Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestäisitkö miestä

Vierailija
27.06.2026 |

...joka on takertuvaa tyyppiä? Päivässä lähettää arviolta 20-100 viestiä. Kaikki liikenevä aika pitäisi olla yhdessä. Loukkaantuu tai mököttää jos joskus harvoin meinaan viettää aikaa kaverin kanssa. Ollaan jo keski-ikäisiä. Toitottaa rakkauden tunnustusta usein, tässä vähän helpotusta kun sanoin että uskon vähemmälläkin vaikket sanoisi sitä 5-10 kertaa päivässä. Haluaisi et muuttaisin pian hänen luokseen. Ollaan tapailtu alle vuosi. Miltäs naiset kuulostaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi. 

Vierailija
2/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika kauhealta joten en!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaali mies. Kyl mäkin oon aika innoissani leideist mut toi on jo sairasta.

M35

Vierailija
4/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet narsisia ja väkivaltaista miestä. Suhteessa pitää saada olla vapaa tekemään asioita eikä koko ajan tarvii olla yhdessä. Olet tossun alla selvästi.

Vierailija
5/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kun vielä olet hengissä.

Vierailija
6/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kauan olette tapailleet? Mä olisin lopettanut jo ajat sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi