Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos kukaan muu av-mamma ollut nuoruudessaan bändäri? Siis ihan

Vierailija
29.09.2011 |

oikea rokkihuora >:) Ja niin, voitte säästää säälinne, mulla oli oikeasti kivaa. Hitto kun ois vieläkn yhtä kaunis ja hoikka ja osais elää hetkessä, tuntuu että 10 vuodessa musta on tullut vaan TYLSÄ.

Vaikka oon tyytyväinen nykyiseen elämääni, hetkittäin kaiholla muistelen sitä elämäntapaa, keikkoja, jatkoja ja hotelliöitä rokkibändien kans :) Ja sen aikaisia ystäviäni. Niisk.

Kommentit (265)

Vierailija
221/265 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin muusikon vaimo ja monet tässäkin keskustelussa mainitut bändit tuli tutuksi, samoin heidän tyttöystävänsä ja vaimonsa. Olen myös itse muusikko. Kaikenlaista on tullut nähtyä mutta en jaksa muistella.

Minusta on ällöttävä sellainen asetelma että miehet on oikeita tekijöitä ja naiset vain koristeita ja viihdykkeitä ja tyhjennysalustoja ja bändit valikoi peteihinsä ja takahuoneisiin haluamansa naiset kuin karkkikaupasta namut. Naisten pitäisi tavoitella parempaa, opetella itse muusikontaitoja. Vielä on puutetta naismuusikoista. Sitten olisi niin päin että naiset voisivat valikoida bändärinsä ja pitää haaremia ympäri maailmaa, joka satamassa oma viihdyttäjä.

Eihän se nyt toimi noin päin.

Mies ei katso naista arvostuksen, statuksen tai rikkauden perusteella.

Muutenhan kuusikymppisillä Hollywood tähtinaisilla olisi parikymppiset miehet 😁.

Niin ja meidän Madonnan nuoret "kumppanit" ovat maksettua liiketoimintaa, eli hänkään ei ole edes yksittäistapaus.

Vierailija
222/265 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulanta ainakin arvosti koulutusta. Siksi pääsin aina bäkkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/265 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Led Zeppelinin kanssa tuli pyörittyä 70-luvun alussa.

Vierailija
224/265 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun tarinat on kyllä huvittavia!

Edes parikymmentä vuotta (väitettyjä) tapahtumia myöhemmin ei uskalleta kertoa nimiä tai sitä että oltiinko sängyssä vai ei.

Ja nää että mun 14-vuotias tyttö kuuntelee nyt samoja bändejä, joiden soittajia äiti on pannut ja joiden kans edelleen meilailee. Nii siis kenen kans? Ihan anonyyminä ei uskalleta kertoa onko se nyt sitten Tommy Lee vai Sebastian Bach jota tuli nusastua ja jolta joskus tulee meili. Muka.

Ite en ole koskaan juossut muusikoiden perässä, enkä oikein tajua koko bändäri-juttua, mut kyllä mä uskaltaisin kertoa kuka mua on tuupannut, enkä ujostelis anonyyminä jollain vauva-palstalla 😂

Mutta jatkakaa! Olis kiva kuulla tarinoita vaikkapa 69 Eyesin, Children of Bodomin, Negativen ja muiden jätkien bäkkäritouhuista. Ja etenkin niitä vehkeiden kokoja.

Vierailija
225/265 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin muusikon vaimo ja monet tässäkin keskustelussa mainitut bändit tuli tutuksi, samoin heidän tyttöystävänsä ja vaimonsa. Olen myös itse muusikko. Kaikenlaista on tullut nähtyä mutta en jaksa muistella.

Minusta on ällöttävä sellainen asetelma että miehet on oikeita tekijöitä ja naiset vain koristeita ja viihdykkeitä ja tyhjennysalustoja ja bändit valikoi peteihinsä ja takahuoneisiin haluamansa naiset kuin karkkikaupasta namut. Naisten pitäisi tavoitella parempaa, opetella itse muusikontaitoja. Vielä on puutetta naismuusikoista. Sitten olisi niin päin että naiset voisivat valikoida bändärinsä ja pitää haaremia ympäri maailmaa, joka satamassa oma viihdyttäjä.

Eihän se nyt toimi noin päin.

Mies ei katso naista arvostuksen, statuksen tai rikkauden perusteella.

Muutenhan kuusikymppisillä Hollywood tähtinaisilla olisi parikymppiset miehet 😁.

Niin ja meidän Madonnan nuoret "kumppanit" ovat maksettua liiketoimintaa, eli hänkään ei ole edes yksittäistapaus.

Tämä on biologinen totuus.

Mitä luulette, onko Madonnan oven takana keikan jälkeen lukuisia parikymppisiä jätkiä?

Ei ole.

Vierailija
226/265 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan palstan entisistä bändäreistä tavannut Sammy Hagaria, tuota Van Halenin toista laulajaa?

Vierailija
227/265 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Mielenkiintoisia kommentteja joukossa toki.

Vierailija
228/265 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomaton keskustelu kertakaikkiaan. Ihan timanttia! Lisää vaan muistoja, vanhempaa ja nuorempaa kaartia, kiitos.

Vierailija
229/265 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppista.

Mielenkiintoisia kommentteja joukossa toki.

Näin on.

