teinkö virheen kun menin naimisiin yrittäjän kanssa
tein lapsia ja vielä talonrakennus menossa. Mulla ei voi olla omia tarpeita, kun miehellä niitä niin paljon. Mun huolet ei ole mitään miehen huolien rinnalla. Mun ei tarvitse jutella kavereiden kanssa puhelimessa vaan puhelimen pitäisi olla sulki iltaisin kun mieheni puhelin pirisee koko ajan. Meidän ei tarvitse keskustella mistään, kun mieheni on työpäivän jälkeen rättiväsynyt. Kun hoitovapaalla " tienaamani" rahat eivät riitä, niin mies vielä ihmettelee, miten olen kerennyt tuusan nuuskaamaan kaiken? Hankinko oman elämän?
Kommentit (3)
Kaikkea hyvää uuteen elämään :) Eikä tämä nyt tarkoita sitä, että sun pitäis jättää se mies, vaan että arvosta itseäsi enemmän, harrasta ym.. Kyllä se mieskin siitä sitten tajuaa, että onhan hänellä muuten vaimokin ja että missäs se on kun ei ole viikkoon kotona näkynyt!
Itse olen nykyään ihan tyytyväinen tilanteeseen. Meillä on vahva tukiverkosto, joka ymmärtää minun tarpeeni ja antaa minulle " vapaata" . Ja nyt kun lapset on 4- ja 5-vuotiaat, saa niiltä jo muutenkin puuhailla omiansa. Loppujenlopuksihan se on asennekysymys.