomasi perusteella vaikutat enemmänkin joltain uusliberaalilta, kuin arvoliberaalilta.

Vierailija
607/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamaton ja antamaton.

Vierailija
608/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen suorasukainen

Minkä sortin liberaali mahdat olla? Kertomasi perusteella vaikutat enemmänkin joltain uusliberaalilta, kuin arvoliberaalilta.

Mistä sinä uusliberalismin keksit? En todellakaan ole, aivan kauhistus itselleni.

Vierailija
609/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta minulla on sellainen kokemus ettei näissä sinkkunaisia tarvitse olla mitään ”vikaa”. Mieleen tulee nyt kolme naista, jotka eivät ole juurikaan seurustelleet ja mielestäni he ovat todella ystävällisiä ja mukavia ihmisiä. Ihan tavallisen näköisiä, eivät ehkä kaunottaria mutta eivät susirumiakaan (en kyllä tiedä edes ketään rumaa ihmistä). En usko että ovat kranttujakaan. Ajattelisin ettei ole vaan sattunut sopivaa miestä kohdalle.

Vierailija
610/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen suorasukainen

Liberaali maailmanparannus on tärkeää ja siinä sivussa - kuin itsestään - voi luokitella lähimmäisiään mm. lässyiksi, joojottelijoiksi, taviksiksi ja tietysti hissukoiksi.

Tässä tapauksessa olisi syytä määritellä 'maailmanparannus' uudestaan.

Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä ajat takaa. Minähän kuvailin itseäni enkä toisia. Toisista puhuin sen verran, että "olen ihan tavikselle hankala, rasittava you name it", mutta tämähän on kritiikkiä itseäni kohtaan, sillä tiedän kokemuksesta, että jos on kovin perus-Pertti, joka haluaa mukavaa, helppoa elämää, niin ei hän jaksa minun syväluotaavia keskusteluitani ja miksi-kysymyksiäni. Yksinkertaisesti ei vain jaksa, vaan pitää sitä raskaana. 

Kuten myös se koski lähinnä minua, että en ole kiinnostunut hissukoista. Tässä myös tulee juuri se suorasukaisuus esille, sillä en tiedä, mitä lisäarvoa tuo, että paketoin hissukat mahd. kauniisti, kun kaikki todennäköisesti ymmärtävät parhaiten tämän sanan avulla, mitä tarkoitan. Hissukat ovat niitä, jotka eivät tee oikein mitään, vaan mieluusti jumittavat poteroissaan sohvalla. Niin minäkin teen, mutta YKSIN ollessani.  

Minulle maailmanparannus merkitsee poliittisia agendoja, vähemmistöjen ja heikossa asemassa olevien aseman parantamista. Ei sitä, etteikö ihmisiä voisi pitää ärsyttävinä, taviksina, hissukoina tai muuten itselleni sopimattomina. 

Vierailija
611/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen suorasukainen

Mistä sinä uusliberalismin keksit? En todellakaan ole, aivan kauhistus itselleni.

No kirjoituksesi perusteella vaikutat enemmän joltain ylimieliseltä Elina Lepomäeltä, kuin suvaitsevalta Pekka Haavistolta.

Vierailija
612/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala, epäkypsä, epävarma.

Vierailija
613/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on että yksinäisiä miehiä on enemmän kuin naisia huomattavasti ja mies jää helpommin yksin vaikkei olisikaan huonokuntoinen ruma rapajuoppo tai pettäjä. Niin moni tavoittelee näitä mr täydellisiä. Sanoisin että jos olet miehenä lyhyt ja babyface etkä ole rikas tai menestyvässä " siistissä " ammatissa niin kertoimesi naisten suhteen ovat todella huonot sillä ihan hirvittää miten kriittisiä naiset ovat esim henkilön pituuden suhteen 

Vierailija
614/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas.

Miestä ei tarvita mihinkään.

Vierailija
615/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen suorasukainen

No kirjoituksesi perusteella vaikutat enemmän joltain ylimieliseltä Elina Lepomäeltä, kuin suvaitsevalta Pekka Haavistolta.

Eiks uusliberalismi kuitenkin liity ensisijaisesti tuottavuuteen, tehokkuuteen ja (yksityiseen) markkinatalouteen? Eikä ylimielisyyteen. 

Niin en mä tiedä, onko Pekka Haavistokaan niin innoissaan kokoomuslaisista, persuista ym. Mutta joojottelija ja kiltti Pekka on varmasti huomattavasti enemmän kuin minä. :) Ylimielisyyteen se ei silti liity vähääkään. Jännittävä tulkinta, josta ehdottomasti kysyisin livenä enemmänkin perusteluita, sillä minä taas näin kuvaukseni jälleen kerran varsin itsekriittisenä.

Vierailija
616/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ystäväpiirissä seuraavat tapaukset:

- naisen pituus yli 190cm. Miehen tulisi olla häntä pidempi ja urheilullinen. Nainen ok näköinen. Ujo?

- monilla sinkkukavereilla 25-50v. arvot eivät kohtaa miesehdokkaiden kanssa ja niistä ei olla valmiita joustamaan

- liian nopeasti pitäis päästä vihille -> miehet perääntyvät

- etsivät sadun prinssiä ja täydellistä ihmistä

Vierailija
617/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ns kaunis ja älykäs nainen jättää nykyään nuo miehet narikkaan. Kun ovat sellaisia sikoja. Sanoohan tuo #metoo kampanjakin aika tavalla. ;)

Mikä onkaan helpomaa, saada seuraa kun haluaa - tai pitää noita sopivasti kaveritasolla max - ellei etsi sitten fkbuddeja. Heitähän löytyy varmasti, jos haluaa. Ihan sama, mikä on ulkoäköseikka kenelläkin.

Naiset eivät vaan jotenkin enää jaksa täyttää metsäläismiesten halukuohuja ja olla ilmaisia terapeutteja. Äidin pikku mussukoille. Ehkä oikeat miehet sitten saa niitä oikeita naisia. Ne on vaan varmaan vähän vähissä nykyään armaasta Soomen maasta.

Enää ei ole sitä sosiaalista painetta pariutua, jos ei vaan sikailumiehet kiinnosta. Eronhan nainen ottaa yleensä eikä mies. Että sillä lailla

Itse olen juuri tällainen. Ei pahemmin kiinnosta, vaikka olisi mistä valita.

Vierailija
618/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sellainen, joka ei koe seksuaalista vetoa miehiä kohtaan

Vierailija
619/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on luonteeltaan nörtti, mutta rakastuu/ihastuu/kiinnostuu aina vain cooleihin todella hyvännäköisiin "mallipoikiin" jotka ikävä kyllä eivät vilkaisekaan häneen. Ei tule kuuloonkaan että joku "ruma" tavis olisi kiinnostava. En voi ymmärtää tälläistä pakkomiellettä ulkonäöstä. Tottakai minustakin on kiva katsella hyvännäköisiä miehiä, mutta olen rakastunut ihan tohon omaan Perus-Pertsaan ja hän kelpaa hyvin :). 

Itsellä taas se ongelma, että olen ruma mutta ihastun tavallisen näköisiin miehiin 😢

Vierailija
620/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä keksinkin yhden lisää. Lapset eivät ole ongelma, mutta itseäni ei viehätä mikään "oon neljä päivää kuukaudessa lasten kanssa" -mies. Jos on lapsia hommattu, ois syytä myös huolehtia niistä kunnolla eikä kipata kaikkea toisen niskaan. No, näitä "joskus näen viikonloppuna" -isiähän riittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi