MÄ HALUAN TYTÖN! :' I ev
Kommentit (37)
Vierailija:
kyllähän minä tiedän, että kyllähän ne pojatkin komistuu perin ensimmäisen VUODEN jälkeen. Mutta katsella nyt kun vammasta se pari vuotta :S
Vierailija:
:-DDD Meillä pojat on ollut kauniita vauvasta saakka, on tullut ihailevia katseita ja ihan ihmiset ovat tulleet sanomaan eli siinä meni sinun teoria.
kyllähän minä tiedän, että kyllähän ne pojatkin komistuu perin ensimmäisen VUODEN jälkeen. Mutta katsella nyt kun vammasta se pari vuotta :S
Meidän poju on niin söpö että mummut meinaa ryöstää sen tuolla kaduilla kulkiessamme...
t. aina poikia toivonut jolle tyttö oli pettymys
mulla siis 1 poika ennestään ja nyt toinen tulossa (ainakin kaikkien ultrien mukaan, myös 3D-ultran). luultavasti lapsiluku jää tähän kahteen eli tyttöä en tule koskaan saamaan:(. no voihan se olla että joskus sen kolmannenkin tekee mutta eihän sekään välttämättä ole tyttö..... tytön olen alusta alkaen halunnut joten pakostikin toinen poika on aika iso pettymys, mutta minkäs teet!
T. 10
Meillä ainakin on kaksi tyttöä ja yksi poika ja kaikki on ollut/ on niiiin suloisia! Taitaa vaan olla hyvät perintötekijät...
Mä kanssa ihmettelen tota, kaikki naiset haluavat tytön.
T: Pojan ja tytön äiti.
jotka väittävät poikavauvoja rumiksi?
Uskomatonta! Mä oon nähnyt mielettömän kauniita ja sulosia poikia.
Omani tietysti ihan kymppi, niinkuin tyttönikin.
Kommettinne rumista pojista teki vaan teistä rumat.
mun mutsi ja faija toivoi minusta aikoinaan poikaa, koska niillä oli jo tyttö. Tajusin tämän aikuisena, kun marisivat mm. ettei ole suvussa miehiä tekemässä miesten hommia. Isosiskoani aina passataan ja hyysätään, niin oli lapsuudessa ja näin on edelleen. Nyt kun oon aikuisena muistellut kaikenlaisia tilanteita lapsuudessani, oon huomannut, miten olin tavallaan ei-toivottu lapsi. Äiti olisi tietty halunnut kolmannen lapsen... siis pojan. Mutta sen terveys ei sallinut enää raskautta. Mulle ei koskaan sanottu lapsena suoraan, että voi kun olisit poika, aikuisena se mulle myönnettiin kun tajusin kysyä. Siskoni on aina ollut heidän oma prinsessansa, tekipä mitä paskatemppuja hyvänsä. Mä olen aina ollut tunnollinen, kunnollinen, mutta eivät ole pahemmin noteeranneet. Eli älkäähän sitten ainakaan lapsillenne kertoko tai näyttäkö noita sukupuolitoiveitanne!
Meillä lellitään pikkusiskoani, vaikka olisi piittaamaton ja mua tunnollisena ja kunnollisena ei juuri noteeratakaan.
Mä olen tuntenut kanssa miten poika on se " ainut ja oikea" . Niin kauan mäkin olin jotain, kunnes veli rupes olemaan siinä iässä että siitä sai jo kaverin. Sitten unohtu tyttö.
Vielä nyt aikuisenakin huomaa eriarvoisuuden. Onneksi ei ole mun ja veljeni välejä kuitenkaan pilannut.
Vierailija:
Ihan vaan tiedoksesi että meijän pojjaat on olleet tosi kauniita katsella jo vauvasta asti, mutta rumia tyttöjä näyttää olevan maailma pullollaan...
Vaikka meillä jo poika onkin.
Aiemmin luulin, että haluaisin vain tyttölapsia, mutta tuo pieni, ihana poika (2,5 v.) on kyllä muuttanut mun ajatuksiani. Pojathan on ihania :-) Onhan tytötkin, tietysti, eikä mulla ole mitään sitäkään vastaan, että meille tulis tyttö.
Joo ja mäkin olen syntynyt pikkusiskoksi isollesiskolle ja poika munkin olis kuulemma pitänyt olla... Onneksi en ole kokenut silti oloani koskaan ei-toivotuksi. Äidin mielestä oli kiva, kun olimme molemmat tyttöjä. Isällä ollut vakava alko-ongelma, niin olispa ollut hieno miehen malli pojalle :-(
on nimittäin useammin niin että äidit ja tyttäret ovat toistensa kurkuissa kiinni niin murrosiässä kuin aikuisena (ne on niitä akkojen juttuja ja näkevät toisissaan itsensä sitä sukupuolielintä myöten) kun taas poikien ja äitien suhde on erilainen, pojat on useimmiten äideillä " jotakin erikoista" ja äidit pojille " se ihanin ja täydellisin nainen maailmassa" .
Oma äitisuhteeni on ainakin ollut aina hankala ja on sitä vieläkin. Äidit helpostii arvostelevat tyttäriään kaikesta, ovat näille kateellisia eivätkä tytöt miellytä äitiä sitten millään ainakaan omana itsenään. Pitäisi jotenkin olla se äidin " jatke" .
Vierailija: