Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos kukaan muu av-mamma ollut nuoruudessaan bändäri? Siis ihan

Vierailija
29.09.2011 |

oikea rokkihuora >:) Ja niin, voitte säästää säälinne, mulla oli oikeasti kivaa. Hitto kun ois vieläkn yhtä kaunis ja hoikka ja osais elää hetkessä, tuntuu että 10 vuodessa musta on tullut vaan TYLSÄ.

Vaikka oon tyytyväinen nykyiseen elämääni, hetkittäin kaiholla muistelen sitä elämäntapaa, keikkoja, jatkoja ja hotelliöitä rokkibändien kans :) Ja sen aikaisia ystäviäni. Niisk.

Kommentit (265)

Vierailija
181/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen tehneet itse mitään sellaista, mikä pitäisi mielenkiintonne yllä? En mäkään tuomitse, mutta tavallaan käy sääliksi, jos rokkareiden kanssa hengailu on ollut paras vaihe elämässä. Miksei voisi itse tehdä jotain merkittävää tai edes omasta mielestä mielenkiintoista? Kun ei ne muusikot puolestaan taida kauheasti muistella teitä jälkeenpäin.

Vierailija
182/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mielestä se musiikin syntyminen ei ole mitään salatiedettä, teen sitä itse. Valtaosa ihmisistä ympärillä on muusikoita, joten en näe heissä mitään erityistä hehkua, muuta kuin sen hienon puolen että muusikon kanssa tuntee helpommin olevansa samalla aaltopituudella kuin ei-muusikon kanssa.

Ja jos kohtaan muusikon jota toden teolla arvostan, viimeinen asia jota tämän kanssa haluan on seksi. Kerran olen ollut tilanteessa jossa minulla olisi ollut mahdollisuus nusaista todella paljon kunnioittamani muusikon kanssa, mutta kumpikin meistä tajusi ettei se ole kovinkaan hyvä idea. Sen sijaan vaalin lämmöllä muistoa kauniista sanoista, joita hän lausui osaamisestani muusikkona. Niillä on mulle mittaamattoman paljon enemmän merkitystä kuin satunnaisella seksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinvartijat löysi tämänkin ketjun ;)

Mikä IHME siinä on, kun naiset sekstaa miesten kanssa, niin aina ajatellaan että nainen on se hyväksikäytetty? Miksei kukaan ajattele niin päin, että bändärit käytti hyväkseen näitä rokkareita? Kaikki ne on kuitenkin olleet bändäreitä omasta vapaasta tahdostaan. Se oli niiden mielestä HAUSKAA.

Ja sitä paitsi: eihän tässä oikeasti ole KETÄÄN hyväksi käytetty. Jos kumpikin tekee jotain vapaaehtoisesti, niin eikö sen pitäisi olla ihan ok?

Vierailija
184/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No feministien mielestä nainen ei kykene omiin päätöksiin ja on aina hyväksikäytetty.

Vierailija
185/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varmaan aina tautista menoa. Sorry, mua oksettaa tommonen. Tosin oksettaa mua sekavassa tilassa baarista isketyt yhden yön jututkin.

Naisia arvotetaan edelleen käytöksen (ja ulkonäön) kautta. Ja valitettavasti jos ja kun se 1/10 naisesta käyttäytyy kuin katuhuora, leimautuvat muutkin. Kuvittelette kai, ex-bändärit, että teitte jotakin naisten seksuaalista vapautumista ja tasa-arvoa edistävää, mutta eipä pidä paikkaansa. Jos lukee yhdenkään bändin omaelämänkerran, sieltä saa tietoonsa, että jopa näitä bändäreitä jyystävät "tähdet" pitävät heitä täysinä friikkeinä ja tavallaan hyvin vastenmielisinäkin.

Jos Vince Neil toteaa muistelmissaan, että ei tajua, miksi ne naiset alentuvat bussipanoiksi, pistää se miettimään. Koska siinä on aikamoinen rokkisikojen kruunaamaton kuningas.

