Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään mies tullut kotiin jo Nokian kesäjuhlilta?

Vierailija
18.06.2008 |

.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillakin mammoilla on niin ihana mies, että lähtee vaikka firman kesäjuhlista kesken pois, jos vaimo pyytää! Se on rakkautta, jos mikä! Ja toisekseen, mitäs noloa siinä on, jos mies lähtee kesken kotiin? Aikuisen miehen merkki...

Vierailija
102/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyjänä oli Lauri Tähkä

että joillakin mammoilla on niin ihana mies, että lähtee vaikka firman kesäjuhlista kesken pois, jos vaimo pyytää! Se on rakkautta, jos mikä! Ja toisekseen, mitäs noloa siinä on, jos mies lähtee kesken kotiin? Aikuisen miehen merkki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka uskovat kaikki miehen selittelemät jutut. Oletko aivan naiivi?

Toisille lapsen syntymä ja isäksi tuleminen menee kaiken

edelle. Näin meillä. Työmatkojen (joissa on myös aina mukana huvia) lisäksi meillä ei mies pahemmin omaa aikaa kaipaa. Pitkät työpäivät on tarpeeksi ikäviä olla erossa LAPSESTAAN. Onneksi oma mieheni kuuluu näihin aikuisiin isiin joilla arvot on kohdallaan. Kyllä on kumma jos täytyy miehen mainetta ajatella jos soittaa, että on rankkaa! Huh huh heijakkaa!

Vierailija
104/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka uskovat kaikki miehen selittelemät jutut. Oletko aivan naiivi?

Toisille lapsen syntymä ja isäksi tuleminen menee kaiken

edelle. Näin meillä. Työmatkojen (joissa on myös aina mukana huvia) lisäksi meillä ei mies pahemmin omaa aikaa kaipaa. Pitkät työpäivät on tarpeeksi ikäviä olla erossa LAPSESTAAN. Onneksi oma mieheni kuuluu näihin aikuisiin isiin joilla arvot on kohdallaan. Kyllä on kumma jos täytyy miehen mainetta ajatella jos soittaa, että on rankkaa! Huh huh heijakkaa!

Vierailija
105/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, turot siellä dokailee kun kerrankin ilmasta viinaa parin tunnin ajan saavat.

Koulutuskaan ei aina takaa tiettyä sivistysastetta, joka tästäkin ketjusta on ollut luettavissa. Eikä ainakaan hyvää parisuhdetta...

Vierailija
106/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
107/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan pitkä ketju. Olin muuten itse raskaana ollessa juuri tuollainen, että soittelin miehen perään, että nyt kotiin sieltä, minua ahistaa... jälkeenpäin ajateltuna todella tyhmää, mutta silloin tuntui siltä, että ahistaa.

Vierailija
108/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joku edellä väitti. Tosi iso festarimainen tapahtuma, jossa ei välttämättä ne 'tärkeät' henkilöt edes tiedä, oletko paikalla vai et, koska ette ehkä törmää koko iltana.

Niin ja mun mies tuli jo kotiin, juhlat pari viikkoa sitten.

Vierailija
109/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulokseen että nainen on susi toiselle. Miksi olisi häpeä pyytää apua, ihan sama mitkä juhlat on menossa?? Kyllä asiat voi laittaa silti tärkeysjärjestykseen.

Kyllä on Nokian naisella surkea mies ja köyhä elämä jos se on kiinni yksistä firman kesäjuhlista. Ja en tiedä minkälainen mato ylipäätänsä säälittelee ja selittää työkavereillensa isoon ääneen kotiinlähtönsä syytä? Ja ketä edes kiinnostaa....

Eihän tässä taas ole muusta kyse kuin että osa naisista haluaa kiillottaa kehäänsä kertomalla koko maailmalle kuinka erinomaisia äitejä ja naisia he ovat kun heidän miehensä saavat tulla ja mennä miten haluavat ja heitä ei edes koskaan väsytä, mitalit kaikille noille naisille!!!! Olette todella urheita.

Vierailija
110/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vain, että jos itse olisin neljä viikkoa työmatkalla (pisin työmatkani äitinä on ollut "vain" kolme viikkoa), ei tulisi pieneen mieleenikään mennä heti perään vielä firman juhliin riekkumaan. Eikä sitä perheen äidin kohdalla hyvällä katsottaisikaan. Mutta ne miehet tarvitsevat sitä "uransa" kannalta. Jep jep.

Ja ihan sama miten vähäpätöinen tilanne, minä ainakin kerron miehelleni aina, jos tunnen itseni väsyneeksi, erityisesti raskaana ollessa. Se on myös merkki siitä, että pitää tehdä korjausliikkeitä, karsia ylimääräisiä menoja, ennen kun väsytään toden teolla. Työmatka on meidän perheessä pakollinen meno, "kesäjuhlissa" voi käydä, mutta jos toinen vanhemmista on väsynyt, niin sinne ei jäädä koko yöksi. Ja molemmilla vanhemmilla on työnsä ja menonsa, ei vain miehellä.

