Lue keskustelun säännöt.
Hei!! Käykää ostamassa mun tavarat huuto.netistä!!!!!!!
Kommentit (24)
Minäkin käytän helposti-kuoria ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hinnat nousi vuoden vaihteessa noilla helpostikuorilla, hinta nyt lähes 85 senttiä, toki saa pyöristää alespäinkin. ;)
Mutta valitettavasti mun jalalle liian isoja =(
Ja saisi body painaakin vaikka lähes 500g. Pakkausmateriaalikin on uutta ja ostettu postista. Arvaatteko miten? Erityisesti postineiti voi miettiä tätä.