Vierailija
186/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...

Miksikäs niitä miehiä voisi sitten kutsua, kun alentuvat panemaan "friikkiä" ja "bussipanoa"?

Hmm....

Vierailija
187/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinvartijat löysi tämänkin ketjun ;)

Mikä IHME siinä on, kun naiset sekstaa miesten kanssa, niin aina ajatellaan että nainen on se hyväksikäytetty? Miksei kukaan ajattele niin päin, että bändärit käytti hyväkseen näitä rokkareita? Kaikki ne on kuitenkin olleet bändäreitä omasta vapaasta tahdostaan. Se oli niiden mielestä HAUSKAA.

Ja sitä paitsi: eihän tässä oikeasti ole KETÄÄN hyväksi käytetty. Jos kumpikin tekee jotain vapaaehtoisesti, niin eikö sen pitäisi olla ihan ok?

Mun mielestä ihminen nyt vaan antaa itsestään vähän vajaan kuvan nussiessaan jonkun kanssa siksi että se on muusikko, tai siksi että se on näyttelijä, tai siksi että se on poliisi, tai ylipäätään minkään tittelin tai aseman tai ammatin vuoksi. Oli sitten mies tai nainen.

Ja onhan se nyt vaan valitettavasti vähän ikävä asetelma, että niistä vapaaehtoisista osallistujista toinen kattoo toista suorastaan ylöspäin, ja toinen pitää toista säälittävänä kertakäyttötavarana ja leluna jolla on hauska leikkiä. Ihan sama kumpi niistä on mies ja kumpi nainen, vai ovatko molemmat jompaakumpaa sukupuolta.

Itselläni on ollut kyllä irtosuhteita ja parhaita ovat olleet ne joissa on aistittavissa tasavertainen suhtautuminen tilanteeseen ja siihen toiseen henkilöön. Paha maku sen sijaan on jäänyt kokemuksista, joissa olen itse pitänyt siitä toisesta ihmisestä mutta huomannutkin ettei sillä toisella olekaan mua kohtaan mitään inhimillistä kunnioitusta, tai vastaavasti jos olenkin tajunnut että se toinen tykkää musta ihan oikeasti ja minä vain tahdon sikailla.

Eli jos kumpikaan ei arvosta toistaan ja haluaa vain leikkiä, ihan OK. Sellainen seksi ei kyllä yleensä ole kovinkaan kaksista. Vastaavasti jos molemmat osapuolet arvostavat toisiaan, seksi voi olla oikein kivaa.

Vierailija
188/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä kirjoittavat naisista johonkin kirjaan ja sanovat naisia oksettaviksi. Hienoja miehiä.

Vierailija
189/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ollut yhtään omanasrvontuntoa - miten oikein pystyitte vajoamaan noin alas. Eikä näytä vieläkään nolottavan. Oletteko lapsillenne kertoneet bändärimenneisyydestänne? Toivotteko että myös tyttärenne ryhtyy teininä bändäreiksi? Huoraamisen vielä ymmärrän, sitä on joidenkin pakko tehdä saadakseen rahaa elämänsä kustantamiseen. Mutta että vapaehtoisesti kiertää bändiläisestä toiseen hyväksikäytettävänä, eikä vielä kymmenienkään vuosien päästä näytä ymmärtävän sitä...

hyväksikäyttämisestä.

Vierailija
190/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...

Miksikäs niitä miehiä voisi sitten kutsua, kun alentuvat panemaan "friikkiä" ja "bussipanoa"?

Hmm....

itsetuntoa kun mimmit ovat valmiita ihan mihin tahansa nöyryytyksiin siksi että sattuu olemaan muusikko.

Luulen että se vääristää suhteellisuudentajua ja mieltä, kun huomaa voivansa leikkiä muilla ihmisillä ja nämä silmät kiiluen suostuvat mihin tahansa.