Vierailija
111/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tuo rahat kotiin, häviää naiselta sananvalta asioihin. MIes juhlii matkojen päätteeksi vielä illat pitkät ja nainen kikkii kotona ja huokailee kiitollisena siitä että tulee edes joskus yöksi kotiin, vaatiihan raskas työ raskaat huvit.

Vierailija
112/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jos asiat on kunnossa avioliitossa ja perheessä niiin tuskin yksiin juhliin se jaksaminen kaatuu. Ennemmin kai ongelma on ollut tuo miehen pitkä työmatka, ja siihen olisi voinut varautua paremmin (esim. apau kotiin) tai sopia reissun lyhyemmäksi, jos ei ihan pakollisesta ollut kyse.

Ja ihan omana kokemuksena voin kertoa, että kun olen ns. oppinut hölläämään pipoa miehen erittäin harvojen juhlamenojen suhteen (joista yksi on ollut juurikin Nokian kesäjuhlat), parisuhteemme voi paljon paremmin. Nykyään osaamme paremmin ennakoida jaksamiset/ ei-jaksamiset, eikä ole tarvetta "revetä" kesken illan ja soittella toista kotiin, kun harvoin johonkin menee. Tämä pätee yhtä lailla toiseen suuntaan. Mies on tuon aina osannutkin paremmin, mutta etenkin kotiäitivuosina olin itse pahimmillani aikamoinen ruikuttaja ja nalkuttaja. Nyt kun itsekin taas olen työelämässä ei tarvitse olla katkera toisen menoista. Ja ensi vuonna menen itse noihin Nokian pippaloihin - mies saa jäädä kotiin tai hommata lapsille hoitajan..

Vierailija
113/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nimenomaan nykyajan miespropagandaan alistuneet reppananaiset yrittävät päteä sillä, että "päästävät miehen menemään, eivätkä nolaa tätä". Ei paljon oma ajattelu päätä pakota, plus että pitää vielä haukkua tuntemattomia naisia ihan uskomattoman säälittävillä viesteillä...

tulokseen että nainen on susi toiselle. Miksi olisi häpeä pyytää apua, ihan sama mitkä juhlat on menossa?? Kyllä asiat voi laittaa silti tärkeysjärjestykseen.

Kyllä on Nokian naisella surkea mies ja köyhä elämä jos se on kiinni yksistä firman kesäjuhlista. Ja en tiedä minkälainen mato ylipäätänsä säälittelee ja selittää työkavereillensa isoon ääneen kotiinlähtönsä syytä? Ja ketä edes kiinnostaa....

Eihän tässä taas ole muusta kyse kuin että osa naisista haluaa kiillottaa kehäänsä kertomalla koko maailmalle kuinka erinomaisia äitejä ja naisia he ovat kun heidän miehensä saavat tulla ja mennä miten haluavat ja heitä ei edes koskaan väsytä, mitalit kaikille noille naisille!!!! Olette todella urheita.

Vierailija
114/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on juuri niitä ne säälittävät tapaukset, jotka kuvittelevat, että omalta mieheltä avun pyytäminen on jotenkin noloa ja firman kesäjuhlat on uran kannalta ratkaiseva tapahtuma. Tervemenoa vaan sinne nyrkin ja hellan väliin!

Vierailija
115/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei itse tajua mistään mitään, niin sitä faktaa on vaikea väkisin muuttaa. Kyllähän näitä viihteelle joka välissä hinkuvia äijiä riittää, ja teitenkään sellaiseen ei tarvitse alistua.. vähän vaan mietityttää, että miksi joku sellaisen on miehekseen valinnut.

Omalta kohdaltani sanon vain sen, että sallin miehelle hänelle tärkeät asiat ja VASTAVUOROISESTI hän sallii minulle minulle tärkeät asiat. Tietenkin tämän pitää olla tasapuolista ja molemmilla pitää olla sen verran älliä päässä ja kommunikaation pelata, että ns. erikoistilanteet eivät jää havaitsematta (jos tosiaan äiti on kotona rättipoikki niin tietenkin mies jättää juhlat väliin eikä siinä mitään perään soitteluita pitäisi tarvita, siinä vaiheessa on vähän liian myöhäistä jo).

t. 126

Vierailija
116/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ikinä tule olemaankaan jos se on noin vitun vaikeeta koko perheelle :-D

Vierailija
117/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi niistä juhlista liikkuu ihan ihmeellisiä juttuja ja luullaan vaikka mitä: ei ole kyse mistään jäykistä uranedistämispokkurointijuhlista tai toisaalta tolkuttomista orgioista tms. Kesäjuhlissa, joissa on paljon ihmisiä ja alkoholitarjoilua tietty sattuu ja tapahtuu aina jotain, mutta Nokia kesäjuhlat eivät todellakaan ole siinä suhteessa sen kummemmat kuin muutkaan.

126/ 130

Vierailija
118/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Eikä sitä perheen äidin kohdalla hyvällä katsottaisikaan. Mutta ne miehet tarvitsevat sitä "uransa" kannalta. Jep jep.

Ja.[/i

Äiti ei voi juhlia :-) anna mun kaikki kestää. Tämä äiti ainakin juhli miesten (muita ei työpaikalla sihteereitä lukuunottamatta ole) ja Laurin kanssa Nokian kesäjuhlilla. Ja hauskaa oli]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan