Lue keskustelun säännöt.
Hah! Nyt kaikki luulevat että oon raskaana!
02.01.2006 |
Ostin paidan, jossa alaspäin levenevä " liehuva" helma, joita nykyään myydään joka paikassa. Aina kun mulla on tää paita päälläni, saan kummastuneita katseita ja kysymyksiä, tyyliin: " oisko sulla jotain kerrottavaa?" Eikä mulla edes ole iso maha! Hauskaa, siinähän arvailevat...:)
Kommentit (3)
syitä selittelemättä. Nyt kaikki tiirailee mahanseutua ihmetellen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kukaan muu ei kehdannut sanoa mitään, mutta firman pikkujouluissa pomo totesi ykskantaan: " kukaan ei jätä viinan juontia ellei ole raskaana tai yritä hankkiutua raskaaksi."
Punastui hienosti kun kerroin, että minäpä se olen tutkitusti kykenemätön tulemaan raskaaksi lainkaan.
Mulla on vielä mahaakin, joten katseet sen kun pitenee...
:D