En voi vannoa etteikö itseäni esim. Vince Neilin tilanteessa olisi nuorena houkutellut kokeilla mitä kaikkea minun on mahdollista tehdä ilman että kukaan katsoo voivansa siitä suuttua tai loukkaantua.

Vierailija
191/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaveripiirini oli.

Minusta tämän ketjun moralisoivat kommentit ovat typeriä, ja tulevat ihmisiltä, joilla ei ole mitään käsitystä asioista. Jonkun unelma on se valkoisin sävyin sisustettu koti ja pari kaunista lasta, jonkun unelma on jotain muuta.

En ole itse kaunis ja muutenkin olin nuorena enemmän seinäruusu, joten en ollut mitään bändäriainesta. Meidän nuoruudessa kuunneltiin paljon musiikkia, puhuttiin musasta, käytiin festareilla, ihannoitiin bändejä ja musiikkia joten nuo bändäröinnit olivat aivan luonnollinen jatkumo.

Itse kyllä ajattelen, että tuo maailma on miesten maailma, jossa naisilla ei välttämättä ole parhain asema. Mutta toisaalta - Courtney Love oli myös alkuaan bändäri. Jos ajattelen kaverieni kokemuksia niin ei heidän asemansa silloin teininä ollut kovin hääppöinen juosta jonkun bändin perässä mutta sitä kautta he ovat kuitenkin päässeet piireihin ja nykypäivänä tuntevat sellaiset peruspärstät (tässäkin ketjussa mainittu) ja kun itse vielä liikkuvat piireissä, ovat jotkut noista vanhoista panoista heidän tuttujaan tai hyödyllisiä kontakteja. Kyse on kuitenkin elämäntavasta, johon liittyy muutakin kuin paneskelu. Intensiivisintä aikaa taisi olla sellainen, kun kaverini olivat tiivimmin tekemisissä yhden bändin kanssa, oli romanssia ja rock'n'roll -draamaa. Kaverillani oli sivusuhde yhden bändin mieheen. Hänen tyttöystävänsä asian selvittyä baarissa ja poltti kaverille tupakalla jäljen ohimolle.

Minulle oli todella mukavaa, kun juttelin ystäväni miehen kanssa, joka aikoinaan kiersi muusikkona. Hän sanoi, että kyllä siellä jatkoilla tapahtui ihan suoranaisia raiskauksiakin. Minulle vaan oli mukavaa, että joku ymmärsi, mistä on kyse. Kyllä aina kun on muusikkoja, niitä naisiakin riittää.:) Itse koen kuitenkin tuon elämäntavan ja piirit tuhat kertaa kiinnostavampina kuin sellaiset ihmiset, jotka eivät ole kiinnostuneet juuri mistään. Pidän siis musadiggareita omalla tavallaan syvällisinä.:)

Voin siis sanoa, että koen ymmärtäväni tuon maailman arvoja, mutta en täysin ihannoi. Tuo maailma on kovin raadollinen. Yksi juttu on tietysti päihteiden käyttö, joka tuli noihin suhteisiinkin väliin.

Vierailija
192/265 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat painua suojelemaan niitä pedofiilejä. OKSETTAVA LAHKO =lasten hyväksikäyttäjiä ja niiden ymmärtäjiä..

Minäkin just googlasin Nikki Sixxiä ja huomasin tämän ketjun siitä..

Täällä kanssa yksi bändäri tai ehkä ei ihan täysverisin sellainen, seukkasin aikoinaan tosi kauan erään muusikon kanssa ja hänen kautta pääsin "piireihin" . kun suhde loppui niin ystävät, tutut yms säilyivät ja pääsin kenen bändin tahansa takahuoneisiin bilettämään. Sänkyyn en mennyt läheskään kaikkien kanssa

Aikaa noin 10-15 vuotta ja VARMAAN tunnen osan teistä...

