Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos kukaan muu av-mamma ollut nuoruudessaan bändäri? Siis ihan

Vierailija
29.09.2011 |

oikea rokkihuora >:) Ja niin, voitte säästää säälinne, mulla oli oikeasti kivaa. Hitto kun ois vieläkn yhtä kaunis ja hoikka ja osais elää hetkessä, tuntuu että 10 vuodessa musta on tullut vaan TYLSÄ.

Vaikka oon tyytyväinen nykyiseen elämääni, hetkittäin kaiholla muistelen sitä elämäntapaa, keikkoja, jatkoja ja hotelliöitä rokkibändien kans :) Ja sen aikaisia ystäviäni. Niisk.

Kommentit (265)

Vierailija
201/265 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kenellekään kokemuksia David Lee Rothista ennenkuin hän menetti tukkansa?

Vierailija
202/265 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kenellekään kokemuksia David Lee Rothista ennenkuin hän menetti tukkansa?

David Lee Roth oli varsinainen ilmestys nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/265 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä lisää bändäri tarinoita?

Vierailija
204/265 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyy särin kuukausiliitteessä oli joskus 1992 tai 1993 juttu bändäreistä ja pari heistä oli hengaillut Billy Idolin kanssa ja yksi bändäreistä oli päätynyt rokkitähden kanssa poreammeeseen juomaan Jack Danielsiä,

Muistaako kukaan palstalaisista? Kenties joku palstan bändäri oli yksi noista haastateltavista.

Vierailija
205/265 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 v teinityttären seinä on täynnä Kiss, Gunnarit, Mötley crue, Hanoi Rocks, HC superstar jne jne julisteita ja tyttö fanittaa täysillä ko. artiseja/bändejä ja voi kun tietäsis kenen kanssa äiti on ollut silleen tai kenen kanssa on vieläkin kaveria (lähinnä s-postilla)...

ei tiedä, että olen ex bändäri tai tavallaan en bändäri. Liikuin piireissä ex. poikaystäväni kautta ja tunsin KAIKKI ja pääsin minne vaan. Muutaman kanssa olen pannut mutta suurin osa on tuttuja/kavereita

Tämä on jotenkin ihana :) Ja hyvä musamaku siirtynyt äidiltä tyttärelle.

Ketjussa on vähän kahdenlaisia "bändäreitä". Osa näitä Suomen pikkubändien tyttöjä ja sitten näitä megabändejen tyttöjä. Itse seurannut rokkipiirejä sivusta pari vuosikymmentä ja ylikin. Bändäri en ole ollut, seurustellut muutaman kotimaan bändin jäsenen kanssa. Itse olin tuolloin 80-luvun lopulla vielä alaikäinen, mutta notkuttiin hotelleilla ja oltiin nimmarijahdissa :) Meitä pari vuotta vanhemmat sitten olivatkin jo bändäreitä, ei siellä alaikäset oikeastaan bändejen kanssa henganneet. Nimmareita löytyy Mötleystä Skid Row:hun, Gunnareista Kreatoriin ja Slayeriin.

Biletettykin on bäkkäreillä sitten vähän vanhempana, Suomessa ja Englannissa sekä euroopan festareilla. Mutta suuri osa noista tarinoista on kyllä aika liioiteltuja, tai pätee lähinnä tuonne kasaritukkabändeihin.

Julkisuudessa tosiaan on useampiakin noita "kulta-ajan" bändäreitä. Töissä tv:ssä, radiossa, musabisneksessä. Tuttuja naamoja mihin törmää kun joku isompi bändi tulee Suomeen. Kuten nyt Mötleyn keikalla, hyvät oli jatkobileet mutta meno ei todellakaan samanlaista kuin 20v sitten ;)

Kiva ketju kaikin puolin!

Keitäs nykyajan bändäreitä on telkkarissa tai radiossa.

Mulle tulee Heta Hyttinen mieleen, mutta en tiedä onko hän ollut bändäri - hänestä saa sellaiset vibat.

Vierailija
206/265 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vuosia sitten Rockin seksuaalisuus kirjan, siinä oli juttua niin ulkomaisista kuin suomalaisista bändäreistä. Suomessa bändärit tarjoilivat yläosattomissa drinkkejä ulkomaalaisille tähdille.  Roger Daltreyllä on useita lapsia bändäreitten kanssa. Kertoi elämänkerrassaan, että vaimon kanssa oli sopimus, että kiertueella voi tehdä mitä haluaa. Jostain muistelen juttua, että joku ulkomainen bändi pyysi naisia. Paikalle lähetettiin toimittaja Heli Nevakare, eivät olleet oikein mielissään asiasta. 

