Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä oireita menopurista? icsi vkolla 4!

15.01.2006 |

Hei, aloitin pe pistämisen ja tänään itkenyt ja väsyttänyt koko päivän. Näitä oireita tosin ollut joskus ilman pistoksiakin:) Mieti vaan kun hormonia pistetään, aiheuttaako yleensä enemmänkin tunnevirtoja..

Mulla on ti ja pe ultra ja siitä ratkeaa tarkka päivä alkioiden keräykselle. Tämä on meidän ensimmäinen icsi ja hoito, joten pelottaa ja jännittää mitä vielä onkaan tulossa niin henkisesti kuin fyysisesti!!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittäny tänään järkeillä että miksi taas näin kävi mut ei taida syytä löytyä, tiedätte tunteet, mikäs meidän ryhmällä oli kun ei kenellekkään tärpännyt? yleensä aina jollekkin on täörpänny missä piireissä olen aiemmin kirjoitellu. mä käyn huomen aamul siel veritestissä kun vaativat melkein että on tultava vaikka sanoin että en halua, mut katsovatko sitten ilmeisesti onko edes kiinnittymis yritystäkään ollutm en tiedä eikä jaksa enää oikein kiinnostaakaan.

tsemmpiä teille tuleviin hoitoihin ja toivottavasti tulosta tulee pian bd bd

rakkain terkuin milli joka kiittää yhteisestä ajasta

Vierailija
62/65 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti käyt kertomassa kuin tänään käy/ kävi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes soittanu tänään sinne en vaan tiedä miksi kait siksi etten halua edes kuulla sen naisen taas sanovan kuinka asia oikein on koska tiedän tasan tarkkaan etten ole raskaana niiin veristä vuotoa ja vuotaa kuin seula ja muutenkin aika kauhean näköistä tavaraa tulee ulos (tosi kiva lukea...)

no näyttää elämä hiukkasen paremmalta ainakin näin viinilasi kädessä;)

pärjäilkää tytöt ja älkää luovuttako kuten minä:(

-milli-

Vierailija
64/65 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihdoin tämä kone toimii, netti oli osittain jumissa koko viikonlopun ja sain luettua vain otsikot viesteistä eli milli sun viestistä näkyi vain, moi taasen ja mietin että mitenköhän käynyt.. mutta nyt tämä toimii taas ja asiaan..

Toivottavasti sun olo kohentunut pikkuhiljaa, kyllä se vuoto mullakin aika iljettävää oli kun sieltä tais ne crinonetkin tulla samalla. Mietin tässä sanoja , joilla saisin sinua lohdutettua ja toivoa vielä heräämään. Tai anna ajan nyt rauhassa mennä hetki eteenpäin, ja kuulostele oloasi, miltä tuntuu mikäkin vaihtoehto.

Meillä tulee pas joskus maaliskuussa, mutta onneksi pystyy vielä olla ajattelematta sitä. Ja jos kaksi pakastettua alkiota ei selviä sulatuksesta, tai niistä ei tulosta, alkaa se piikittely-hirvitys taas alusta eli hehkeä ja rento vuosi edessä..

Oikulle vielä.. toivottavasti sinunkin olosi alkaa kohentua. Niissä luokituksissa on parempi mitä pienempi. Eli kakkonen ja kolmonen ok, nelonen on jo huonompi, mutta kuka sitä nyt sanoo, ettei nelosluokasta voi raskaus alkaa, kun niitäkin siirretään. Ja ykkösluokkia ei juurikaan tule.

Lämmin halaus teille molemmille:) Ja iso kiitos teidän kirjoituksista, toivottavasti kuulen vielä teistä:))

Vierailija
65/65 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua v..tuttaa tosi paljon se vl:n toiminta kun valehtelivat, että se 4. luokan siirretty alkio oli hyvä. Muistan aivan selvästi kun siirrossa itkeä tuhersin huonosti jakaantuneita soluja ja lekuri lohdutteli ja sanoi, että se on oikeasti hyvä alkio. Olisihan se siirretty jokatapauksesa kun ainoa oli, mutta olisivat voineet olla rehellisiä eikä antaa turhia toiveita!

Nyt olen miettinyt milloin aloitetaan uusi kierros. Aikataulut ei oikein sopisi keväälle, mutta kesään en malttaisi odottaa. Toisaalta olis hyvä viivytellä hetki ja pudottaa painoa ja yrittää korjata veren rasva-arvot paremmiksi mulla kun ne on vähän pielessä. Foolihappoa jatkan ja olen alkanut käyttää Omega-3+A,D,E pillereitä. Jos nuo auttaisivat seuraavassa hoidossa. Sen on pakko onnistua, sillä ajatukset lapsettomasta elämästä tuntuu mahdottomalta kestää!