Vierailija
193/265 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämmöiset bändit jotka on soittaneet jo monta kymmentä vuotta ja jäsenet vaan vanhenee niin valkkaakohan ne enää naisia keikoillaan, milloin se homma loppuu vai kestääkö aina vaan? Onko puolisoilla asian kanssa mitään tekemistä? Ajatellaan vaikka Whitesnakea, no bändin keulakuva on 64, mutta esim. kosketinsoittaja ja basisti jotain nelikymppisiä.  Ehkä heille voi löytyä paremmin tarjontaa nykyisellään kuin laulajalle.

Vierailija
194/265 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
195/265 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauska lukea oma, vuosien takainen kommentti tästä ketjusta.:)

Vierailija
196/265 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä keskustelu :)

Ittellä ei ole mitään sen kummempaa bändäritaustaa, mitä nyt satunnaisesti kavereiden kautta päässyt joskus takahuoneisiin istuskelemaan / noissa bändikuvioissa pyörinyt.

Olisko teillä kellään vinkata mitään hyviä kirjoja tms. jotka kertoisivat bändärikulttuurista?

Pamela Des Barresin  I´m with the band

Vierailija
197/265 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuka puhui 14-vuotiaista.. Eihän sen ikäisten pitäisi edes olla baareissa. Mutta juu, itse olen kyllä kaunis, joten en ihmettele miksi flirttailu tehosi ;)

Mä en kyllä valitettavasti uskalla sanoa artistien/bändien nimiä. Suomi on sen verran pieni maa, että mut tunnistettaisiin kyllä heti jos eräät ihmiset tänne päätyisi lukemaan. Ja kun näistä mun seikkailuista ei ole sitä 20-vuotta, vaan on suht tuoretta meininkiä ja artistit tällähetkellä pinnalla. Mutta sen verran voin kertoa, että kyseessä on aina mun kohdalla ollut artisti, jota olen fanittanut ja bändiläiset ovat tulleet siinä sivussa. Eli en sinäänsä ole fanittanut bändiläisiä, mutta kun heihin on tutustunut, on myös päässyt jatkoille itse artistin kanssa ja samalla myös alkanut kiinnostaa sitten ne bändiläiset.. Jossain vaiheessa bändiläisten tapaamista odotti jo sitten enemmän kuin itse artistin, sillä heiltä sai sitten myös sitä romantiikkaa ja tunteetkin olivat mukana :)

Tämä kai tuossa bändarijutussa ulkopuolista säälittää. Bändarista hienoa ja jännää, ihailee ja ihastuu, bändiläiset suhtautuvat pikkuhuoriin niinkuin aiemmin on kuvattu. Ja niillä Prinsessa65:silla ei kovin häävi maine omilla kotipaikoillaan ollut, harvempi haluaa panopuuta vaimokseen.

Vierailija
198/265 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulettiinko ja soiteltiinko siellä takahuoneissa?

Vierailija
199/265 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändäri aka groupie ei meinaa suoranaisesti seksiä vaan groupie nimitystä periaatteessa voi kyllä käyttää ihan vain kaveriksi ja seuraksi pyrkiviltäkin. Raja on häilyvä siinäkin. Osasta tulee oikeasti ystäviä yms. Ei ne aina ole naisia ja ei se aina ole seksiä.

Ei ne kaikki naiset halua miksikään bussipanoiksi ryhtyä tai ketään varsinaisesti itselleen vaikka varmasti ihastusta voi olla ilmassa mikä on normaalia.

Jätetään se yleistäminen pois ja leimaaminen.

Vierailija
200/265 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kattelin kuinka Steven Tylerin naisystävä on 32 vuotias, eli ikäeroa on yli neljäkymmentä vuotta.

Kyllä vanhatkin jaksaa ja tuskin Vince Neil on ihan munkiksi alkanut.

Nikki Sixxistä puhumattakaan.