Kestäisitkö miestä
...joka on takertuvaa tyyppiä? Päivässä lähettää arviolta 20-100 viestiä. Kaikki liikenevä aika pitäisi olla yhdessä. Loukkaantuu tai mököttää jos joskus harvoin meinaan viettää aikaa kaverin kanssa. Ollaan jo keski-ikäisiä. Toitottaa rakkauden tunnustusta usein, tässä vähän helpotusta kun sanoin että uskon vähemmälläkin vaikket sanoisi sitä 5-10 kertaa päivässä. Haluaisi et muuttaisin pian hänen luokseen. Ollaan tapailtu alle vuosi. Miltäs naiset kuulostaa..
Kommentit (6)
Kuulostaa aika kauhealta joten en!!
Ei oo normaali mies. Kyl mäkin oon aika innoissani leideist mut toi on jo sairasta.
M35
Miksi tapailet narsisia ja väkivaltaista miestä. Suhteessa pitää saada olla vapaa tekemään asioita eikä koko ajan tarvii olla yhdessä. Olet tossun alla selvästi.
Noin kauan olette tapailleet? Mä olisin lopettanut jo ajat sitten.
En kestäisi.