Onko kenenkään mies tullut kotiin jo Nokian kesäjuhlilta?
Kommentit (118)
Otan osaa! Mun mies oli 3kk kiinassa pystyttämässä jotain helvatan tehdasta. On jatkuvasti vähintään kaksi yötä viikossa reissussa. Aika monta kertaa olen irvaillut, että onneksi koulutit itsesi hyvin... Pääsee sitten mukaviin hommiin. Ja jos vielä ilmoittais pitkän reissun jälkeen lähtevänsä juhliin, niin voin kertoa että en tykkäis.
kesken juhlien kun uusavuton vaimo ei pärjää yhtä iltaa yksin vauvan kanssa (vaikka on pärjännyt neljä viikkoa vallan hyvin miehen työmatkan aikana). oikea syy lienee se, että vaimo ei kestä sitä että mies pääsee juhlimana ja hän ei.
suhde mieheeni on erittäin hyvä, rakastamme suuresti toisiamme ja keskinäinen luottamus on kunnossa asiassa kuin asiassa. Arvostamme toisiamme suuresti, itse asiassa niin paljon, että voimme keskeyttää nolaantumatta omat illanviettomme, jos toinen sitä pyytää. Tätä tosin tapahtuu aniharvoin.
että jos nainen ei uskalla soittaa miehelleen, kun tämä on bailaamassa, peläten NOLAAVANSA miehen, niin joko omanarvontunto on myyty tai sitten mies selkeästi näyttänyt sen paikan nyrkin ja hellan välissä. Ihme
touhua.Minä en HALUA soittaa miehelleni ja pilata hänen kesäjuhliaan, se on aivan eri asia kuin uskaltaa... Minä suon miehelleni hauskat juhlat ja pärjään kotona sen aikaa miten pärjään, hengissä selviän kuitenkin, vaikka miten väsyttäisi.
Jos luulet, että kyse on uskaltamisesta, herää kysymys, minkälainen suhde itselläsi on omaa mieheesi...
katkaisi kamelin selän neljän viikon jälkeen.
Oikeasti jos olet noin huonolla itsetunnolla varustettu ja sitä mieltä, että joku oikeasti nolostuu jos vaimonsa soittaa, että tuletko apuun? Minusta olisi noloa jos ei voisi parisuhteessa pyytää apua! Mikä se sellainen parisuhde on?! Minustakin tuntuu, että olet sovinistimiehen kanssa naimisissa ja olet itse myös pahemman luokan sovinisti. onneksi suurin osa ihmisistä ymmärtää, että pienen lapsen hoitaminen voi olla rankkaa ja silloin huvit saa jäädä tai ne on perhetilanteen mukaisia.. ps. itsekin Nokian työkulttuuria tietäneenä siellä rahvaan pöydässä voisi kuulua (missä sinun tunnevammainen- ämmä miehesi istuu): Voi vittu, pakko mennä himaan, ämmä ei pärjää pennun kanssa! No shit, no mut tuu takas jos saat akan aisoihin KUN taas siellä toisessa pöydässä jossa istuu asiantuntijat ja kouluttautuneemmat hoidetaan tämä näin a) jaa-a kiitos seurasta nyt kuitenkin oma koti jo kutsuu, hyvää yötä.
mies soitti sinne kesken bileiden ja valitti kun lapset oli saaneet (4 kpl) jonkinmoisen kaaoksen aikaiseksi. Mun ois pitänyt lähteä sitä härdelliä selvittämään kesken kaiken. Arvatkaa lähdinkö...
lähtee kotiin auttamaan, oltuaan neljä viikkoa reissussa. Eikä kyllä sen työkaveritkaan,uskoisin. Sen esimies kun tilasi meille kotona olleille pari kertaa ruuatkin kotiin, että ei olis ihn niin rankkaa.
t. se jonka mies oli 3kk kiinassa
On kuulkaa aivan parin keskeinen asia pyytääkö miestänsä kesken juhlan kotiin miltä tahansa juhlilta. Siinä ei tarvitse olla kyse mistään luottamuspulasta, superäitiyden puuttumisesta yms. syistä. Siis tämä on jokaisen oma asia, mitkä käytännöt on.