Vierailija
207/265 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka ei ole ollut bändärinä, ikää on 28 😇 voisin hyvinkin olla mutta ei kiinnosta 😁

Vierailija
208/265 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sivuhuomautus.

Vauva palsta ei hyväksy hesarista ilmaisua hyy säri, vaan se pitää kirjoittaa tavulla.

Heh, suunnattoman huvittavaa ja oisko pikkasen joku woke ideologia päällä?

Vierailija
209/265 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto erittäin mielenkiintoiselle keskustelulle.

Vierailija
210/265 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
211/265 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ysärin lopussa ollut bändäri kulttuuria.

Stratot, Don Huonot jne...?

Vierailija
212/265 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ollut yhtään omanasrvontuntoa - miten oikein pystyitte vajoamaan noin alas.

Eikä näytä vieläkään nolottavan. Oletteko lapsillenne kertoneet bändärimenneisyydestänne? Toivotteko että myös tyttärenne ryhtyy teininä bändäreiksi?

Huoraamisen vielä ymmärrän, sitä on joidenkin pakko tehdä saadakseen rahaa elämänsä kustantamiseen.

Mutta että vapaehtoisesti kiertää bändiläisestä toiseen hyväksikäytettävänä, eikä vielä kymmenienkään vuosien päästä näytä ymmärtävän sitä...

Ja taas joku typerä taukki ei millään näytä tajuavan sitä, että kaikki eivät ajattele yhtä homeisesti kuin sinä.

Vierailija
213/265 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tukka lähtee, lähtee bändit ja bändärit.

Vierailija
214/265 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan James Hetfieldin kertoneen jossain kirjassa, että kun kiersivät 19 kuukautta putkeen maailmaa, alkoi ne uudet ja aina vaan uudet petikaverit eri maissa ja mantereilla jo puuduttaa. Aluksi staraksi tullessa se oli kiehtovaa ja mahtavaa, mutta lukemattomien naisten jälkeen hohto katosi. Bändäreille ison staran saaminen sänkyyn oli iso sulka hattuun.

Vierailija
215/265 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Led Zeppelinin kävi Suomessa alkuaikoina, olivat kyselleet suojaikärajaa Suomessa. Eivät tosin usein välittäneet iästä, etenkin Page. 60-70-luku ennen Aidsia oli bändäreiden kulta-aikaa.

Vierailija
216/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo 60-70 luku oli bändäreiden ulostulon aikaa ja kasarilla niitä sitten, kuulemma, olikin pilvin pimein kuten oli bändejäkin varmaan kolme kertaa enemmän kuin kuusikymmentä luvulla.

Pistäkää kokemuksia jos löytyy.

Vierailija
217/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun mun mielestä se musiikin syntyminen ei ole mitään salatiedettä, teen sitä itse. Valtaosa ihmisistä ympärillä on muusikoita, joten en näe heissä mitään erityistä hehkua, muuta kuin sen hienon puolen että muusikon kanssa tuntee helpommin olevansa samalla aaltopituudella kuin ei-muusikon kanssa.

Ja jos kohtaan muusikon jota toden teolla arvostan, viimeinen asia jota tämän kanssa haluan on seksi. Kerran olen ollut tilanteessa jossa minulla olisi ollut mahdollisuus nusaista todella paljon kunnioittamani muusikon kanssa, mutta kumpikin meistä tajusi ettei se ole kovinkaan hyvä idea. Sen sijaan vaalin lämmöllä muistoa kauniista sanoista, joita hän lausui osaamisestani muusikkona. Niillä on mulle mittaamattoman paljon enemmän merkitystä kuin satunnaisella seksillä.

Nyt jälkikäteen vähän harmittaa, kun ei nusaistu.

t. Sibelius

Vierailija
218/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. Siinä on levinnyt ympäri maailmaa saadut sukupuolitaudit aika tehokkaasti.

Vierailija
219/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muusikon vaimo ja monet tässäkin keskustelussa mainitut bändit tuli tutuksi, samoin heidän tyttöystävänsä ja vaimonsa. Olen myös itse muusikko. Kaikenlaista on tullut nähtyä mutta en jaksa muistella.

Minusta on ällöttävä sellainen asetelma että miehet on oikeita tekijöitä ja naiset vain koristeita ja viihdykkeitä ja tyhjennysalustoja ja bändit valikoi peteihinsä ja takahuoneisiin haluamansa naiset kuin karkkikaupasta namut. Naisten pitäisi tavoitella parempaa, opetella itse muusikontaitoja. Vielä on puutetta naismuusikoista. Sitten olisi niin päin että naiset voisivat valikoida bändärinsä ja pitää haaremia ympäri maailmaa, joka satamassa oma viihdyttäjä.

Vierailija
220/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän elämäni biisi kulisseissa tapahtuu