Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon raitapaitaan pukeutujat: luuletteko olevanne muodikkaita/ hyvinpukeutuneita??

Vierailija
17.01.2006 |

Sehän on mitä karmaisevin kuosi, joka sopii ainoastaan pyyhkeisiin ja lakanoihin! Vaakaraita lisäksi leventää, mitä monikaan ylipainoinen ei ole tullut ajatelleeksi.

V*ttu, että huvitta yks eukko töissä, joka aina suureen ääneen arvostelee mitä kauneimpia naisia lehdissä/ teeveessä (itse on ylipainoinen ja lyhyt tappi). Hän on mitä ilmeisimmin suuri Marimekko- fani, ja pukee perheensä päästä jalkoihin raitakuosiin. Meinasin revetä kun hänen miehellään oli yksi päivä palaverissa turkoosi tasaraita- paita tungettuna ruskeiden lahkeista lyhyiden housujen kaulukseen...

Käyttäkää mieluummin vaikka yöpaitana...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tehty merseroidusta puuvillasta, eli pysyvät miellyttävinä ja pehmeinä vuodesta toiseen. Väri yhdistelmiä on hurjasti, ja sopivat hyvin farkkujen kanssa, ja lisäksi ovat kotimaisia. Ja ne ilahduttavat aina silmää. Hyvä Marimekko! Ja jos et tiennyt niin niitä saa myös kirppareilta, ja keskihinta on 2 e, ei paha vai mitä?

ainakaan minun silmääni, marimekko kuosi on oikea migreeni kuosi. Ja tunnen myös yhden perheen, jossa koko perhe pukeutuu marimekon raitakuosiin. Aika tossukka saa mies olla kun suostuu sellaisen päälleen vetämään.

Ootko tullut ajatelleeksi?

Vierailija
22/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joskus tasaraitapaitaa töissä, koska se on niin kertakaikkisen mukava. Myös kotipaitana saatan käyttää. Lapsen päällä tasaraitapaita voi olla jopa nätti/tyylikäs, mutta naiselle se on tosiaan mukava arkipaita ja miehellä aika koominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kirkkaista väreistä. Ja mulla on muutakin värikästä kuin maripaidat. Saan niistä sitäpaitsi ilahtuneita kehuja ihmisiltä (värikkäistä vaatteista). Mua aina jotenkin säälittää nuo ihmiset, jotka pukeutuvat vain beessiin, valkoiseen, harmaaseen ja mustaan. Miten ikävä fiilis täytyykään olla, kun ei näe värin väriä missään ja vuodenaikakin on mikä on.

erikoinen kun pukeudut värikkäästi (marimekkoon)? Harvemmin niitä ihmisiä enää on, jotka pukeutuvat vain mustaan ja valkoiseen, vai missä sinä vietät aikaasi? Kyllä minä näen päivittäin värikkäästi pukeutuvia ihmisiä eikä Marimekosta ole tietoakaan.

Vierailija
24/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ap:n kaltainen aivopuutosääliö on muiden kuteista. Ja voi hirvitys, mä käytän Marimekon pallopaitoja jopa pyöriessäni yliopistolla. (Varmasti pallopaidat menevät samaan kastiin raitapaitojen kanssa, vai mitä?)

Vierailija
25/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä näkee just niillä mammoilla tuolla jotka ei lapsen saannin jälkeen huolehdi itsestään vaan pukeutuu just noihin paitoihin,kulkee meikittä ja hiukset sekaisin.

Vierailija
26/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ikinä nähnyt kenelläkään marimekon raitapaitaa ja olen kuitenkin helsingissä asunut koko ikäni joten ihmisiä riittää.

Vierailija
27/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti ihmisiä ja silti jouduin just googlella etsimään kuvan marimekon raitapaidasta kun en edes tiennyt millainen se on.

Kuvissa näky tavallinen paita jossa raitoja.En pukisi päälleni mut en kyl tajua miten jotain voi ärsyttää tollanen.Ihan perusvaate joka ei mulla aiheuttanut mitään tunteita.

Vierailija
28/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://magicpoks.indiedays.com/ tyylikkäämpää naista saa hakea kuulkaa. lapsi mies koira oma koti ja noin upeasti pukeutuu. myös niihin maripaitoihin. markettivaatteisiin pukeutuvat repikää siitä. niin.

Vierailija
29/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan kuvittele olevani erityisen tyylikäs raitapaita päällä, mutta ei se minusta ero mitenkään onko minulla tavallinen henkkamaukan t-paita ja farkut vai marimekon raitapaita ja farkut. Ihan samanlaista tyyliä molemmat on. Itse olen kyllä hoikka, joten ei pari raitaa minusta lihavaa tee.

Vierailija
30/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla molemmilla reilusti ylipainoa ja Marimekon raitapaidat, miehellä sininen ja naisella punainen :D

Vierailija
31/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://indiedays.com/showroom/marimekko-converse/

Ei se paita, vaan miten (ja kuka) sitä käyttää...