Vierailija
230/265 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se melkoista pokkaa ja itsetuntoa vaatii bändäriltäkin, että tulee huomatuksi ja pääsee bäkkärille. Fanitin itse nuorena isosti moniakin bändejä, mutta ei mulla koskaan olisi ollut riittävästi kanttia, että olisin pyrkinyt takahuoneeseen tai muuten saanut itseäni siitä eturivistä tehtyä itseäni tykö. Olin ihan liian ujo ja epävarma enkä kyllä varmaankaan silloin alta parikymppisenä mitenkään riittävän kauniskaan, että olisin pistänyt lavanreunalta silmään ;)

Vierailija
231/265 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelien fantasioita.

Nykyään kukaan ei uskaltaisi koskea alaikäiseen,  hyvä kun 18-vuotta täyttäneeseen.

80-luvulla 13-vuotiaan vapaaehtoinen suhde nuoreen, mutta aikuiseen mieheen ei välttämättä  mitään skandaalia aiheuttanut.

Nykyartistit ovat myös paljon ammattimaisempia kuin 70-80- luvulla.  Keikoille päihtyneenä saapuvan ura loppuu lyhyeen.

Vierailija
232/265 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten nolo ketju.

Vierailija
233/265 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina välillä, että kusettaako ne tyttöjä ihan kuus nolla. Väittääkö ne kaikille rakastavansa vai onko kyse nyt vaan tietyistä mulkuista? Teille, jotka olitte bändäreitä, niin tiesittekö, että seuraavana päivänä tämä tyyppi panee jotain muuta, vai väittikö hän sinulle, että olet se ainoa?

Itsellä nimittäin kokemus siitä, että mulle on vuosia jo sanottu että olen se ainoa, mutta välillä on vaikea sitä uskoa kun kuuntelee miten muilla on joka paikkakunnalla omat panonsa.

Joo, uskollisia on kaikki. Tottakai! ;) 

Vierailija
234/265 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kukas fani sai Aki Tykin vieteltyä?

Vierailija
235/265 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kertokaa, millainen Nikki Sixx oli sängyssä.

Mäkin haluan tietää!

Itse oon vaan pannut suht tuntemattomaksi nimeksi jäänyttä kitaristi-exääni, katsellen ihanaa Nikkiä seinällä olleista julisteista

Yhtä "hyvä" kuin basistina.

Vierailija
236/265 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin piniä ihan v*tusti!

Vierailija
237/265 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen naimisiinmenoani. Hänellä oli läjä näitä kirjeitä tytöiltä. Luin niitä joskus ja nauroin sitä naiviutta.

Jotenkin säälittävältäkin tuntui kun nuoret tytöt kirjoitti, että ovat valmiita jättämään koulut ja muut jos vain saan muuttaa sun luo. Ja olihan siinä meidän rakastelussa keikkabussissa jotain elämää suurempaa.

Ihan tavallisia pikkupimuja ne oli. Ei mitään erityisen hyvännäköisiä vaan vähän yksinkertaisia tytyleitä, jotka tosiaan kuvitteli, että jos antaa persettä, se tosiaan meinaa jotain.

Tää mun kaveri sanoi, ettei niiden nimeä edes muista ja niitä on niin paljon tyrkyllä, että aina sai joltakin kun halusi.

Sillä on varmaan vieläkin ne kuvat ja kirjeet jossain tallella, ellei sen nykyinen vaimo ole hävittänyt niitä.

Tuo on suorastaan hyväksikäyttöä ja ihan kamalaa luettavaa. Miehillä ei ole minkäänlaista moraalista selkärankaa. Jotkut tyhmät selittävät, että nuoret naiset haluavat panna miesten kanssa, mutta kyse on juuri lapsellisuudesta ja siitä, että elätellään poikaystäväfntasioita. Tuollainen touhu pitäisi saada loppumaan. Eivät nuoret tytöt ole mitään leluja, joita voi käyttää ja sitten heittää roskiin. Ihmiset oikeasti eivät ymmärrä, kuinka alhaisia tekoja miehet tekevät, jos heitä ei kukaan vahdi.

Vierailija
238/265 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se melkoista pokkaa ja itsetuntoa vaatii bändäriltäkin, että tulee huomatuksi ja pääsee bäkkärille. Fanitin itse nuorena isosti moniakin bändejä, mutta ei mulla koskaan olisi ollut riittävästi kanttia, että olisin pyrkinyt takahuoneeseen tai muuten saanut itseäni siitä eturivistä tehtyä itseäni tykö. Olin ihan liian ujo ja epävarma enkä kyllä varmaankaan silloin alta parikymppisenä mitenkään riittävän kauniskaan, että olisin pistänyt lavanreunalta silmään ;)

No mitä sinä siellä takahuoneessa olisit tehnyt? Mieti vähän järjellä, mitä siellä olisi oikeasti odottanut, tuskin mitään kivaa. Joukko nuoria miehiä, joilla on pissa noussut päähän ja kuvitelma siitä, että mitä vaan voi tehdä, kun on stara.

Vierailija
239/265 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh miten outo ketju. Ja surullinen. Moni tuntuu rakentaneen koko elämäksi itsetuntonsa teiniaikaisten sekoilujen varaan. Itsekin olin nuorena kaunis ja tavoiteltu, mutta mulle oli kunnia-asia olla tarkka tavarastani. Ymmärsin jo silloin, että sen holtiton jakelu ei ole mikään saavutus tai maineteko, päinvastoin. Hienoa kuitenkin, että ette kadu, kun mitäpä sekään hyödyttäisi. 

Vierailija
240/265 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomaton keskustelu kertakaikkiaan. Ihan timanttia! Lisää vaan muistoja, vanhempaa ja nuorempaa kaartia, kiitos.

Mulla olis muutama tarina kyllä vielä muistissä.