Minusta on hienoa, että parisuhde on niin kunnossa, että voi pyytää toista osapuolta pois jostakin tilaisuudesta. Niin vielä, että toinen tulee kotiin.
Mitä hitsiä se teille muille kuuluu, mikä syynsä?!
Enkä todellakaan ole miestänsä kotiin pyytänyt, vaan sattumalta tämän viestiketjun huomannut!!
eri juttu, jos mies käy jatkuvasti juhlimassa, mutta hiukkasen suhteelisuudentajua tuolta miehensä perään vonkujalta voisi odottaa. Miksi niitä pentuja pitää väkertää noin pienellä ikäerolla, jos ei kerran jaksa???
sinun kirjoituksesi henkii huomattavasti alhaisempaa tasoa, kuin monella siivoojalla on..=)
Edes yksi ilta. Vaan ei, sinne kotiin puurtamaan ja paskavaippoja vaihtamaan ja vaimon nalkutusta kuuntelemaan.
juhlimaan, oltuaan 4 viikkoa työmatkalla ja kun vaimon mielenterveys on heikoilla.
miehen puheita naispuolisista työkavereistaan kyseisessä firmassa... :D
ja asiantuntijat ja johtavat henkilöt istuu eri pöydissä.
En ymmärrä teitä muiden parisuhteiden tapojen vonkumista.
Jos se isi ihan itse on tarjoutunut palaamaan kotiin, jos äitiä alkaa väsyttää. Alunperin siis mennyt vain käväisemään juhlilla.
Mitä siihen on kenelläkään ulkopuolisella itkemistä sen enempää kuin äidin pyyntöön? Kovin kaavamaista ja konservatiivista ajattelua edustaa mm. "Nokian nainen".
enää venyttää pinnaaa? Kyllä täällä on tyhmää jengiä. Siis just sitä reppanaporukkaa, jolle juhlat ja viina on tärkeämpää kuin perhe. Huoh!
eri juttu, jos mies käy jatkuvasti juhlimassa, mutta hiukkasen suhteelisuudentajua tuolta miehensä perään vonkujalta voisi odottaa. Miksi niitä pentuja pitää väkertää noin pienellä ikäerolla, jos ei kerran jaksa???
juhlimaan, oltuaan 4 viikkoa työmatkalla ja kun vaimon mielenterveys on heikoilla.
Oikeasti jos olet noin huonolla itsetunnolla varustettu ja sitä mieltä, että joku oikeasti nolostuu jos vaimonsa soittaa, että tuletko apuun? Minusta olisi noloa jos ei voisi parisuhteessa pyytää apua! Mikä se sellainen parisuhde on?! Minustakin tuntuu, että olet sovinistimiehen kanssa naimisissa ja olet itse myös pahemman luokan sovinisti. onneksi suurin osa ihmisistä ymmärtää, että pienen lapsen hoitaminen voi olla rankkaa ja silloin huvit saa jäädä tai ne on perhetilanteen mukaisia.. ps. itsekin Nokian työkulttuuria tietäneenä siellä rahvaan pöydässä voisi kuulua (missä sinun tunnevammainen- ämmä miehesi istuu): Voi vittu, pakko mennä himaan, ämmä ei pärjää pennun kanssa! No shit, no mut tuu takas jos saat akan aisoihin KUN taas siellä toisessa pöydässä jossa istuu asiantuntijat ja kouluttautuneemmat hoidetaan tämä näin a) jaa-a kiitos seurasta nyt kuitenkin oma koti jo kutsuu, hyvää yötä.
vaimo on nolannut miehensä työkavereidensa silmissä? Mistä päättelet että mieheni olisi Nokialla töissä? Omassa sivistystasossasi on muuten puutteita - ämmittely on sivistymätöntä, moukkamaista käytöstä. Mutta ehkä se kuuluu sinne nokialaiseen kulttuuriin?
Miksi tuo täti yleensä päästi miehensä juhliin, jos on noin "yh-elämään" kyllästynyt? Kuulostaa erittäin heikolle ihmiselle, sorry vaan =)
mutta äiti kotiutui hetki sitten ko. juhlista =D