Vierailija
32/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mustavalkoiset raidat ovat klassikko, mutta tänä kesänä raitaprinttejä nähdään myös värillisinä. Catwalkien väri-iloittelu on tarttunut niin arki-, juhla- kuinurheiluvaatteisiinkin. Itse himoitsen vihreävalkoista raitapaitaa, joka näyttää suloiselta valkoisten sortsien kanssa." (Muotitoimittaja Emilia Laitanen, Trendi, heinäkuu 2011, s. 55.)

"Mustavalkoisella paidalla et voi mennä vikaan. Yhdistä - melkein mihin vain" (Trendi, heinäkuu 2011, s. 70). Kyseessä on siis Cosin vaakaraitainen paita, jossa on kolmeneljäsosaahihat.

Kyllä Marimekon raitapaitakin voi olla muodikas, jos koko on pukeutujalle riittävä ja paita on asustettu ajanmukaisesti. Itse vierastan maripaidoissa vain niiden pientä kaula-aukkoa ja muodistaisin sen väljemmäksi, jos joskun sattuisin kyseisenlaisen paidan omistamaan. Tukevalle ihmiselle vaakaraita ei oikein sovi, sillä se antaa leventävän vaikutelman.

Vierailija
33/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitakuosi on aina muodissa, sehän on klassisen pukeutumisen numero uno. Varsinkin mustavalkoinen raitakuosi.

Enemmän mua huvittaa ihmiset, jotka pukeutuu johonki ihme glitteri-juttuihin ja yleensä niillä samoilla tyypeillä on jalassa farkut, jotka on valmiiks kulutetut. Rumat! Ja yleensä niissä farkuissa on vielä jotain glitteriä mukana.

Marimekon raitapaita todellakin voi olla tyylikäs, jos sen osaa yhdistää oikein. Oon nähnyt kaupungilla muutamia keski-ikäisiä naisia, jotka näyttää todella tyylikkäiltä sellasessa marimekon raitapyjamassa!!!

Repikää siitä

täs vielä vähän lisää asiaa:

http://go4itvol2.indiedays.com/tag/kuuminta-hottia/page/2/

Vierailija
34/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen vaatteet ovat sellaisia turvallisia Suomi-klassikkoja, joita on hyvä olla kaapissa edes yksi, että maailmassa olisi jotain pysyvää. Vai oikein karmaiseva!

Vierailija
35/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kuosit silmääni miellytä mutta kyllä raitapaita esimerkiksi on kivan pirteä. Olen hoikka, joten voin kyllä käyttää sen puoleen.

Vierailija
36/51 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös! Ihan järkkyä.

Vierailija
37/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko herättä vanha keskustelu.

faktahan on, että vaakaraita pidentää ja hoikentaa enemmän kuin pystyraita.

jotkut kuvittelee, että pystyraita hoikentaa. väärin! se vaan korostaa vartalon muhkuroita myötäilemällä niitä. vaakaraita ei syyllisty tähän. 

Taiteilijat ja tieteilijät on tiennyt tämän vuosisatoja. vaakaraita antaa vartalolle jatkumoa, pituutta, joka siis optisena harhana hoikentaa.

(mutta lisään, että myönnän, marimekon raitapaidat on kamalan rumia.)

Vierailija
38/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2011 klo 17:35"]

sitä näkee just niillä mammoilla tuolla jotka ei lapsen saannin jälkeen huolehdi itsestään vaan pukeutuu just noihin paitoihin,kulkee meikittä ja hiukset sekaisin.

[/quote]

Olen nähnyt Marimekon vaakaraitaa useillakin 14-16 v. emorokkareilla, tosin pari vuotta sitten, jolloin se kai oli muotia niissä piireissä. Hienosti yhdistetty muuhun tyyliin! Itse voisin Marimekon raitapaidan ostaa ihan siitä syystä että se näyttää ja tuntuu hyvältä. Lihottavasta vaikutuksesta en tiedä, mutta olen onneksi hoikka.

Vierailija
39/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousiko muilla tämä viesti uusien joukkoon? Viimeisin viesti on sentään vuodelta 2011.

Mystistä

Vierailija
40/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista, että katsot vaimon (se työpaikan eukko) olevan vastuussa miehen pukeutumisesta. Eikö aikuinen mies päätä ihan itse mitä päälleen laittaa? Olenko minä ymmärtänyt nyt jotain oleellisesti väärin? Olisiko minun pitänyt ostaa miehelleni vaatteet?

Ap.mikä se asia oikeasti on, joka tuossa työpaikallasi olevassa naisessa oikeasti sinua riepoo? En usko, että jonkun työkaverin miehen marimekkokuosi oikeasti tuollaisen purkauksen saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi